Версия за печат

00619-2013-0004

BG-Елена: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Елена, ул. "Иларион Макариополски" № 24, За: инж. Димитринка Борисова Иванова, Република България 5070, Елена, Тел.: 06151 6262, E-mail: obshtina@elena.bg, Факс: 06151 6510

Място/места за контакт: директор на дирекция "Устройство на територията и общинска собственост"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.elena.bg.

Адрес на профила на купувача: http://news.elena.bg/?cat=7.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

община Елена, ул. "Иларион Макариополски" № 24, За: инж. Дилян Стефанов Млъзев, Република България 5070, Елена, Тел.: 06151 6132, E-mail: kmet@elena.bg, Факс: 06151 6510

Място/места за контакт: кмет на община Елена

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.elena.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на строително - монтажни работи, вкл. доставка и монтаж на изделия и съоръжения, за реализиране на проект от община Елена, финансиран от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. - № 04/322/00461 „Обновяване и развитие на населените места в община Елена”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Елена - гр. Елена и с. Беброво
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изпълнение на строително - монтажни работи, вкл. доставка и монтаж на изделия и съоръжения, за реализиране на проект от община Елена - финансиран от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. - № 04/322/00461 „Обновяване и развитие на населените места в община Елена” - Изграждане и въвеждане в експлоатация на девет на брой детски площадки на територията на община Елена: 1. Детска площадка в кв. 86 по плана на гр. Елена (междублоково пространство); 2. Детска площадка в кв. 23 по плана на гр. Елена; 3. Детска площадка в УПИ І „За комплексно жилищно строителство” - кв. 109 по плана на гр. Елена; 4. Детска площадка в кв. 126 – кв. 132 по плана на гр. Елена; 5. Детска площадка в УПИ ХVІІ „За озеленяване” – кв. 62 по плана на гр. Елена; 6. Детска площадка в кв. 55 по плана на гр. Елена; 7. Детска площадка в УПИ І „За парк” – кв. 51а по плана на гр. Елена; 8. Детска площадка с. Беброво, община Елена; 9. Детска площадка в УПИ ІІІ „За озеленяване и детска площадка” – (до блок Елба), кв. 85 по плана на гр. Елена.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45215215, 37535210, 37535220, 37535240, 37535250, 37535280, 37527000, 35821000, 35821100, 44912400, 45340000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски домове
Люлки за детски игрални площадки
Катерушки за детски игрални площадки
Пързалки за детски игрални площадки
Люлки клатушки (върху пън и пр.) за детски игрални площадки
Скамейки за детски игрални площадки
Детски влакчета и колички
Знамена
Пилони за знамена
Бордюри
Монтажни работи на огради, парапети и подобни предпазни ограждения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се изграждане на девет на брой детски площадки на територията на община Елена. Количествата и видовете работи са приложени в документацията за участие - количествени сметки, графични приложения и спецификации. Прогнозната стойност включва всички разходи, необходими за извършване на строително - монтажните работи, доставката и монтажа на изделия и съоръжения, в съответствие с техническите проекти, включително всички непредвидени разходи, така че строежите да бъдат въведени в експлоатация.

Прогнозна стойност без ДДС
1084650 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

01.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата: 1.1 Гаранцията за участие е задължителна за всеки участник и е в размер на 9 000 лева (девет хиляди) лева без включен ДДС. 1.2 Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните опции: а. Парична сума, неподлежаща на олихвяване, преведена или внесена по сметка на Възложителя, посочена в документацията - внесена по банков път чрез платежно нареждане, като в него задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Изпълнение на строително - монтажни работи, вкл. доставка и монтаж на изделия и съоръжения, за реализиране на проект от община Елена, финансиран от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. - № 04/322/00461 „Обновяване и развитие на населените места в община Елена”. Tя трябва да бъде внесена по следната сметка на община Елена: IBAN: BG20CECB97903397002000, BIC: CECBBGSF, Банка: „Централна кооперативна банка” АД. б. Банкова гаранция - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок определен за получаване на офертите. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. 1.3. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 1.4. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. 1.5. Участник, който не представи гаранция за участие или представи гаранция за участие, която не отговаря на така посочените условия, ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора: 2.1 Служи за обезпечение на отговорността на Изпълнителя при лошо изпълнение и/или неизпълнение на обществената поръчка, включително и на задълженията за гаранционно обслужване. 2.2. Избраният Изпълнител трябва да учреди преди датата на подписване на договора гаранция за изпълнение, съставляваща 2% (два процента) от стойността на договора без включен ДДС под формата на банкова гаранция, учредена при условията на чл. 59 от ЗОП или парична сума, преведена по сметката на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. 2.3. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията, така че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. 2.4. Разходите по евентуалното усвояване на гаранцията са за сметка на Възложителя. 2.5. С участник, който преди сключване на договора за обществената поръчка, не представи гаранция за изпълнение или представи гаранция, която не отговаря на така посочените условия, няма да бъде подписан договор за възлагане на обществена поръчка. 2.6. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда и условията, определени в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Финансиране: Проектът сe съфинансира със средства от структурните фондове на ЕС по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г. (ПРСР), подкрепена от европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), по проект на община Елена № 04/322/00461 „Обновяване и развитие на населените места в община Елена”, съгласно клаузите на сключен договор с Държавен фонд „Земеделие” № 04/322/00461/23.12.2010 г. Получателят (бенефициентът) на безвъзмездната помощ е Община Елена и в настоящата процедура действа като възложител. Финансирането на обекта до неговото завършване е съгласно размера на допустимите разходи по Договор № 04/322/00461 от 23.12.2010 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 на Програма за развитие на селските райони 2007-2013. 2. Плащане: Условията за плащане се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, при сключване на договор със същото, то трябва да представи документ за регистрация на юридическо лице. В този случай новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединението и от договореностите постигнати с него.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Ако участникът в процедурата е указал, че ще ползва авансово плащане по договора за изпълнение, то той следва да представи на възложителя, съгласно клаузите на договора, банкова гаранция или друго обезпечение, покриващо пълния размер на аванса. Авансовото плащане може да бъде до 50% от стойността на договора за изпълнение. Валидността на банковата гаранция / обезпечение трябва да е 6 месеца след съставяне на Констативен протокол за изпълнение на договора, но не по-рано от датата на получаване на уведомление за одобрените разходи от страна на ДФЗ за изпълнение на Проекта. Възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за авансово плащане по договора, при неточно и некачествено изпълнение на задължения по договора от страна на Изпълнителя на СМР. Възложителят има право да усвои такава част от гаранцията за авансово плащане, която покрива отговорността на Изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, над размера на усвоената гаранция за изпълнение на договора. Сумата на аванса ще се приспадне от окончателното плащане. 2. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, трябва да представи документ (талон и удостоверение) за това, че е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи V-та категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5, б. „а” от ЗУТ и чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1/30.VІІ.2003 година за номенклатурата на видовете строежи. Когато участникът, определен за изпълнител, е чуждестранно лице, установено в държава - членка на Европейския съюз, то представя еквивалентен документ, издаден в държавата, в която е установен. В случай, че участникът не представи посочения документ, възложителят сключва договор с класирания на второ място участник. 3. Срокът за изпълнение се оферира от участника в офертата му, в приложение към Техническото предложение - Линеен график за изпълнение на поръчката. Срокът за изпълнение, предложен от участника, определен за изпълнител се вписва в договора за изпълнение на обществената поръчка. Срокът за изпълнение е част от показателите, участващи в оценка на офертите, съгласно указана методика! Краен срок за изпълнение на поръчката е 31.12.2014 г. като в този срок е включен периода за въвеждане на строежите в експлоатация и срок за отстраняване на евентуално констатирани недостатъци и дефекти. Минималният срок за изпълнение на поръчката е 60 (шейсет) календарни дни. Участникът не може да оферира по-кратък от този срок.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо и/или юридическо лице, както и техни обединения, което/-ито отговаря/-ят на условията на Закона за обществени поръчки (ЗОП) и на условията, съдържащи се в обявлението и документацията за участие. 2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на споразумението, с което е създадено обединението. С това споразумение следва по изричен начин да се удостовери, че участниците в обединението носят пред Възложителя солидарна отговорност за изпълнение на обществената поръчка. Споразумението следва да съдържа задължително долуизброените клаузи, които гарантират, че: а/ Всички партньори (членове) на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора за обществената поръчка. б/ Определя се партньор (член) на обединението, който се упълномощава и задължава да получава указания за и от името на всеки член на обединението. в/ Определя се партньор (член) на обединението, който носи отговорност за плащанията по време на изпълнение на поръчката. г/ Всички партньори (членове) на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за обществената поръчка. д/ След подаване на офертата не се допускат промени в състава на обединението. 3. В споразумението, членовете на обединението могат да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на настоящата обществена поръчка. Ако в споразумението не е определено кой представлява обединението, следва да бъде приложен документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 4. Участник в настоящата обществена поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: • към офертата му не е приложено споразумение за създаването на обединение или • в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, посочени в т. 2.2 и документ по т. 2.3. • съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. 5. Когато обединението не е юридическо лице, офертата му трябва да съдържа изискуемите документи, съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП. 6.1. Когато участник в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка предвижда използването на подизпълнител/-ли за изпълнение на част/-и от настоящата обществена поръчка, документите, посочени в чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 6.2. Възлагането на работи/задачи на подизпълнител/-и е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията и/или бездействията на всеки от подизпълнител/-ите като за свои действия и/или бездействия. 6.3. Показателите на подизпълнителите по чл. 50 и чл. 51 от ЗОП, посочени в обявлението и настоящата документация не могат да служат за покриване на изискванията по същите точки на участника в процедурата. 7. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, при когото са на лице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, 2 и 3 и чл. 47, ал. 2, т. 1 и 3 от ЗОП. 8. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: а) при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на § 1, т. 1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси, с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 8. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 9. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Актуален документ (с дата не по-ранна от датата на публикуване на поръчката) - удостоверение от банка, банкова референция или друг документ в оригинал, който да удостоверява, че участникът притежава собствен финансов ресурс или достъп до кредитна линия в размер, не по-малък от размера на поръчката. В случай, че участникът участва като обединение / консорциум, изискването ще се прилага за обединението (консорциум и др.) като цяло, спрямо включените в обединението лица, в тяхната съвкупност, а не за всеки поотделно. 2. Застрахователна/и полица/и (копие, заверено от участника) съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, валидна към датата на офериране. В случай на участие на обединение / консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението / консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителството и/или проектирането. 3. Декларация с информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите и строителството, с предмет сходен или идентичен на предмета на поръчката, за последните три години - 2012, 2011 и 2010 г., в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: През последните три години кандидатът да е реализирал общ оборот от СМР, сходни с предмета на поръчката - не по-малко от 3 000 000 лв. (без вкл. ДДС). Забележка: Под СМР, сходни с предмета на поръчката да се приемат следните видове строежи и строителни работи: изграждане / реконструкция / ремонт на детски площадки за игра, спортни площадки и съоръжения, ландшафтна архитектура, вертикална планировка, озеленяване, градски дизайн. В случай, че участникът в процедурата е обединение (консорциум/дружество по ЗЗД), това минимално изискване се прилага за обединението като цяло и се подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението. Когато се предвижда участие на подизпълнители, декларацията задължително се представя и за тях.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът да притежава и да приложи валидни сетификати за внедрени Система за управление на качеството ISO 9001:2008, Система за управление на здравето и безопасност при работа OHSAS 14001:2004, Стандарт SA 8000 “Социална отговорност”, или еквивалент на приложените сертификати. В случай, че участникът в процедурата е обединение, това минимално изискване се прилага за обединението като цяло и се подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението. Когато се предвижда участие на подизпълнители, изискването важи в цялост. 2. Участникът да представи списък на техническия персонал (инженерно-технически и експертен състав) - по образец, включително: - Декларация за разположение на ключов експерт - по образец; - Автобиография - по образец, придружена с документи удостоверяващи образователната им квалификация, професионален и специфичен опит - копия, заверени от Участника; - Декларация по закона за защита на личните данни - по образец. Ако участникът е обединение, е необходимо включените в обединението лица, в тяхната съвкупност, а не всеки поотделно, да докажат технически възможности и квалификация. Чуждестранните участници представят еквивалентни документи, издадени от съответната държава. 3. Да се представи списък - декларация на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години, в оригинал - по образец, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, възложител, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 4. Да се представи Декларация с опис на техническото оборудване, което ще бъде използвано при изпълнение на поръчката - по образец. 5. Да се представи Декларация за съответствие, издадена от производител, удостоверяваща, че ударопоглъщащата настилка за детските площадки ще отговаря на следните стандарти: - ЕН 1177 или еквивалент; - ИСО 9001 и ИСО 14001 или еквивалент; - Протокол или сертификат, доказващ, че настилката не притежава тежки метали и не замърсява околната среда; - Полиуретановият биндер трябва да отговаря на стандарта или еквивалент на ДИН 55956 (стойност около 10%) и ДИН 53185 (стойност по-малка от 0.5%). Декларацията се подава в оригинал или заверено от производителя копие. Всеки участник може да оферира с продукт, който покрива тези характеристики или с друг с по-високи и по-добри параметри. 6. Да се представят снимки на всички изделия и съоръжения, които ще се изработват, доставят и монтират, придружени със спецификация и сертификати за произход и качество. 7. Всички изделия и съоръжения трябва да са за обществено достъпни площадки за игра, отговарящи на изискванията на БДС EN 1176, 1177 или еквивалент, както и на съответните стандарти за метални конструкции, за допълнителните елементи на обзавеждането (например ограда метална, врати метални, информационна табела). Няма да се приемат и ще се считат за непредставени документи за изделия и съоръжения, които са предназначени и служат за градинска и/или паркова мебел, или друга несъответстваща функция. Всеки участник може да оферира с продукт, който покрива указаните характеристики или с друг, с по-високи и по-добри параметри. Забележка: Всички документи, предоставени на чужд език, следва да са придружени от превод на български език.
Минимални изисквания: 1. Участникът да притежава и да приложи валидни сетификати за внедрени Система за управление на качеството ISO 9001:2008, Система за управление на здравето и безопасност при работа OHSAS 14001:2004, Стандарт SA 8000 “Социална отговорност”, или еквивалент на приложените сертификати. В случай, че участникът в процедурата е обединение, това минимално изискване се прилага за обединението като цяло и се подписва от лицето, което е упълномощено от членовете на обединението. Когато се предвижда участие на подизпълнители, изискването важи в цялост. 2. Участникът да разполага със следния инженерно-технически и експертен състав, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката, а именно: а) Технически ръководител с висше строително образование, степен „магистър“ с общ трудов стаж не по-малко от 10 години; б) Специалист по ландшафтна архитектура или озеленяване с висше образование, с професионален опит по специалността не по-малък от 5 години; в) Правоспособен инспектор по ЗБУТ, притежаващ професионална квалификация за координатор или инспектор по безопасност и здраве и минимум две години трудов стаж като координатор или инспектор по ЗБУТ. 3. Да се представи Декларация за съответствие, издадена от производител, удостоверяваща, че ударопоглъщащата настилка за детските площадки ще отговаря на следните стандарти: - ЕН 1177 или еквивалент; - ИСО 9001 и ИСО 14001 или еквивалент; - Протокол или сертификат, доказващ, че настилката не притежава тежки метали и не замърсява околната среда; - Полиуретановият биндер трябва да отговаря на стандарта или еквивалент на ДИН 55956 (стойност около 10%) и ДИН 53185 (стойност по-малка от 0.5%). Декларацията се подава в оригинал или заверено от производителя копие. Всеки участник може да оферира с продукт, който покрива тези характеристики или с друг с по-високи и по-добри параметри. 4. Да се представят снимки на всички изделия и съоръжения, които ще се изработват, доставят и монтират, придружени със спецификация и сертификати за произход и качество. 5. Всички изделия и съоръжения трябва да са за обществено достъпни площадки за игра, отговарящи на изискванията на БДС EN 1176, 1177 или еквивалент, както и на съответните стандарти за метални конструкции, за допълнителните елементи на обзавеждането (например ограда метална, врати метални, информационна табела).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок на изпълнена ударопоглъщаща настилка; тежест: 5
Показател: Гаранционен срок на изпълнени съоръжения; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

РД.02.12-68/05.04.2013 г.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.05.2013 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 20.64 BGN
Условия и начин на плащане

1. Желаещите да закупят документация за участие в настоящата открита процедура за възлагане на обществена поръчка могат да направят това в сградата на общинска администрация Елена, всеки работен ден от 9:00 часа до 17:00 часа, в Центъра за информация и обслужване на гражданите. 2. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. 3. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане за заплащане на документацията. 4. В случай, че преводът за заплащане на документацията бъде направен от банка в или извън България, то Възложителят поема ангажимент да изпрати документацията по куриер, при изрично писмено (приема се факсово известие) поискване от съответния участник. Всички разходи по изпращане на документацията са за сметка на лицето, отправило искането. 5. Сумата следва да бъде заплатена в Центъра за информация и обслужване на гражданите на община Елена, ул. „Иларион Макариополски” № 24 от 9:00 часа до 17:00 часа всеки работен ден или по банков път, преведена по сметка на Възложителя: Банка: „Централна кооперативна банка” АД IBAN: BG33CECB97908497002000 BIC: CECBBGSF Код за вид плащане: 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.05.2013 г.  Час: 09:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.05.2013 г.  Час: 10:00
Място

Сграда общинска администрация - гр. Елена, ул. "Иларион Макариополски" № 24.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Ще бъдат използвани възможностите на чл. 64, ал. 3 от ЗОП: - Обявлението се изпраща по електронен път - срокът по чл. 64, ал. 1 (52 дни) се намалява със 7 дни; - Предоставя се пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на следния интернет адрес: http://news.elena.bg/?cat=7 - срокът по чл. 64, ал. 1 се намалява с още 5 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно глава единадесет "Обжалване" от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ