Версия за печат

00115-2013-0002

BG-гр. Русе: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. „Свобода” № 6, За: Даниела Шилкова - ръководител на проекта, България 7000, гр. Русе, Тел.: 082 881806, E-mail: shilkova@ruse-bg.eu.bg, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/articlescategory-7.html.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/articlescategory-7.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за публичност на проект „Реки на времето” и маркетинг и реклама на създадените туристичeски продукти”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр. Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Реки на времето”, в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/003, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Избор на изпълнител за публичност на проект „Реки на времето” и маркетинг и реклама на създадените туристичeски продукти”, с две обособени позиции: 1. „Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации”; 2. „Информиране, публичност и визуална идентификация на проект „Реки на времето””. А.Описание на дейностите по обособена позиция № 1: А.1.Подготовка на продукти за рекламната кампания: Изработване на рекламен филм за продукт (със субтитри на английски, немски и румънски езици) - 1 брой; Изработване на 2 бр. рекламни TV клипове (субтитри и озвучаване на три езика) - и 2 бр. радио клипове на български език; Изработване на брошура 1000 бр.; Изработване на пътеводител 1000 бр.; Изработване на карта 3000 бр.; Разработване на слоган и лого на на бранд „Реки на времето”; А.2. Рекламна кампания: А.2. 1. Кампания извън граница: • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. и Румънски туристически издания - общо 2 стр. • PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на английски, немски и румънски език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи А.2.2. Кампании на територията на България • Кампания с платена реклама по национални TV канали; • да се доставят мин. 150 trp. общо за двете години; • Кампания с платена реклама по национални радиостанции; • Да се излъчат 100 спота по 30" в радиостанции с национално покритие; • Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама. Да се направи реклами на билбордове на ключови места по пътната мрежа на страната, както на ключови места в София и Варна; • PR публикации във водещи електрони платформи на български език; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на български език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет - търсещи машини и водещи социални медии/мрежи Б. Описание на дейностите по обособена позиция № 2: • Изработка и поставяне на информационни табели – 3 броя; • Постер – 100 бр.; • Изработване на банери - 1 бр.; • Изработване на брандиран пакет за информационни материали – (папка, химикал, флаер и др.) 300 броя; • Организиране и провеждане на информационни събития - Официален старт на проекта и Заключителна пресконференция; • Публикуване на прес-съобщения – 2 бр.; • Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Общините партньори

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Реки на времето”, в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/003, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Избор на изпълнител за публичност на проект „Реки на времето” и маркетинг и реклама на създадените туристичeски продукти”, с две обособени позиции: 1. „Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации”; 2. „Информиране, публичност и визуална идентификация на проект „Реки на времето””. А.Описание на дейностите по обособена позиция № 1: А.1.Подготовка на продукти за рекламната кампания: Изработване на рекламен филм за продукт (със субтитри на английски, немски и румънски езици) - 1 брой; Изработване на 2 бр. рекламни TV клипове (субтитри и озвучаване на три езика) - и 2 бр. радио клипове на български език; Изработване на брошура 1000 бр.; Изработване на пътеводител 1000 бр.; Изработване на карта 3000 бр.; Разработване на слоган и лого на на бранд „Реки на времето”; А.2. Рекламна кампания: А.2. 1. Кампания извън граница: • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. и Румънски туристически издания - общо 2 стр. • PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на английски, немски и румънски език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи А.2.2. Кампании на територията на България • Кампания с платена реклама по национални TV канали; • да се доставят мин. 150 trp. общо за двете години; • Кампания с платена реклама по национални радиостанции; • Да се излъчат 100 спота по 30" в радиостанции с национално покритие; • Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама. Да се направи реклами на билбордове на ключови места по пътната мрежа на страната, както на ключови места в София и Варна; • PR публикации във водещи електрони платформи на български език; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на български език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет - търсещи машини и водещи социални медии/мрежи Б. Описание на дейностите по обособена позиция № 2: • Изработка и поставяне на информационни табели – 3 броя; • Постер – 100 бр.; • Изработване на банери - 1 бр.; • Изработване на брандиран пакет за информационни материали – (папка, химикал, флаер и др.) 300 броя; • Организиране и провеждане на информационни събития - Официален старт на проекта и Заключителна пресконференция; • Публикуване на прес-съобщения – 2 бр.; • Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Общините партньори.

Прогнозна стойност без ДДС
248924.24 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на: • Обособена позиция № 1 – 2 400 (две хиляди и четиристотин) лева; • Обособена позиция № 2 – 30 (тридесет) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ТБ Инвестбанк АД, BIC: IORTBGSF, IBAN: BG37IORT73793300030000 Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

По обособена позиция № 1: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Договорната цена за изпълнението на дейностите от предмета на договора при условията на Договора в срок от 20 /двадесет/ работни дни след датата на подписването на приемно предавателен протокол за предаден и одобрен от Възложителя продукт и срещу представяне на оригинална фактура. В издаваните от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ разходооправдателни документи във връзка с изпълнението на настоящия договор следва да бъде указано, че разходът се извършва по проект «Реки на времето», № BG161PO001/3.2-02/2011/003 по приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма”, операция 3.2. „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинации” по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013. Плащанията по настоящия договор ще се извършват в лева по банков път по следната сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. За обособена позиция № 2: Цената за изпълнение на услугата - предмет на обособена позиция № 2 се заплаща по банков път по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка в срок от 45 (четиридесет и пет) работни дни след изпълнение на всяка отделна дейност, включена в предмета на договора, подписване на Предавателно – приемателен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за приемане на извършените работи и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинална фактура за дължимата сума. За извършване на плащането представената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ фактура следва да съдържа следната информация: Получател: ОБЩИНА Русе Адрес: пл. „Свобода” № 6 ЕИК: 000530632; МОЛ: Пламен Пасев Стоилов Получил фактурата: …………………………….. Номер на документа, дата, място В описателната част задължително трябва да е включен и следния текст: „Разходът се извършва по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/3.2-02/2011/003

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се представят от всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП и посочени в раздел ІІІ.2.2. и раздел ІІІ.2.3. от настоящото обявление; 3. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обявлението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, описани в настоящия раздел на обявлението; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 с надпис: „Документи за подбор”, съдържа: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Предложение; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР). В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по образец към документацията; 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); Продължава в раздел VІ.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: А.за обособена позиция № 1: А1. Съответствието с поставеното изискване се доказва се представянето от Участника на декларация, съдържаща информация за оборота от предоставянето на услуги, които са предмет на обособената позиция (създаване на документални филми и/или създаване на игрални филми и/или изработка на рекламни клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост) за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреденили е започнал дейността си. Б.за обособена позиция № 2: Б.1. Съответствието с поставеното минимално изискване се доказва с представянето на декларация, съдържаща оборот от предоставянето на услуги, които са предмет на обособената позиция (изработване на информационни и/или рекламни материали), за последните три (2009, 2010 и 2011 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, документите, посочени в настоящия раздел и с които се доказва съответстивето с поставените минимални изисквания се представят само от участникат в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, документите, посочени в настоящия раздел и доказващи съответствието с поставените критерии за подбор се представят за всички подизпълнители, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания: Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците А.за обособена позиция № 1: А.1. Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставянето на услуги, които са предмет на обособената позиция (създаване на документални филми и/или създаване на игрални филми и/или изработка на рекламни клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост), общо за последните 3 години (2009, 2010 и 2011 г.) в размер на не по-малко от 730 000 лв. (седемстотин и тридесет хиляди лева). Б.за обособена позиция № 2: Б.1. Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставянето на услуги, които са предмет на обособената позиция (изработване на информационни и/или рекламни материали), общо за предходните три (2009, 2010 и 2011 г.) години в размер на не по-малко от 9 900 (девет хиляди и деветстотин) лева. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: А.за обособена позиция № 1: А1. Декларация за създадени не по-малко от три филма, съдържаща списък на изпълнените договори за създадени документални филми и/или игрални филми, и/или изработка на рекламни клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост. Всеки описан в декларацията договор трябва да бъде придружен от DVD с филм или части от филм, рекламен клип, както и синопсис, паспорт на създадения филм от участника в процедурата. А.2. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, договори за планиране и реализиране на медийни кампании извън страната, попълнена, подписана и подпечатана, придружена от референции за добро изпълнение на договори с горепосочения предмет. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията; А.3. Декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: А.3.1. Професионални автобиографии на предвидените за изпълнение на поръчката лица, изготвени по образец, А.3.2. документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни /осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); А.3.3. Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката А.4. Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, което участникът ще осигури за изпълнение предмета на поръчката Б.за обособена позиция № 2: Б.1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за предтсавяне на офертите, за услуги, които са предмет на поръчката (услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали). Всеки договор, посочен в декларацията, трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията. Б.2. Декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: Б.2.1. Професионални автобиографии на предвидените за изпълнение на поръчката лица, изготвени по образец, Б.2.2. документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни /осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); Б.2.3. Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, документите, посочени в настоящия раздел и с които се доказва съответствието с поставените минимални изисквания се представят само от участникът в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, документите, посочени в настоящия раздел и доказващи съответствието с поставените критерии за подбор се представят за всички подизпълнители, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания: Критерии за подбор, включващи минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците А) обособена позиция № 1: А.1. Участникът, да има създадени не по-малко от три филма (документални филми и/или игрални филми, и/или изработка на рекламни клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост) през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите; А.2. Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най-малко 1 (един) договора за планирането и реализирането на медийни рекламни кампании извън страната - медийно планиране, купуване на рекламно време и пространство, разработване на творчески концепции и продукти, изпълнени през последните 3 години. А.3. Участникът трябва да осигури за целия период на изпълнение на обществената поръчка екип от експерти, чиято компетентност покрива спецификата на поръчката. Екипът трябва задължително да включва експерти в мин. следните области: • планиране и управлението; • маркетинга, рекламата, връзките с обществеността/ПР/; • създаването на документални, игрални и/или рекламни филми; • мултимедията, видеопродукцията и фотопродукцията; • в областта на туризма; І. Ръководител на екип– експерт в областта на планиране на управлението 1. Образование, квалификация и умения: Магистърска степен с проф. направление икономика и/или управление и/или бизнес администрация и/или информационни технологии и/или маркетинг и реклама еквивалент - за лицата завършили в чужбина; 2. Проф. опит: • Мин. 4 г. общ проф. опит в областта на координиране и управление на проекти; • Мин. 2 г. опит в областта на интегрираните комуникационни и рекламни кампании; ІІ. Експерт „Маркетинг, реклама, връзки с обществеността /ПР/” 1. Образование, квалификация и умения: Висше икономическо /маркетинг/ и/или висше икономика на масмедиите и/или висше журналистическо и/или висше хуманитарни професии или еквивалент 2. Проф.опит: Мин. 4 г. общ проф. опит в областта на маркетинга, рекламата и ПР. ІІІ. Експерт по мултимедия, видеопродукция и фотопродукция 1. Образование, квалификация и умения: • Мин. бакалавърска степен с проф. направление режисура или операторско майсторство или еквивалент - за лицата завършили в чужбина; • Допълнителна квалификация и умения в областта на мултимедийни продукти и фотопродукции. 2.Проф. опит: • Мин. 4 г. общ проф. опит в областта на създаване на видеопродукции; • Мин. 2 г. общ проф. опит в областта на разработване и внедряване на мултимедийни продукти. ІV. Експерт в областта на туризма 1. Образование, квалификация и умения: Бакалавърска или магистърска степен с професионално направление туризъм. 2.Проф. опит: Мин. 3 г. общ проф. опит в областта на туризма V. Режисьор: 1. да има мин. 5 г. проф. опит като режисьор в създаването на документални, игрални и/или рекламни филми. VІ. Сценарист– който трябва да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: 1. да има мин. 5 г. проф. опит като сценарист в създаването на документални, игрални филми и/или рекламни филми, като поне един от филмите да е с икономическа, бизнес или инвестиционна тематика. 2. да е участвал е в екипа на поне 3 документални филма като сценарист. VІІІ. Монтажист: 1. има мин. 5 г. проф.опит като монтажист в създаването на документални, игрални филми и/или рекламни филми, като поне един от филмите да е с икономическа, бизнес или инвестиционна тематика. 2. участвал е в екипа на поне 3 документални филма като монтажист VІІ. Оператор: 1. да има мин. 5 г. проф. опит като оператор в създаването на документални, игрални и/или рекламни филми. 2. да е участвал е в екипа на поне 3 документални, игрални филми и/или рекламни филми, като поне един от филмите да е с икономическа, бизнес или инвестиционна тематика Продължава в раздел VІ.3.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: обособена позиция № 1; тежест: 100
Показател: Техническа оценка ; тежест: 70
Показател: Финансова оценка ; тежест: 30
Показател: обособена позиция № 2; тежест: 100
Показател: Технически показател ; тежест: 70
Показател: Ценови показател ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.02.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в Община Русе - на адрес: гр. Русе - 7000, пл. „Свобода” № 6, Информационен център гише „Търговия и транспорт”, всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа до дена и часа посочени в обявлението за обществена поръчка. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Русе, адрес: гр. Русе - 7000, пл. „Свобода” № 6, Информационен център гише „Търговия и транспорт”, всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: IBAN: BG96IORT73798400080000, BIC: IORTBGSF, вид плащане 447000, в Банка ТБ Инвестбанк АД или на касата в Община Русе. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Русе (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.ruse-bg.eu/articlescategory-7.html.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.02.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.02.2013 г.  Час: 14:00
Място

В административната сграда на Община Русе, адрес: гр. Русе - 7000, пл. „Свобода” № 6, ет. 3, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките и във връзка с изпълнение на проект «Реки на времето», в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/003, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.3) Допълнителна информация

І. Продължение от раздел ІІІ.2.1: 5. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия; 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 7. Доказателство за икономическото и финансовото състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участника; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 13. Документ за закупена документация за участие. Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа: 1. Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Срок за изпълнение на поръчката; Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена” съдържа ценовата оферта на участника, изготвена по образец. Пликове № 2 и № 3 се представят толкова на брой, за колкото обособени позиции участникът представя оферта. ІІ. Продължение от раздел ІІІ.2.3, част "Минимални изисквания": А.4. За изпълнение предмета на поръчката, участникът трябва да осигури минимум следната техника: • Камера, монтажна, постпродукция и прилежащите и софтуерни разработки за монтаж, специални ефекти и генериране на компютърна графика, микрофони, осветление, студио/кабина за озвучаване и дублаж; Б) обособена позиция № 2: Б.1. Участникът, да има изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите най-малко два договора за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката (услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали) Б.2 Участникът трябва да осигури следните експерти за изпълнение на поръчката: Б.2.1.Ръководител на екипа: • образователна степен – магистър, или бакалавър, със специалност: икономика, право, публична администрация, журналистика или еквивалентна; • минимум три годишен стаж в сферата на организирането на събития; • да бъде на разположение за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка; да работя в съответствие с предложението на участника за качественото изработване на предмета на поръчката; да спазва етичните клаузи, съдържащи се в настоящата документация; да не разпространяваме по никакъв повод и под никакъв предлог данните, свързани с поръчката, станали му известни във връзка с участието в процедурата. Б.2.2. Експерт предпечатна подготовка: • образователна степен - минимум бакалавър по специалност: полиграфия графичен дизайн, приложни изкуства или еквивалентна; • професионален опит - минимум 2 години опит в областта на предпечатната подготовка; • да бъде на разположение за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка; да работя в съответствие с предложението на участника за качественото изработване на предмета на поръчката; да спазва етичните клаузи, съдържащи се в настоящата документация; да не разпространяваме по никакъв повод и под никакъв предлог данните, свързани с поръчката, станали му известни във връзка с участието в процедурата. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.01.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации”А.Описание на дейностите по обособена позиция № 1:
1) Кратко описание

А.Описание на дейностите по обособена позиция № 1: А.1.Подготовка на продукти за рекламната кампания: Изработване на рекламен филм за продукт (със субтитри на английски, немски и румънски езици) - 1 брой; Изработване на 2 бр. рекламни TV клипове (субтитри и озвучаване на три езика) - и 2 бр. радио клипове на български език; Изработване на брошура 1000 бр.; Изработване на пътеводител 1000 бр.; Изработване на карта 3000 бр.; Разработване на слоган и лого на бранд „Реки на времето”; А.2. Рекламна кампания: А.2. 1. Кампания извън граница: • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. и Румънски туристически издания - общо 2 стр. • PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на английски, немски и румънски език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи А.2.2. Кампании на територията на България • Кампания с платена реклама по национални TV канали; • да се доставят мин. 150 trp. общо за двете години; • Кампания с платена реклама по национални радиостанции; • Да се излъчат 100 спота по 30" в радиостанции с национално покритие; • Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама. Да се направи реклами на билбордове на ключови места по пътната мрежа на страната, както на ключови места в София и Варна; • PR публикации във водещи електрони платформи на български език; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на български език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет - търсещи машини и водещи социални медии/мрежи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

3) Количество или обем

А.Описание на дейностите по обособена позиция № 1: А.1.Подготовка на продукти за рекламната кампания: Изработване на рекламен филм за продукт (със субтитри на английски, немски и румънски езици) - 1 брой; Изработване на 2 бр. рекламни TV клипове (субтитри и озвучаване на три езика) - и 2 бр. радио клипове на български език; Изработване на брошура 1000 бр.; Изработване на пътеводител 1000 бр.; Изработване на карта 3000 бр.; Разработване на слоган и лого на бранд „Реки на времето”; А.2. Рекламна кампания: А.2. 1. Кампания извън граница: • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. и Румънски туристически издания - общо 2 стр. • PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на английски, немски и румънски език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи А.2.2. Кампании на територията на България • Кампания с платена реклама по национални TV канали; • да се доставят мин. 150 trp. общо за двете години; • Кампания с платена реклама по национални радиостанции; • Да се излъчат 100 спота по 30" в радиостанции с национално покритие; • Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама. Да се направи реклами на билбордове на ключови места по пътната мрежа на страната, както на ключови места в София и Варна; • PR публикации във водещи електрони платформи на български език; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на български език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет - търсещи машини и водещи социални медии/мрежи

Прогнозна стойност, без ДДС
245600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Информиране, публичност и визуална идентификация на проект „Реки на времето””
1) Кратко описание

• Изработка и поставяне на информационни табели – 3 броя; • Постер – 100 бр.; • Изработване на банери - 1 бр.; • Изработване на брандиран пакет за информационни материали – (папка, химикал, флаер и др.) 300 броя; • Организиране и провеждане на информационни събития - Официален старт на проекта и Заключителна пресконференция; • Публикуване на прес-съобщения – 2 бр.; • Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Общините партньори

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

3) Количество или обем

• Изработка и поставяне на информационни табели – 3 броя; • Постер – 100 бр.; • Изработване на банери - 1 бр.; • Изработване на брандиран пакет за информационни материали – (папка, химикал, флаер и др.) 300 броя; • Организиране и провеждане на информационни събития - Официален старт на проекта и Заключителна пресконференция; • Публикуване на прес-съобщения – 2 бр.; • Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Общините партньори

Прогнозна стойност, без ДДС
3324.24 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24