Версия за печат

00012-2013-0003

BG-Попово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Попово, ул. "Александър Стамболийски" №1, За: Валентин Мисирджиев- главен специалист ТСУ; Нонка Колева- младши експерт, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40229; 0608 40234, E-mail: obstina@popovo.bg, Факс: 0608 40024

Място/места за контакт: Валентин Мисирджиев- главен специалист ТСУ; Нонка Колева- младши експерт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.popovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Попово, ул. Ал.Стамболийски 1, За: Людмила Неделчева, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40235

Място/места за контакт: ЦАУИ, ет. 1, гише № 1

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Попово, ул Ал.Стамболйски, За: Людмила Неделчева, България 7800, Попово, Тел.: 0608 40235

Място/места за контакт: ЦАУИ, ет. 1, гише № 1

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ПЪТИЩА ОТ ОБЩИНСКАТА ПЪТНА МРЕЖА НА ОБЩИНА ПОПОВО”, както следва: 1. Основен ремонт път TGV 1127 Разград-Попово/Кардам от км.0+860 до км.2+600 2. Основен ремонт път TGV 1139 с.Ковачевец от км.0+000 до км.2+200

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Попово
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за изпълнение на обществена поръчка с прдмет: “ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ПЪТИЩА ОТ ОБЩИНСКАТА ПЪТНА МРЕЖА НА ОБЩИНА ПОПОВО”, както следва: 1. Основен ремонт път TGV 1127 Разград-Попово/Кардам от км.0+860 до км.2+600 2. Основен ремонт път TGV 1139 с.Ковачевец от км.0+000 до км.2+200, подробно описани в пълно описание на предмета на поръчката и технически спецификации

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233142, 45233200

Описание:

Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.Основен ремонт път TGV 1127 Разград –Попово/Кардам от км.0+850 до км.2+600 в рамките на 214 167 без ДДС или 257 000 лв.с включен ДДС 2.Основен ремонт път TGV 1139 с.Ковачевец от км.0+000 до км.2+200 в рамките на 141 667 без ДДС или 170 000 лева с ДДС Максимално допустима стойност на поръчкта е 355 833 лв. без ДДС или 427 000 лв с ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
355834 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ОББ АД – клон Попово BIC: UBBSBGSF IBAN: BG 75UBBS 800 233 00 135 430. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер на 3000 (три хиляди) лв. без ДДС или 3600 (три хиляди и шестотин) лв. с ДДС. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от Изпълнителния директор на Българска агенция за инвестиции или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Субсидия от републиканския бюджет.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника- попълва се по образец № 1; 2. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. При участие на чуждестранно лице- копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; за обединение- заверено копие от договор за създаване на обединението, документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;3. Административни сведения – попълва се образец № 2; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – оригинал - представя се, когато офертата/ или някой документ от нея/ не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата/ упълномощен и упълномощител/, както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата/;5. Документ за регистрация по ЗДДС - регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие). Ако участникът не е регистриран по ЗДДС, указва това в офертата си;6. Декларация за запознаване с документацията за участие и за липса на възражения – образец № 8; 7. Декларация относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1/ от „а” до „д”/; чл. 47, ал.2, т.5 и чл. 47, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки – образец № 5; 8. Декларация относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т. 4 и чл. 47, ал.5, т.2 от Закона за обществените поръчки -– образец № 6; 9. Информация за подизпълнители по образец № 9; 10. Декларация от подизпълнителя за съгласието му да участва като такъв - образец № 10; 11. Декларация от участника, че приема да отговаря за действията и бездействията на подизпълнителя, като за свои действия - образец № 11;12. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 ЗОП; 13. Доказателства за технически възможности и квалификация по чл. 51 ЗОП;14. Документ за закупена документация за участие – копие; 15. Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносна бележка или оригинал на банкова гаранция; 16. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - образец № 7; 17. Декларация за запознаване документацията за участие и липса на възражения – образец № 8; 18. Проект на договор – образец № 18; 19. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - образец № 15; 20. Декларация за солидарна отговорност - образец № 17.21.Техническо предложение за изпълнение на поръчката- Образец № 3; 22.Предлаганата цена - Образец №4.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години (2010г., 2011г., 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписани и подпечатани от учстника на всяка страница. 2. Информация за общия оборот и за оборота от строителството, сходно с предмета на настоящата поръчка за последните три години (2010г., 2011г., 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - образец № 12. Под строителство, сходно с предмета на настоящата обществена поръчка да се разбират дейности като: ремонт, реконструкция, рехабилитация, изграждане на улици и пътища.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот за последните 3 (три) години - (2010г., 2011г., 2012г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, сумарно в размер не по-малко от 1 000 000 лева без ДДС. 2. Участникът да е реализирал оборот от строителство с предмет: ремонт, реконструкция, рехабилитация, изграждане на улици и пътища, общо за последните 3 (три) години (2010г., 2011г., 2012г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, със сходни с предмета на поръчката мащаби и обем. Под строителство, сходно с предмета на настоящата обществена поръчка да се разбират дейности като: ремонт, реконструкция, рехабилитация, изграждане на улици и пътища.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът представя Списък на договори за строителство, изпълнявани през последните 5 г. (2008, 2009, 2010г., 2011г., 2012г.) - образец № 13, придружен от препоръки за добро изпълнение за най – важните строителни обекти и/ или фактури и/или други документи, удостоверяващи изпълнението и стойността на сходните с предмета на поръчката дейности. Под предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка да се разбират дейности като: ремонт, реконструкция, рехабилитация, изграждане на улици и пътища. 2. Участниците представят копия на сертификати ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството /или еквивалент/; сертификат; ISO 14001:2004 за въведена система за управление на околната среда/или еквивалент/; OHSAS 18001:2007 сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа/или еквивалент. 3. Участниците трябва да притежават валидна към момента на подаване на офертата застраховка за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. С оглед необходимостта от наличие на застраховка за професионална отговорност за целия срок на договора следва да бъде представено заверено копие от валидна към момента на подаване на офертата застраховка за професионална отговорност, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за извършване на строителство, както и декларация, подписана от представляващия участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. 4. Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на работите, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството - образец № 14 от документацията. 5. Заверено копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя и валиден талон към него за изпълняване на строително-монтажни работи за строежи втора група, строежи от трета категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т.3, буква „а” от ЗУТ – общински пътища, улици от първостепенна улична мрежа ІІІ и ІV клас на съоръженията към тях. 6. Декларация за техническото оборудване, с което ще разполага участникът при изпълнение на обществената поръчка - образец № 16.
Минимални изисквания: 1. Изпълнен не по-малко от един договор за ремонт, реконструкция, рехабилитация, изграждане на улици и пътища през последните 5 години (2008, 2009, 2010г., 2011г., 2012г.) със сходни мащаби и обем на дейностите.Под предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка да се разбират дейности като: ремонт, реконструкция, рехабилитация, изграждане на улици и пътища. 2. Участниците да са сертифицирани по ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството /или еквивалент/; сертификат ISO 14001:2004 за въведена система за управление на околната среда/или еквивалент/; OHSAS 18001:2007 сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа/или еквивалент. 3. Копие от валидна към момента на подаване на офертата застраховка за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Съгласно чл. 49 ал. 3 от ЗОП за допускане до участие в процедурата на участниците, установени в друга държава членка на ЕС възложителят няма право да изиска набавянето на сертификат или документ за регистрация от административен орган, ако те представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени. Участниците трябва да представят декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. Представят се: - заверено копие от застраховка за професионална отговорност за 2013 г., покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за извършване на строителство и - декларация свободен текст, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора; 4. Инженерно-техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да включва най-малко лицата по - долу и да отговаря на следните условия: - ръководител – строителен инженер, притежаващ образователна степен „магистър”, специалност „Пътно /Транспортно/ строителство”, с не по- малко от 10 години професионален опит по специалността; - помощник ръководител - притежаващ образователна степен „бакалавър”, специалност „Пътно/Транспортно/ строителство” с не по- малко от 5 години професионален опит по специалността; - технически ръководител - един ръководител асфалтови работи - строителен техник и / или строителен инженер с не по- малко от 5 години професионален опит; - отговорник по контрола на качеството - притежаващ съответното удостоверение и не по- малко от една години професионален опит. - координатор ЗБУТ - лице, което притежава съответното удостоверение и не по-малко от три години професионален опит. 5. Участниците трябва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълняване на строително-монтажни работи за строежи втора група, строежи от трета категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т.3, буква „а” от ЗУТ – общински пътища, улици от първостепенна улична мрежа ІІІ и ІV клас на съоръженията към тях. 6. За изпълнение на строително – монтажните работи участниците трябва да разполагат с най-малко следната тежка и лека механизация: 1. Валяци – 4 бр.; 2. Автогодурнатор – 1 бр.; 3. Самосвали – 4 бр.;. 4. Комбиниран багер-челен товарач -1 бр. 5. Асфалтополагач -1 бр.; 6. Водоноски – 1.бр. 7. Пътна фреза -1 бр. 8. Автогрейдер – 1 бр. 9. Асфалтова база – 1 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена - Ц; тежест: 40
Показател: Техническа оценка -Т; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.04.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в „Центъра за административни услуги и информация” на Община Попово - на адрес: гр. Попово, ул.”Ал.Стамболийски” №1, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 16:00 ч. до крайния срок за закупуване на документацията, посочен в обявлението за обществената поръчка. Цената на документацията е 10,00 (десет) лева без включен ДДС или 12,00 (дванадесет) лева с включен ДДС, като плащането трябва да бъде извършено по бюджетна сметка на Община Попово: Банка: ОББ АД – клон Попово BIC: UBBSBGSF IBAN: BG 11UBBS 800 284 13 872 404, код 447000 Наредител на сумата за заплащане на документацията, трябва да бъде лицето (физическо или юридическо), което ще участва в процедурата. Плащането може да се извърши и на касата в Община Попово. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, посочени в Документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.04.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.04.2013 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Община Попово, етаж 1, зала на ЦАУИ.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични и се извършват в присъствието на участниците, техните упълномощени представители, представителите на юридическите лица с нестопанска цел и на средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Поръчката се възлага на основание чл. 14, ал.3, т.1 от ЗОП Документацията може да бъде открита на сайта на община Попово www.popovo.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ