Версия за печат

00369-2013-0007

BG-Луковит: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Луковит, ул. "Възраждане" № 73, За: гл.експерт ПХД А.Цветанова, РБългария 5770, Луковит, Тел.: 0697 52464, E-mail: www.Lukovit_ob@yahoo.com, Факс: 0697 52014

Място/места за контакт: Община Луковит

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.Lukovit.com.

Адрес на профила на купувача: www.lukovit.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Строително-монтажни работи за изграждане и рехабилитация на детски площадки в община Луковит и реконструкция и благоустрояване на площад „Трети март” в гр. Лукови”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Луковит, гр. Луковит и селата Петревене, Торос, Беленци и Ъглен
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Дейност 1: „Изграждане (паркоустройство и благоустройство) на детски площадки в Община Луковит””, находящи се: град Луковит, УПИ I, кв. 39. Площадката е ситуирана в изцяло тревна площ, намираща се в урбанизирана територия в съседство с жилищен блок в имот УПИ VII, кв. 37. Общата площ, на която се разполагат съоръженията, е 200 м. кв. град Луковит, УПИ III, кв. 157. Площадката е ситуирана в паркова територия, непосредствено до главната алея. Проектното решение предвижда разполагането на площадката в тревна площ, като не се засяга съществуващата дървесна растителност. Общата площ, на която се разполагат съоръженията, е 200 м. кв. село Беленци, Община Луковит. Площадката е ситуирана в изцяло тревна площ. Общата площ, на която се разполагат съоръженията, е 100 м. кв. село Торос, Община Луковит. Площадката е ситуирана в централната част, като обединява две зелени площи и пътека от тротоарни плочи. В площта, в която се разпростира площадката, попадат две съществуващи дървета, едно широколистно бреза /Betula pendula/ и едно иглолистно бял бор /Pinus sylvestris/, които са в добро здравословно състояние и в проектното решение се предвижда тяхното запазване. Общата площ, на която се разполагат съоръженията, е 102 м. кв. с. Петревене, Община Луковит. Детската площадка е ситуирана в изцяло тревна площ разположена между улиците „Хаджи Димитър“ и „Хан Аспарух“. Общата площ, на която се разполагат съоръженията, е 100 м. кв. с. Ъглен, Община Луковит. Детската площадка е ситуирана в изцяло тревна площ, разположена непосредствено до улица „Освобождение“. Общата площ, на която се разполагат съоръженията е 100 м. кв. Дейност 2: „Реконструкция и благоустрояване на площад „Трети март”, находящ се в урегулиран поземлен имот (у.п.и.) І-2313 и УПИ ІІ – 2314,9521, кв. 75 по плана на гр. Луковит”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45262600

Описание:

Строителни и монтажни работи
Различни специализирани строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

подобект № 1 „Изграждане( паркоустройство и благоустройство ) на детски площадки в Община Луковит” е 125 006,00 лв. без ДДС. Подобект №2 «Реконструкция и благоустрояване на площад «Трети март» е 759 962,00 лв. без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
884968 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 8 000.00 лева (осем хиляди лева). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Луковит в IBAN: BG 82 RZBB 9155 33 200 53 001, BIC: RZBBBGSF, Банка: Райфайзен Банк – клон Луковит, или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията примерен образец на Банкова гаранция за участие /Приложение № 7/. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на приключване на строежа.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

(1) АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 50 % (петдесет процента) от цената по договора, съгласно чл.3. по-горе, дължимо в срок до 10 кал. дни, считано от дата на подписването на договора и след представяне на оригинална фактура за стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС; (2) ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ в размер на останалата част от договорените и реално изпълнени СМР, дължимо в срок до 10 кал. дни след подписване на Акт образец 15 и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат аванса. (3) Сборът от стойностите на авансовото плащане по ал. 1, окончателното плащане по ал. 2 и възникналите непредвидени разходи, не може да надхвърля общата стойност на договора, посочена в чл. 3, ал. 1 от този договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Посещение на строителните площадки се организира от Възложителя на дати 26.03.2013 г. и 09.04.2013 г. от 10:00 часа. Всеки участник изпраща предварително писмено уведомление до Възложителя, в което посочва дата, на която ще посети обекта и прилага копие от Удостоверение за актуално състояние или ЕИК. Посещението се извършва от законния представител на участника лично или чрез надлежно и изрично упълномощен да извърши огледа представител с нотариално заверено пълномощно. Копие от пълномощното се прилага към уведомлението за предстоящ оглед.Към своята оферта всеки участник прилага в свободен текст Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект, при което изрично декларира, че запознаването/незапознаването в детайли е за негов риск и отговорност при оценяване на представената оферта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1) Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от представляващия участника. Списъкът следва да съдържа броя на документите, които са представени и номерата на страницата/ите, на която/ито се намират; 2) Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице, както и актуално състояние за лицата, които не са представили ЕИК; 3) Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника, съгласно Раздел ІІI. Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника за технически възможности и/или квалификация, посочени от Възложителя в настоящата документация - Раздел IV. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а(предл. първо), т.3 и т. 4 и ал.5, т.2 от ЗОП, както и тези по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а“- „д“, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП ; 6) Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 7) Декларация за ползване на подизпълнител/и; 8) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител - (когато е приложимо); 9) Документ за гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация - оригинал; 10) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно. 11) Документ за закупуване на документация за участие (заверено копие); 12) Оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3); 13) Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. При обединение - ако в споразумението няма посочено лице, което да е упълномощено да представлява всички членове на обединението, тогава се изисква нотариално заверено пълномощно от всеки член на обединението, което да упълномощава същото лице да представлява участника в настоящата процедура; 14) Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – нотариално заверен препис. 15) Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 16) Декларация свободен текст за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект; 17) Декларация в свободен текст, че при изпълнение на поръчката кадидатът ще наеме най-малко 5 (пет) души, включени в списъците към дирекция „Бюро по труда“ гр. Луковит по постоянен или настоящ адрес и регистрирани по реда и условията на Закона за насърчаване на заетостта. 18) Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в обявлението и документацията за участие.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6, а декларацията по чл. 56, ал. 1, т. 11 се пре
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участниците със справка-декларация по образец – Приложение 9 за реализираните обороти от участника по чл.50 ал.1 т.3 от ЗОП и заверени от участника копия на Годишен финансов отчет за отчетните 2010, 2011 и 2012 г (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), оформен съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени или представяне на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията). За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството.
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три години (2010, 2011 и 2012 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оборот от строителство в размер на не по – малко от от 2 500 000.00 (два милиона и петстотин хиляди лева) лева без ДДС. Забележка: Относно отчета за приходи и разходи за 2012 г. е важно да се има предвид, че според чл. 37, ал. 1 от Закона за счетоводството, годишният финансов отчет за 2012 г. следва да бъде изготвен до 31.03.2013 г. Предвид посоченото, възложителят ще приеме и само справка за общия оборот, ако към момента на подаване на офертата не е изготвено ГФО, поради ненастъпил срок. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът представя списък по образец – Приложение 10, съдържащ описание на основните изпълнени договори за последните 5 години или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от препоръки (референции) за добро изпълнение за по-важните обекти. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, стойността на подобния вид работи, изпълнени от участника, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. Под обект „сходен с предмета на поръчката“ навсякъде в обявлението и документацията следва да се разбира изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на обществени площи и/или детски площадки. Декларация – Приложение № 11, Автобиография във формат по образец Приложение № 12 и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки), както и Декларация за разположение на експерт по образец Приложение № 13. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. Копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя и талона към него или еквивалентни документи за чуждестранните лица. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, удостоверението се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, а при участие на подизпълнители, за всеки един от тях, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. Копие от Сертификатите за внедрени системи ISO 9001:2008 , OHSAS 18001:2007 , ISO 14001:2004. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.В случай на участие на консорциум/ обединение, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението/консорциума. Декларация по образец – Приложение 15 и копия на документи за собственост (за МПС – копие на регистрационен талон) или на договор, от който произтича правото на участника да ползва оборудването В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил през последните пет години, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно минимум ЕДИН обект, сходен с предмета на поръчката.2. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: 2.1. Ръководител на екипа - строителен инженер „магистър”, ПГС, ССС, Архитектура или еквивалентнa специалност, със стаж по специалността мин. 5 год. и опит при изпълнението на поне един обект, сходен с предмета на поръчката. 2.2. Технически ръководител - строителен инженер или строителен техник, отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ с опит като технически ръководител мин. 3 години. 2.3. Специалист – контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение (сертификат) за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 2 год. 2.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 1 год. 3. Лицето, което ще участва пряко в изпълнението на строителството, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи ПЪРВА група ІІІ категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен. 4. Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, здравословни и безопасни условия на труд и опазване на околната среда, съгласно съответните системи: 4.1. ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество с обхват на дейностите по предмета на поръчката (строителство) или еквивалент; 4.2. OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравето и безопасноста при работа с обхват на дейностите по предмета на поръчката (строителство) или еквивалент; 4.3. ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда с обхват на дейностите по предмета на поръчката (строителство) или еквивалент; Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване за изпълнението на поръчката: № Механизация Минимален брой 1 Автобетон помпа 1 2 Самосвал-1; 3 Багер -1; 4 Валяк-1;5 Автокран-1; 6 Бетонобъркачка- 1; 7 Пневматична трамбовка 1
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: техническо предложение; тежест: 50
Показател: ценово предложение; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

010-2013

ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 523423 от 12.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.04.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

сумата може да бъде заплатена на касата на Община Луковит – гр. Луковит, ул. „Възраждане” № 73, или да бъде преведена по банкова сметка на Община Луковит в IBAN: IBAN BG14RZBB91558420053004 BIC: RZBBBGSF, Банка: Райфайзен Банк – клон Луковит, код за плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.04.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.04.2013 г.  Час: 13:00
Място

Община Луковит, ул. "Възраждане" № 73

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се финансира по договор за финансово подпомагане № 11/322/00743 от 30.11.2012 година, сключен между ДФЗ – Разплащателна агенция и Община Луковит по Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г., съфинансирана от държавния бюджет на Република България и Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ