02310-2013-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
21.08.2014 13:29 ч. : | С вх. н. 31-00-654/01.02.2013г. решение със стара версия на PFE Поделение: Институт по физиология на растенията и генетика при БАН | служебно вписване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Институт по физиология на растенията и генетика при БАН, ул. ”Акад. Георги Бончев”, блок 21, За: гл. ас. Десислава Тодорова, Гергана Гергова, Република България 1113, София, Тел.: 02 8700478; 02 9795318, E-mail: euproject0025@abv.bg, Факс: 02 8739952
Място/места за контакт: ул. ”Акад. Георги Бончев”, блок 21Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bio21.bas.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bio21.bas.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: Научна и научно-изследователска дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на химикали и косумативи по проект №BG051PO001-3.3.06-0025 "Подкрепа за изграждане и развитие на млад конкурентноспособен научен потенциал в областта на физиологията, фитохимията, геномиката, протеомиката и биоразнообразието на еукариотните организми" по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на химикали и косумативи по проект №BG051PO001-3.3.06-0025 "Подкрепа за изграждане и развитие на млад конкурентноспособен научен потенциал в областта на физиологията, фитохимията, геномиката, протеомиката и биоразнообразието на еукариотните организми" по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, 16 Обособени позиции
24000000, 33100000, 30124000
Описание:
ДА
НЕ
16 Обособени позиции
НЕ
15
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за изпълнение на договора – 3% от стойността на договора, парична сума, платима по банкова сметка или под формата на неотменима банкова гаранция. Кандидатът сам избира формата на гаранцията. При избрана форма на гаранция - парична сума, същата се превежда по набирателната сметка на ИФРГ-БАН в БНБ, гр. София 1000, пл. “Княз Александър І” № 1. Получател: БАН-ЦУ по сметка: IBAN: BG81BNBG 9661 3300 1321 01, BIC-BNBGBGSD или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде на български език или в официален превод по смисъла на ДР на ЗОП, §1, т.16а, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или в официален превод на български език. Гаранцията трябва да е представена към момента на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение трябва да е валидна за срок надвишаващ с 3 месеца срока на договора, считано от датата на сключване на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат Плащанията по договора се извършват периодично след приемане на всяка конкретна доставка и подписване на Приемо-предавателен протокол между страните. Изпълнителя за предходния месец. Плащането се извършва до 15-то число на месеца, следващ месеца на изпълнение на работата. Плащането се извършва от Възложителя с преводно нареждане по банковата сметка на Изпълнителя и след представяне от страна на Изпълнителя на фактура и подписан протокол от Възложителя Плащането се извършва след подписване на Протокол между Възложителя и Изпълнителя или упълномощени от тях лица за приемане на доставката За повече подробности, моля виж проекта на договор от документацията за участие. ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът се сключва след като участникът представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за регистрация като юридическо лице. В удостоверението се посочват всички данни за новосъздаденото юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
европейско финансиране по Опреативна програма "Развитие на човешките ресурси"
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се закупува, цена: 18.00 лева с ДДС или 15.00 лева без ДДС. Документацията за участие се получава на адрес: Институт по физиология на растенията и генетика при БАН, Република България, гр. София 1113, ул. ”Акад. Георги Бончев” бл. 21, стая № 223 – Канцелария, всеки работен ден от 10.00 до 16.00 часа, срещу представен документ за внесена сума от 18.00 лв. /осемнадесет лева/ по банкова сметка на Възложителя в УниКредит Булбанк както следва: BIC код UNCRBGSF, IBAN: BG64UNCR96603110023810, на името на Институт по физиология на растенията и генетика при БАН. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Закупуване на документация за общ. поръчка на ИФРГ-БАН за доставка на химикали и консумативи по проект №BG051PO001-3.3.06-0025 или да бъде посочено ID на поръчката. Сумата от 18.00 лв. може да бъде внесена и на каса в счетоводството на ИФРГ-БАН на адрес: Република България, гр. София 1113, ул. ”Акад. Георги Бончев” бл. 21, ет. 2 стая № 223 всеки работен ден от 10.00 до 16.00 часа. Преди да получи документацията, участникът следва да представи своите данни - име на участника и адрес за кореспонденция, включително телефон и по възможност факс и електронна поща на длъжностното лице в стая № 223 – Канцелария, от което се получава документацията. Документацията за участие може да се закупува до 7 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите (виж точната дата, до която може да се закупува документацията в обявлението за поръчката). Документацията за участие също така ще бъде на разположение в електронен вариант на Интернет страницата на Възложителя - http://www.bio21.bas.bg, рубрика „Обществени поръчки”. На посочения Интернет адрес ще бъдат публикувани необходимите файлове за попълване – образци - като документи с разширение doc. За да участвуват в процедурата обаче, лицата трябва да закупят документацията за участие при условията и по реда посочени в тези указания, както и в обявлението за обществената поръчка, като също трябва и да се регистрират в стая № 223 – Канцелария в сградата на ИФРГ-БАН, че са закупили документация. Възложителят не носи отговорност ако потенциален участник в процедурата не е получил разяснения по документацията за участие, в случай че потенциалният участник не е посочил адрес или данни за кореспонденция при закупуване на документацията. Разясненията по документацията за участие ще бъдат публикувани и на посочения Интернет адрес на Възложителя.
Български
120
Република България, гр. София, 4-ти км, Институт по физиология на растенията и генетика при БАН, ул. ”Акад. Георги Бончев” бл. 21, Заседателна зала, ет.2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА 'РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ'
Документацията за участие ще бъде на разположение в електронен вариант на Интернет страницата на Възложителя - http://www.bio21.bas.bg/, рубрика „Обществени поръчки”. На посочения Интернет адрес ще бъдат публикувани необходимите файлове за попълване – образци - като документи с разширение doc. За да участвуват в процедурата обаче, лицата трябва да закупят документацията за участие при условията и по реда посочени в указанията към участниците, както и в настоящото обявление, като също трябва и да се регистрират в стая № 223 – Канцелария в сградата на ИФРГ-БАН, че са закупили документация.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Подаване на жалби: съгласно чл. 120 и следващите от Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки /ЗОП/. Сроковете за подаване на жалби са посочени по-долу. 1. На обжалване по реда на Глава единадесета от Закона за обществените поръчки подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка; 2. На обжалване по реда на Глава единадесета от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по т. 1; 3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 3.1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки. 4. Срокът за обжалване на решението по т. 3.1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 4.1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 4.2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 4.3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 5. Жалбата по т. 2 се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg..
01.02.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
РЕАКТИВ ЗА МАРКИРАНЕ НА ДНК
24000000
Описание:
7
СРОК НА ДОСТАВКА ДО 30 ОТ ЗАЯВКАТА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ СРОК НА ГОДНОСТ 24 МЕСЕЦА
РЕАКТИВ ЗА ИЗОЛИРАНЕ И ПРЕЧИСТВАНЕ НА ДНК
24000000
Описание:
11
СРОК НА ДОСТАВКА ДО 30 ДНИ ОТ ЗАЯВКАТА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ СРОК НА ГОДНОСТ 24 МЕСЕЦА
РЕАКТИВИ PCR, RT-PCR И REAL-TIME PCR
24000000
Описание:
29
СРОК НА ДОСТАВКА ДО 30 ОТ ЗАЯВКАТА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ СРОК НА ГОДНОСТ 24 МЕСЕЦА
ПРАЙМЕРИ
24000000
Описание:
1
СРОК НА ДОСТАВКА ДО 30 ДНИ ОТ ЗАЯЕВКАТА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ СРОК НА ГОДНОСТ 24 МЕСЕЦА
РЕАКТИВИ ЗА РАБОТА С НУКЛЕИНОВИ КИСЕЛИНИ
24000000
Описание:
8
СРОК НА ДОСТАВКА ДО 30 ДНИ ОТ ЗАЯВКАТА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ СРОК НА ГОДНОСТ 24 МЕСЕЦА
БУФЕРИ И РЕАКТИВИ ЗА МОЛЕКУЛЯРНА БИОЛОГИЯ
24000000
Описание:
66
СРОК НА ДОСТАВКА ДО 30 ДНИ ОТ ЗАЯВКАТА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ СРОК НА ГОДНОСТ 24 МЕСЕЦА
РЕАКТИВИ ЗА РАБОТА С КЛЕТЪЧНИ КУЛТУРИ
24000000
Описание:
9
СРОК НА ДОСТАВКА ДО 30 ДНИ ОТ ЗАЯВКАТА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ СРОК НА ГОДНОСТ 24 МЕСЕЦА
АНТИТЕЛА И ВИЗУАЛИЗИРАЩИ РАЗТВОРИ
24000000
Описание:
15
Участниците могат да подават оферта за една, комбинация от няколко или за всички номенклатирни единици посочени в обособената позиция. 1 Кит с луминол за хемилуминесцентно визуализиране на блотове,реактив достатъчен за покриване на 2000см2 / мембрана кит 2 255.00 2 Анти - алкохол дехиодригеназа, 2мл/оп. опаковка 1 530.00 3 Анти-цитозолна 1,5 бифосфатаза, 100мкл./оп. опаковка 1 690.00 4 Анти-убиквитин Abs, 100мкг./оп. опаковка 1 640.00 5 Анти -цистатин C, 100мкл./оп. опаковка 1 700.00 6 Анти -цистатин C , 1мг./оп. опаковка 1 720.00 7 Анти-хиндсайт протеин Моноклонално антитяло, 100мкл./оп опаковка 1 623.00 8 Заешко поликлонално IgG срещу миши, човешки Rock -1 (H-85) 200мкг./мл., 1мл./оп. опаковка 1 590.00 9 Козе антитяло анти-заешко IgG (H&L), HRP конюгирано опаковка 1 320.00 10 Анти - PsbO антитяло (PsbO/ 33 kDa на кислород отделящия комплекс на фотосистема втора заешко, поликлонално опаковка 1 620.00 11 комплект от 10 растителни anti-Lhca и анти-Lhcb, заешко, поликлонално антитяло опаковка 1 3,100.00 12 Анти-субтилизин 100 мкл/оп. опаковка 1 700.00 13 Анти-Tрипсин инхибитор Hl 100мкл./оп. опаковка 1 700.00 14 Анти-папаин, 1мг./оп. опаковка 1 710.00 15 Анти -L-химотрипсин 1мг./оп. опаковка 1 710.00
РЕАКТИВИ ЗА ПОДГОТОВКА НА ПРОБИ ЗА ИДЕНТИФИКАЦИЯ НА LACERTA VIRIDIS И LACERTA AGILIS ЧРЕЗ СЕКВЕНИРАНЕ
24000000
Описание:
5
СРОК НА ДОСТАВКА ДО 30 ДНИ ОТ ЗАЯВКАТА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ СРОК НА ГОДНОСТ 24 МЕСЕЦА
РЕАКТИВ ЗА АНАЛИЗ НА БЕЛТЪЦИ
24000000
Описание:
2
СРОК НА ДОСТАВКА ДО 30 ДНИ ОТ ЗАЯВКАТА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ СРОК НА ГОДНОСТ 24 МЕСЕЦА
ДРУГИ РЕАКТИВИ
24000000
Описание:
241
Участниците могат да подават оферта за една, комбинация от няколко или за всички номенклатирни единици посочени в обособената позиция. Срок на доставка до 30 дни от датата на зявка на Възложителя Срок на годност: мин 24 месеца.
ПИПЕТИ С ВАРИАБИЛЕН ОБЕМ ЗА ПОДГОТОВКА НА ПРОБИ ЗА АНАЛИЗ НА ГЕННИ ЕСКПРЕСИИ
33100000
Описание:
8
Срок на доставка до 30 дни от датата на зявка на Възложителя Срок на годност: мин 24 месеца.
ПИПЕТИ И КОНСУМАТИВ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА REAL-TIME PCR АНАЛИЗ
33100000
Описание:
6
Срок на доставка до 30 дни от датата на зявка на Възложителя Срок на годност: мин 24 месеца.
ПИПЕТИ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА БИОХИМИЧНИ АНАЛИЗИ
33100000
Описание:
8
Срок на доставка до 30 дни от датата на зявка на Възложителя Срок на годност: мин 24 месеца.
ОБЩИ КОНСУМАТИВИ
33100000
Описание:
247
Участниците могат да подават оферта за една, комбинация от няколко или за всички номенклатирни единици посочени в обособената позиция. Срок на доставка до 30 дни от датата на зявка на Възложителя Срок на годност: мин 24 месеца.
ОФИС МАТЕРИАЛИ
30124000
Описание:
59
Участниците могат да подават оферта за една, комбинация от няколко или за всички номенклатирни единици посочени в обособената позиция. 1 NiMH акумулаторна батерия размер АА (LR6), минимален капацитет 2000мАч, 4бр./оп. опаковка 3 20.00 лв. 2 презареждащи се батерии, 2АА брой 40 0.72 лв. 3 Графити за автоматичен молив 0,5 брой 6 2.00 лв. 4 Зарядно устройство за NiMH батерии размер АА и ААА брой 3 48.00 лв. 5 Клавиатура компютърна, стандартна, USB интерфейс брой 2 12.00 лв. 6 Кламери 50мм. ,цветни, 100бр./опаковка опаковка 3 1.10 лв. 7 Класьор за документи с дебелина минимум 8см брой 100 3.50 лв. 8 Клипборд с капак брой 1 5.49 лв. 9 Компакт диск празен, за запис, 700мегабайта, 50бр./оп. опаковка 6 20.00 лв. 10 Компютърна мишка, USB, скрол бутон позволяващ движение в 4 посоки брой 1 48.00 лв. 11 Коректор на водна основа брой 2 1.19 лв. 12 Кутия за индивидуални CD дискове, 10 бр./оп. опаковка 10 2.00 лв. 13 Маркер записане, перманентен брой 48 1.51 лв. 14 Маркер за подчертаване, жълт брой 2 0.69 лв. 15 Мини –телбод брой 6 3.75 лв. 16 Молив 2В, 12 бр./оп. брой 1 5.55 лв. 17 Органайзер за бюро с 4 гнезда брой 1 8.00 лв. 18 Органайзер за бюро с чекмеджета брой 1 3.50 лв. 19 Острилка за моливи брой 1 1.20 лв. 20 Острилка, двойна, метална брой 1 3.00 лв. 21 Папка за документи, 25бр./опаковка опаковка 26 6.40 лв. 22 Папка с копче А4 формат брой 15 1.00 лв. 23 Перфоратор брой 1 2.00 лв. 24 Пластмасова линия 20см брой 1 0.50 лв. 25 Пластмасова линия 30см брой 2 0.60 лв. 26 Преносима памет минимум 8 гигабайта брой 6 20.00 лв. 27 Преносима памет с капацитет минимум 16 гигабайта, USB интерфейс брой 5 40.00 лв. 28 Преносима памет с капацитет минимум 32 гигабайта, USB интерфейс брой 5 59.00 лв. 29 карта памет за фотоапарат, 16 GB брой 1 40.00 лв. 30 карта памет за фотоапарат, 4 GB брой 1 40.00 лв. 31 Преносима памет формат MicroSD минимум 4 гигабайта в комплект с USB адаптор брой 1 16.00 лв. 32 Преносима памет формат MicroSDHC минимум 16 гигабайта в комплект с SD адаптер за връзка на картата с компютър брой 2 20.00 лв. 33 Джобове 100 бр./оп. опаковка 22 3.00 лв. 34 Телчета за телбод, 1000бр./оп. опаковка 12 0.40 лв. 35 Тонер за черна глава, за мастилено-струен принтер HP Deskjet F2280 All in One брой 1 30.00 лв. 36 Тонер за цветна глава, за мастилено-струен принтер HP Deskjet F2280 All in One брой 1 45.00 лв. 37 Тонер касета за HP Laser jet 4L брой 3 125.00 лв. 38 Тонер касета HPLaser Jet 1012 черна брой 2 70.00 лв. 39 Тонер касета HPLaser Jet 1215 брой 4 108.00 лв. 40 Тонер касета HP56 черна брой 9 32.59 лв. 41 Тонер касета HP57 трицветна брой 11 51.39 лв. 42 Тонер касета за HP Lazerjet 1020 брой 7 130.00 лв. 43 Тонер касета за Samsung SCX-4300 брой 1 90.00 лв. 44 Тонер касета за лазарен принтер HP LaserJet Printers: 1200 брой 2 111.14 лв. 45 тонер касета за Lexmark E321/323, 12A7405, 6000 копия брой 1 230.00 лв. 46 Тонер касета за принтер HP Laser jet P1005 брой 1 125.00 лв. 47 Тонер касета за принтер HP LaserJet 1022 брой 1 120.00 лв. 48 Тонер касета за принтер Xerox Phaser 3116 брой 1 185.00 лв. 49 Тонер касета за принтер модел HP LaserJet C7115A брой 1 130.00 лв. 50 Тонер касета черна, за HP, Lazerjet1010 брой 2 60.00 лв. 51 Тонер касета черна, за HP, photosmart С4200 брой 1 60.00 лв. 52 Тонер за Xerox 5016 брой 11 51.00 лв. 53 Тонер касета черна, за HP, photosmart С4200 брой 1 60.00 лв. 54 Тонер касета за принтер модел HP P2035 , за минимум 6000 копия брой 1 500.00 лв. 55 Тонер касета за принтер модел HP Laserjet M1120 брой 10 120.00 лв. 56 Цветна принтерна хартия, 500 бр/оп. опаковка 4 10.00 лв. 57 Хартия , копирна, 500 бр/оп. опаковка 250 6.00 лв. 58 Химикалка брой 50 0.30 лв. 59 тънкописец, черен брой 1 1.31 лв.