00115-2013-0004
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.01.2013 10:03 ч. : | 23/01/2013 09:41 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
23.01.2013 10:03 ч. : | 23/01/2013 09:41 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Русе: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. „Свобода” № 6, За: Даниела Шилкова - ръководител на проекта, България 7000, Русе, Тел.: 082 881806, E-mail: shilkova@ruse-bg.eu.bg, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Обшина РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/articlescategory-7.html.
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/articlescategory-7.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. "Свобода" №6, За: Ваня попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за извършване на одит по проект „Реки на времето””
Възлагане на обществена поръчка
Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Реки на времето”, в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/003, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Избор на изпълнител за извършване на одит по проект „Реки на времето”” . Описание на дейностите – предмет на обществената поръчка: Одитът на проекта ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител и изпълнен до 2 месеца след крайния срок за изпълнение на проекта, като докладът за одит ще бъде приложен към окончателния финансов отчет. Одиторският доклад ще бъде изготвен в съответствие с действащата нормативна уредба, Закона за счетоводството и Международните счетоводни стандарти Продукт: Проведен външен одит. Резултат: Удостоверяване на законосъобразността и целесъобразността на извършените по проекта разходи.
79212000
Описание:
НЕ
НЕ
Изпълнителят трябва да извърши доклад за одит и окончателен финансо отчет за проверка на разходите в края на изпълнението на проекта. Всички материали, резултат от това задание, ще представляват интелектуална собственост на Община Русе. Информацията, получена в хода на това задание не може да бъде публикувана или предоставяна на трети лица. Единствено Община Русе ще може да предоставя информацията на трети лица
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 25 (двадесет и пет) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ТБ Инвестбанк АД BIC: IORTBGSF, IBAN: BG37IORT73793300030000 Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Договорната цена при условията на Договора по следния начин 100 % (сто на сто) след изготвяне на одита на проекта, до 15 работни дни след представяне на окончателен финансов отчет и оригинална фактура от Изпълнителя. В издаваните от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактури във връзка с изпълнението на настоящия договор следва да бъде указано, че разходът се извършва по проект «Реки на времето», № BG161PO001/3.2-02/2011/003 по приоритетна ос 3 “Устойчиво и развитие на туризма”, операция 3.2 „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите” по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013. Плащанията по настоящия договор ще се извършват в лева по банков път по следната сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
ДА
Участникът да бъде регистриран одитор-физическо лице или одиторско предприятие регистрирано по Закона за независимия финансов одит.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да бъде получена в Община Русе - на адрес: гр. Русе - 7000, пл. „Свобода” № 6, Информационен център гише „Търговия и транспорт”, всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа до дена и часа посочени в обявлението за обществена поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: IBAN: BG96IORT73798400080000, BIC: IORTBGSF в Банка ТБ Инвестбанк АД, вид плащане 447000, или на касата в Община Русе. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Русе, адрес: гр. Русе - 7000, пл. „Свобода” № 6, Информационен център гише „Търговия и транспорт”, всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Русе (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.ruse-bg.eu/articlescategory-7.html
Български
90
В сградата на Община Русе - гр. Русе, пл. "Свобода" № 6, ет.3, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките и във връзка с изпълнение на проект «Реки на времето», в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/003, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
І. Продължение от раздел ІІІ.2.1: 5. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия; 6. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 7. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, за техническите възможности и квалификацията на участника, посочена в раздел ІІІ.2.2 и раздел ІІІ.2.3. от настоящото обявление; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 9. Документ за внесена гаранция за участие; 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 12. Документ за закупена документация за участие; плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - 1. Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Срок за извършване проверка на разходите по предмета на поръчката. Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”. В плика се поставя ценовата оферта на участника, изготвена по образеца от настоящата документация. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се представят от всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП и посочени в раздел ІІІ.2.2. и раздел ІІІ.2.3. от настоящото обявление; 3. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обявлението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги. ІІ. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 40 дни за получаване на офертите се намалява със седем дни, тъй като обявлението се изпраща по електронен път и с още пет дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението в електронен вид, възложителят осигурява пълен достъп по електронен път до документацията за участие на интернет адреса, посочен в раздел ІV3.3., а именно: http://www.ruse-bg.eu/articlescategory-7.html.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
23.01.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ