Версия за печат

00115-2013-0002

BG-гр. Русе:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-01-56 от 17.01.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

А) за откриване на процедура


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Русе, пл. „Свобода” № 6, За: Даниела Шилкова - ръководител на проекта, България 7000, гр. Русе, Тел.: 082 881806, E-mail: shilkova@ruse-bg.eu.bg, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/articlescategory-7.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 16, ал. 8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Реки на времето”, в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/003, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Избор на изпълнител за публичност на проект „Реки на времето” и маркетинг и реклама на създадените туристичeски продукти”, с две обособени позиции: 1. „Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации”; 2. „Информиране, публичност и визуална идентификация на проект „Реки на времето””. А.Описание на дейностите по обособена позиция № 1: А.1.Подготовка на продукти за рекламната кампания: Изработване на рекламен филм за продукт (със субтитри на английски, немски и румънски езици) - 1 брой; Изработване на 2 бр. рекламни TV клипове (субтитри и озвучаване на три езика) - и 2 бр. радио клипове на български език; Изработване на брошура 1000 бр.; Изработване на пътеводител 1000 бр.; Изработване на карта 3000 бр.; Разработване на слоган и лого на на бранд „Реки на времето”; А.2. Рекламна кампания: А.2. 1. Кампания извън граница: • Публикуване на статии в специализирани чуждестранни издания. Англоезични туристически издания - общо 3 стр. и Румънски туристически издания - общо 2 стр. • PR публикации във водещи електрони платформи на английски, немски; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на английски, немски и румънски език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. • Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи А.2.2. Кампании на територията на България • Кампания с платена реклама по национални TV канали; • да се доставят мин. 150 trp. общо за двете години; • Кампания с платена реклама по национални радиостанции; • Да се излъчат 100 спота по 30" в радиостанции с национално покритие; • Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама. Да се направи реклами на билбордове на ключови места по пътната мрежа на страната, както на ключови места в София и Варна; • PR публикации във водещи електрони платформи на български език; • Рекламни банери във водещи електрони платформи (за 1 бр. едномесечна кампания при интензитет на ротацията 30%) на български език. • Кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет - търсещи машини и водещи социални медии/мрежи Б. Описание на дейностите по обособена позиция № 2: • Изработка и поставяне на информационни табели – 3 броя; • Постер – 100 бр.; • Изработване на банери - 1 бр.; • Изработване на брандиран пакет за информационни материали – (папка, химикал, флаер и др.) 300 броя; • Организиране и провеждане на информационни събития - Официален старт на проекта и Заключителна пресконференция; • Публикуване на прес-съобщения – 2 бр.; • Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Общините партньори

ІV.2) Зелена обществена поръчка
ІV.2.1) Поръчката е "зелена", съгласно обхвата на Националния план за действие за насърчаване на зелените обществени поръчки

НЕ

ІV.2.1.2.) "Зелените" критерии присъстват във:
ІV.2.2) Поръчката е "зелена" извън обхвата на Националния план за действие

НЕ


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно изготвения от Община Русе и одобрен от Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 г. - 2013 г. бюджет по проект „Реки на времето», в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/003, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на услугата, предмет на настоящата поръчка е 248 924,24 лв. (двеста четиридесет и осем хиляди деветстотин двадесет и четири лева и двадесет и четири стотинки) без вкл. ДДС или 298 709,09 лв. (двеста деветдесет и осем хиляди седемстотин и девет лева и нула девет стотинки) с вкл. ДДС. Стойностите на отделните обособени позиции са както следва: • Обособена позиция № 1 – 245 600,00 (двеста четиридесет и пет хиляди и шестстотин) лева; • Обособена позиция № 2 – 3 324,24 лв. (три хиляди триста двадесет и четири лева и двадесет и четири стотинки). Предвид изложеното и когато планираната за провеждане поръчка за услуга е равна или по-висока от 66 000 (шестдесет и шест хиляди) лева без вкл. ДДС за услуги и обстоятелството, че в рамките на същата календарна година, възложителят е обявил общестевни поръчки със същия или сходен предмет, спазвайки разпоредбите на чл. 15, ал. 4 – 6 от ЗОП и на основание чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, Възложителят провежда някоя от предвидените в ЗОП формални процедури. Предвид обстоятелството, че естеството на услугата позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации и не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне – с обявление или без обявление, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в Закона за обществените поръчки ред за открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: ОДОБРЯВАМ

обявлението и документацията за участие


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

17.01.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Пламен Пасев Стоилов
Длъжност: Кмет на Община Русе