00115-2013-0002
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 17.01.2013 10:30 ч. : | 17/01/2013 10:08 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 17.01.2013 10:30 ч. : | 17/01/2013 10:08 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
BG-гр. Русе: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, пл. „Свобода” № 6, За: Даниела Шилкова - ръководител на проекта, България 7000, гр. Русе, Тел.: 082 881806, E-mail: shilkova@ruse-bg.eu.bg, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu/articlescategory-7.html.
Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/articlescategory-7.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Русе, пл. "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, пл. "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Търговия и транспорт"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за публичност на проект „Реки на времето” и маркетинг и реклама на създадените туристичeски продукти”
Възлагане на обществена поръчка
Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Реки на времето”, в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/003, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Избор на изпълнител за публичност на проект „Реки на времето” и маркетинг и реклама на създадените туристичeски продукти”, с две обособени позиции: 1. „Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации”; 2. „Информиране, публичност и визуална идентификация на проект „Реки на времето””. А.Описание на дейностите по обособена позиция № 1: А.1.Подготовка на продукти за рекламната кампания: Изработване на рекламен филм за продукт (със субтитри на английски, немски и румънски езици) - 1 брой; Изработване на 2 бр. рекламни TV клипове (субтитри и озвучаване на три езика) - и 2 бр. радио клипове на български език; Изработване на брошура 1000 бр.; Изработване на пътеводител 1000 бр.; Изработване на карта 3000 бр.; Разработване на слоган и лого на на бранд „Реки на времето”; А.2. Рекламна кампания: А.2. 1. Кампания извън граница: • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. и Румънски туристически издания - общо 2 стр. • PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на английски, немски и румънски език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи А.2.2. Кампании на територията на България • Кампания с платена реклама по национални TV канали; • да се доставят мин. 150 trp. общо за двете години; • Кампания с платена реклама по национални радиостанции; • Да се излъчат 100 спота по 30" в радиостанции с национално покритие; • Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама. Да се направи реклами на билбордове на ключови места по пътната мрежа на страната, както на ключови места в София и Варна; • PR публикации във водещи електрони платформи на български език; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на български език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет - търсещи машини и водещи социални медии/мрежи Б. Описание на дейностите по обособена позиция № 2: • Изработка и поставяне на информационни табели – 3 броя; • Постер – 100 бр.; • Изработване на банери - 1 бр.; • Изработване на брандиран пакет за информационни материали – (папка, химикал, флаер и др.) 300 броя; • Организиране и провеждане на информационни събития - Официален старт на проекта и Заключителна пресконференция; • Публикуване на прес-съобщения – 2 бр.; • Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Общините партньори
79341000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Реки на времето”, в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/003, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Избор на изпълнител за публичност на проект „Реки на времето” и маркетинг и реклама на създадените туристичeски продукти”, с две обособени позиции: 1. „Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации”; 2. „Информиране, публичност и визуална идентификация на проект „Реки на времето””. А.Описание на дейностите по обособена позиция № 1: А.1.Подготовка на продукти за рекламната кампания: Изработване на рекламен филм за продукт (със субтитри на английски, немски и румънски езици) - 1 брой; Изработване на 2 бр. рекламни TV клипове (субтитри и озвучаване на три езика) - и 2 бр. радио клипове на български език; Изработване на брошура 1000 бр.; Изработване на пътеводител 1000 бр.; Изработване на карта 3000 бр.; Разработване на слоган и лого на на бранд „Реки на времето”; А.2. Рекламна кампания: А.2. 1. Кампания извън граница: • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. и Румънски туристически издания - общо 2 стр. • PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на английски, немски и румънски език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи А.2.2. Кампании на територията на България • Кампания с платена реклама по национални TV канали; • да се доставят мин. 150 trp. общо за двете години; • Кампания с платена реклама по национални радиостанции; • Да се излъчат 100 спота по 30" в радиостанции с национално покритие; • Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама. Да се направи реклами на билбордове на ключови места по пътната мрежа на страната, както на ключови места в София и Варна; • PR публикации във водещи електрони платформи на български език; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на български език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет - търсещи машини и водещи социални медии/мрежи Б. Описание на дейностите по обособена позиция № 2: • Изработка и поставяне на информационни табели – 3 броя; • Постер – 100 бр.; • Изработване на банери - 1 бр.; • Изработване на брандиран пакет за информационни материали – (папка, химикал, флаер и др.) 300 броя; • Организиране и провеждане на информационни събития - Официален старт на проекта и Заключителна пресконференция; • Публикуване на прес-съобщения – 2 бр.; • Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Общините партньори.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на: • Обособена позиция № 1 – 2 400 (две хиляди и четиристотин) лева; • Обособена позиция № 2 – 30 (тридесет) лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: ТБ Инвестбанк АД, BIC: IORTBGSF, IBAN: BG37IORT73793300030000 Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
По обособена позиция № 1: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Договорната цена за изпълнението на дейностите от предмета на договора при условията на Договора в срок от 20 /двадесет/ работни дни след датата на подписването на приемно предавателен протокол за предаден и одобрен от Възложителя продукт и срещу представяне на оригинална фактура. В издаваните от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ разходооправдателни документи във връзка с изпълнението на настоящия договор следва да бъде указано, че разходът се извършва по проект «Реки на времето», № BG161PO001/3.2-02/2011/003 по приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма”, операция 3.2. „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинации” по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013. Плащанията по настоящия договор ще се извършват в лева по банков път по следната сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. За обособена позиция № 2: Цената за изпълнение на услугата - предмет на обособена позиция № 2 се заплаща по банков път по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка в срок от 45 (четиридесет и пет) работни дни след изпълнение на всяка отделна дейност, включена в предмета на договора, подписване на Предавателно – приемателен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за приемане на извършените работи и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинална фактура за дължимата сума. За извършване на плащането представената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ фактура следва да съдържа следната информация: Получател: ОБЩИНА Русе Адрес: пл. „Свобода” № 6 ЕИК: 000530632; МОЛ: Пламен Пасев Стоилов Получил фактурата: …………………………….. Номер на документа, дата, място В описателната част задължително трябва да е включен и следния текст: „Разходът се извършва по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/3.2-02/2011/003
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се представят от всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП и посочени в раздел ІІІ.2.2. и раздел ІІІ.2.3. от настоящото обявление; 3. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП се представя само за участниците в обявлението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство или услуги.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да бъде получена в Община Русе - на адрес: гр. Русе - 7000, пл. „Свобода” № 6, Информационен център гише „Търговия и транспорт”, всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа до дена и часа посочени в обявлението за обществена поръчка. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Русе, адрес: гр. Русе - 7000, пл. „Свобода” № 6, Информационен център гише „Търговия и транспорт”, всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: IBAN: BG96IORT73798400080000, BIC: IORTBGSF, вид плащане 447000, в Банка ТБ Инвестбанк АД или на касата в Община Русе. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Русе (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.ruse-bg.eu/articlescategory-7.html.
Български
90
В административната сграда на Община Русе, адрес: гр. Русе - 7000, пл. „Свобода” № 6, ет. 3, Заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията. Комисията ще обяви писмено до участниците датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките и във връзка с изпълнение на проект «Реки на времето», в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/003, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
І. Продължение от раздел ІІІ.2.1: 5. Документ - договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединени/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия; 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 7. Доказателство за икономическото и финансовото състояние и за техническите възможности и/или квалификация на участника; 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 13. Документ за закупена документация за участие. Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката” съдържа: 1. Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП; 2. Срок за изпълнение на поръчката; Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена” съдържа ценовата оферта на участника, изготвена по образец. Пликове № 2 и № 3 се представят толкова на брой, за колкото обособени позиции участникът представя оферта. ІІ. Продължение от раздел ІІІ.2.3, част "Минимални изисквания": А.4. За изпълнение предмета на поръчката, участникът трябва да осигури минимум следната техника: • Камера, монтажна, постпродукция и прилежащите и софтуерни разработки за монтаж, специални ефекти и генериране на компютърна графика, микрофони, осветление, студио/кабина за озвучаване и дублаж; Б) обособена позиция № 2: Б.1. Участникът, да има изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите най-малко два договора за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката (услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали) Б.2 Участникът трябва да осигури следните експерти за изпълнение на поръчката: Б.2.1.Ръководител на екипа: • образователна степен – магистър, или бакалавър, със специалност: икономика, право, публична администрация, журналистика или еквивалентна; • минимум три годишен стаж в сферата на организирането на събития; • да бъде на разположение за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка; да работя в съответствие с предложението на участника за качественото изработване на предмета на поръчката; да спазва етичните клаузи, съдържащи се в настоящата документация; да не разпространяваме по никакъв повод и под никакъв предлог данните, свързани с поръчката, станали му известни във връзка с участието в процедурата. Б.2.2. Експерт предпечатна подготовка: • образователна степен - минимум бакалавър по специалност: полиграфия графичен дизайн, приложни изкуства или еквивалентна; • професионален опит - минимум 2 години опит в областта на предпечатната подготовка; • да бъде на разположение за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка; да работя в съответствие с предложението на участника за качественото изработване на предмета на поръчката; да спазва етичните клаузи, съдържащи се в настоящата документация; да не разпространяваме по никакъв повод и под никакъв предлог данните, свързани с поръчката, станали му известни във връзка с участието в процедурата. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
17.01.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
А.Описание на дейностите по обособена позиция № 1: А.1.Подготовка на продукти за рекламната кампания: Изработване на рекламен филм за продукт (със субтитри на английски, немски и румънски езици) - 1 брой; Изработване на 2 бр. рекламни TV клипове (субтитри и озвучаване на три езика) - и 2 бр. радио клипове на български език; Изработване на брошура 1000 бр.; Изработване на пътеводител 1000 бр.; Изработване на карта 3000 бр.; Разработване на слоган и лого на бранд „Реки на времето”; А.2. Рекламна кампания: А.2. 1. Кампания извън граница: • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. и Румънски туристически издания - общо 2 стр. • PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на английски, немски и румънски език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи А.2.2. Кампании на територията на България • Кампания с платена реклама по национални TV канали; • да се доставят мин. 150 trp. общо за двете години; • Кампания с платена реклама по национални радиостанции; • Да се излъчат 100 спота по 30" в радиостанции с национално покритие; • Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама. Да се направи реклами на билбордове на ключови места по пътната мрежа на страната, както на ключови места в София и Варна; • PR публикации във водещи електрони платформи на български език; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на български език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет - търсещи машини и водещи социални медии/мрежи
79341000
Описание:
А.Описание на дейностите по обособена позиция № 1: А.1.Подготовка на продукти за рекламната кампания: Изработване на рекламен филм за продукт (със субтитри на английски, немски и румънски езици) - 1 брой; Изработване на 2 бр. рекламни TV клипове (субтитри и озвучаване на три езика) - и 2 бр. радио клипове на български език; Изработване на брошура 1000 бр.; Изработване на пътеводител 1000 бр.; Изработване на карта 3000 бр.; Разработване на слоган и лого на бранд „Реки на времето”; А.2. Рекламна кампания: А.2. 1. Кампания извън граница: • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. и Румънски туристически издания - общо 2 стр. • PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на английски, немски и румънски език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи А.2.2. Кампании на територията на България • Кампания с платена реклама по национални TV канали; • да се доставят мин. 150 trp. общо за двете години; • Кампания с платена реклама по национални радиостанции; • Да се излъчат 100 спота по 30" в радиостанции с национално покритие; • Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама. Да се направи реклами на билбордове на ключови места по пътната мрежа на страната, както на ключови места в София и Варна; • PR публикации във водещи електрони платформи на български език; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на български език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет - търсещи машини и водещи социални медии/мрежи
• Изработка и поставяне на информационни табели – 3 броя; • Постер – 100 бр.; • Изработване на банери - 1 бр.; • Изработване на брандиран пакет за информационни материали – (папка, химикал, флаер и др.) 300 броя; • Организиране и провеждане на информационни събития - Официален старт на проекта и Заключителна пресконференция; • Публикуване на прес-съобщения – 2 бр.; • Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Общините партньори
79341000
Описание:
• Изработка и поставяне на информационни табели – 3 броя; • Постер – 100 бр.; • Изработване на банери - 1 бр.; • Изработване на брандиран пакет за информационни материали – (папка, химикал, флаер и др.) 300 броя; • Организиране и провеждане на информационни събития - Официален старт на проекта и Заключителна пресконференция; • Публикуване на прес-съобщения – 2 бр.; • Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Общините партньори