00115-2013-0002
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.04.2013 15:58 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.04.2013 15:54 ч. : | 16/04/2013 15:18 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.04.2013 15:54 ч. : | 16/04/2013 15:18 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Русе:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Русе, площад "Свобода" №6, За: Даниела Шилкова - ръководител на проекта, България 7000, Русе, Тел.: 082 881806, E-mail: d.shilkova@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/index.php.
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/pages/173/index.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за публичност на проект „Реки на времето” и маркетинг и реклама на създадените туристичeски продукти”
Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Реки на времето”, в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/003, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Избор на изпълнител за публичност на проект „Реки на времето” и маркетинг и реклама на създадените туристичeски продукти”, с две обособени позиции: 1. „Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации”; 2. „Информиране, публичност и визуална идентификация на проект „Реки на времето””. А.Описание на дейностите по обособена позиция № 1: А.1.Подготовка на продукти за рекламната кампания: Изработване на рекламен филм за продукт (със субтитри на английски, немски и румънски езици) - 1 брой; Изработване на 2 бр. рекламни TV клипове (субтитри и озвучаване на три езика) - и 2 бр. радио клипове на български език; Изработване на брошура 1000 бр.; Изработване на пътеводител 1000 бр.; Изработване на карта 3000 бр.; Разработване на слоган и лого на на бранд „Реки на времето”; А.2. Рекламна кампания: А.2. 1. Кампания извън граница: • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. и Румънски туристически издания - общо 2 стр. • PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на английски, немски и румънски език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи А.2.2. Кампании на територията на България • Кампания с платена реклама по национални TV канали; • да се доставят мин. 150 trp. общо за двете години; • Кампания с платена реклама по национални радиостанции; • Да се излъчат 100 спота по 30" в радиостанции с национално покритие; • Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама. Да се направи реклами на билбордове на ключови места по пътната мрежа на страната, както на ключови места в София и Варна; • PR публикации във водещи електрони платформи на български език; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на български език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет - търсещи машини и водещи социални медии/мрежи Б. Описание на дейностите по обособена позиция № 2: • Изработка и поставяне на информационни табели – 3 броя; • Постер – 100 бр.; • Изработване на банери - 1 бр.; • Изработване на брандиран пакет за информационни материали – (папка, химикал, флаер и др.) 300 броя; • Организиране и провеждане на информационни събития - Официален старт на проекта и Заключителна пресконференция; • Публикуване на прес-съобщения – 2 бр.; • Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Общините партньори
79341000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
17.01.2013 г.
ІV: ПРЕКРАТЯВАМ
обособена позиция/позиции от процедура за възлагане на обществена поръчка
За обособена позиция №2 има подадена само една оферта от участник "ПАРНАС" ООД. На основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП комисия, назначена със заповед №РД-01-385 от дата 01.03.2013 г., изиска от участника „ПАРНАС“ ООД да представи допълнителни документи (свързани с изискванията за подбор). В указания срок не са представени липсващи документи, както и документи с отстранени нередовности. Съгласно подписано копие към Товарителница №3768688 от 25.03.2013г. участникът „ПАРНАС“ ООД е получил Протокол №1 /основание чл. 68, ал.8 от ЗОП/ на 26.03.2013г. и е следвало да представи изисканите документи в законоустановения срок. В този смисъл документите, изискани от участника „ПАРНАС“ ООД и посочени в Протокол №1 от работата на комисията, а именно: документ, удостоверяващ придобита образователна степен – магистър или бакалавър със специалност: икономика, право, публична администрация, журналистика или еквивалентна за „Експерт – Ръководител на екипа“ г-н Пламен Абaджиев, от която да е видно завършената специалност - заверено копие от диплома; документ, удостоверяващ придобита образователна степен минимум бакалавър по специалност: полиграфия графичен дизайн, приложни изкуства или еквивалентна за „Експерт предпечатна подготовка“ за Йовка Райчева - заверено копие от диплома, следва да се считат за липсващи от офертата на участника „ПАРНАС“ ООД. Въз основа на това и на основание чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП, комисията единодушно взима решение и предлага за отстраняване от процедурата офертата на участника „ПАРНАС“ ООД, тъй като участника не е представил някой от необходимите документи по чл. 56, ЗОП. Следователно, офертата на „ПАРНАС“ ООД не отговаря на изискванията, посочени в документацията за участие по настоящата обособена позиция по следните причини: 1. Не са представени доказателства съгласно раздел VI.3. „Допълнителна информация“, II. Продължение от раздел III. 2.3., част „Минимални изисквания“ Б.) Обособена позиция № 2 от Обявлението, както и Указанията за участие в обществената поръчка, раздел III „Изисквания към участниците“, т. Б.2.1. за осигуряване на „Експерт ръководител на екипа с образователна степен – магистър или бакалавър със специалност: икономика, право, публична администрация, журналистика или еквивалентна“; 2. Не са представени доказателства за съответствие с критериите за подбор на възложителя съгласно раздел VI.3. „Допълнителна информация“, II. Продължение от раздел III. 2.3., част „Минимални изисквания“ Б.) Обособена позиция № 2 от Обявлението, както и Указанията за участие в обществената поръчка, раздел III „Изисквания към участниците“, т. Б.2.2. относно осигуряване на „Експерт предпечатна подготовка с образователна степен - минимум бакалавър по специалност: полиграфия графичен дизайн, приложни изкуства или еквивалентна“. Мотив за прекратяване на обособена позиция №2 се явява липсата на участник, който да отговатя на изискванията по чл. 47-53а.
Обособена позиция №2: „Информиране, публичност и визуална идентификация на проект „Реки на времето””: Изработка и поставяне на информационни табели – 3 броя; • Постер – 100 бр.; • Изработване на банери - 1 бр.; • Изработване на брандиран пакет за информационни материали – (папка, химикал, флаер и др.) 300 броя; • Организиране и провеждане на информационни събития - Официален старт на проекта и Заключителна пресконференция; • Публикуване на прес-съобщения – 2 бр.; • Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Общините партньори
ДА
V: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
16.04.2013 г.
Възложител