Версия за печат

03732-2012-0001

BG-Габрово: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Средно общообразователно училище "Райчо Каролев", ул. "Любен Каравелов" 48, За: Снежана Калчева Сидерова, България 5308, Габрово, Тел.: 066 807087, E-mail: sou_rkarolev@mail.bg, Факс: 066 808461

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.raichokarolev.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Обществена поръчка за приготвяне и доставяне на храни по две обособеи позиции в СОУ "Райчо Каролев" - Габрово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: СОУ "Райчо Каролев" - Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

СОУ "Райчо Каролев" - Габрово организира процедура за възлагане на обществена поръчка по две обособени позиции: Позиция 1 - Закуска на учениците от I-IV клас, прогнозен брой ученици - 347, прогнозен брой учебни дни - 161, за календарната 2013 година, срок за изпълнение на поръчката 12 месеца, считано от датата за сключване на договора. Срок на доставката на закуски 08:00 часа. Цената на една закуска не трябва да надвишава сумата от 0,42 лв. без включен ДДС. Позиция 2 - Обяд за учениците от I-VIII клас (13 групи ПИГ по проект BG051PO001-3.1.06 "Подобряване качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес."), прогнозен брой ученици - 313, прогнозен брой учебни дни - 171 за календарната 2013 година. За топъл обяд се предвижда супа и десерт или основно ястие. Срок за изпълнение на поръчката - 12 месеца, считано от датата за сключване на договора. Срок за доставка на обяда - 11:00 часа. Цената на един обяд не трябва да надвишава сумата от 1,33 лв. без включен ДДС. Позиция 1 - 347 ученици, за които са необходими 23464.14 лв. без включен ДДС за получаване на подкрепителна закуска (347 ученици х 0,42 лв. х 161 учебни дни = 23464.14 лв.) Позиция 2 - 313 ученици, за които са необходими 71185.59 лв. без включен ДДС за получаване на обяд (313 ученици х 1,33 лв. х 171 учебни дни = 71185.59 лв.) ОБЩО: 94649.73 лв.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
80653 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 80653, Най-висока оферта: 94649.73 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 509831 от 20.11.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на подкрепителна закуска за учениците от І-ІV клас и обяд за учениците от I-VIII клас
V.1) Дата на сключване договора
01.03.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.11.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Мардел - М. Стойкова - С. Досев", ЕИК 020206577, ул. "Чумерна" 8, България 5300, Габрово, Тел.: 0359888 864289

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 94649.73 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 80653 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 80653, Най-висока цена 94649.73 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.03.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор