00115-2012-0047
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 20.12.2012 10:37 ч. : | 20/12/2012 10:31 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 20.12.2012 10:37 ч. : | 20/12/2012 10:31 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
BG-Русе: Покупка
Доставки
Община Русе, пл. "Свобода" №6, За: инж. Стамен Савов - директор на ОП "Комунална дейности"; Соня Станчева - юрисконсулт в Община Русе; Мария Димитрова - младши експерт в Община Русе, България 7000, Русе, Тел.: 082 841183; 082 881834; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Община РусеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ruse-bg.eu.
Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/articlescategory-7.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Община Русе, пл. "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Русе, пл. "Свобода" №6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635
Място/места за контакт: Информационен център, гише "Обществени поръчки"Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
“Доставка на материали за нуждите на ОП "Комунални дейности" - Русе, ОП "Спортни имоти" и ОП "Русе арт"”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Доставка на материали за нуждите на ОП "Комунални дейности" - Русе, ОП "Спортни имоти" и ОП "Русе арт"“.
44531510, 44531600, 44921000, 31711140, 35121100, 31300000, 31220000, 14200000, 31712341, 24311520, 31612200, 31610000, 45233200, 34920000
Описание:
НЕ
НЕ
Подробно изброени по видове и количества в Приложение №1 Количествена сметка, неразделна част от документацията за участие.
НЕ
НЕ
24
1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие е в размер на: 30025 (тридесет хиляди и двадесет и пет) лева. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % от (едно на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранциите се внасят по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 73793300 0300 00 Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него
Финансирането е от бюджета на Община Русе. Плащанията се извършват разсрочено на база на предварително заявени количества и по банков път.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
НЕ
Регистрационни документи: - ЕИК /единен идентификационен код/, съгласно чл.23 от ЗТР /Закона за търговския регистър/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е обединение следва да представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал.1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 от ЗОП; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техните обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал.1, т. 4, 5, 6 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. -Оферта на участника, по образец; Списък на документите, съдържащи се в офертата на участника; Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай, че участникът се представлява от трето лице; Декларации относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП по образец; Декларация за участието или неучастието на подизпълнители; Списък с данни за подизпълнител/и, ако се ползват такива, както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган за участие на подизпълнител; Копие на документ за закупуване на документацията в размера изписан в т.ІV. 3.3 от обявлението; Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размера изписан в т.ІІІ 1.1 от обявлението; Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.2 от обявлението; Доказателства относно техническата възможност за изпълнение на поръчката, съгласно изисканите в т. ІІІ. 2.3 ; Декларация за приемане условията в проекта на договор; Предложение за изпълнение на поръчката по образец; Предлагана цена по образец; Остойностено Приложение №1; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите, по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки участник: който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е регистрирано или на която и да е друга държава; който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;
1. Удостоверение от банка (в оригинал), доказващо наличие на финансови ресурси, в размер не по-малък от 500 000 лв. /петстотин хиляди лева/. Удостоверението трябва да установява по несъмнен начин, че достъпът до финансовите ресурси не зависи от никакви условия (включително такива, свързани с правилата на банката за отпускане на финансиране), с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. 2. Декларацията, съдържаща информация за общ оборот за последните три (2009, 2010 и 2011 г.) години, придружена от баланси и отчети за приходите и разходите за посочените три (2009, 2010 и 2011 г.) години (чл. 50, ал.1, т. 2 от ЗОП). Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три (2009, 2010 и 2011 г.) години и не може да представи баланси и отчети за приходите и разходите за посочените по-горе три (2009, 2010 и 2011 г.) години или информация за общия оборот за последните три (2009, 2010 и 2011 г.) години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си.
1. Участникът да притежава достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или друг еквивалентен финансов инструмент за финансиране на предмета на обществената поръчка в размер не по-малък от 500 000 лв. /петстотин хиляди лева/. 2. Участникът да е реализирал общ оборот за последните три (2009, 2010 и 2011 г.) години в размер не по-малко от 9 000 000 лв. /девет милиона лева/.
1. За всяка от предложените асфалтови бази да се представи удостоверение от РИОСВ, че нямат наложени санкции за нарушения на нормативната уредба свързана с изпълнение мерките за опазване на околна среда за 2012г. В случай, че участникът не разполага със собствена и/или наета асфалтова база, то той следва да представи копие на сключен договор за доставка на асфалтови смеси за период от мин. 2 години (считано от 01.03.2012 г.). 2. Заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за осигуряване на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват: „Производство на пътностроителни материали” , издаден от акредитирана институция или агенция. 3. Заверени копия на документи /договори за наем или талони за регистрация/ удостоверяващи, че участникът разполага с необходимата транспортна техника за изпълнение на поръчката.
1. Участниците трябва да разполагат със собствена и/или наета асфалтова база (мобилна или стационарна) или да имат договор за доставка на асфалтови смеси. В случай, че се използва мобилна база за нея трябва да бъде посочен терена, върху който ще бъде монтирана базата, като изискването е този терен да притежава всички разрешителни документи за монтаж на подобно съоръжение. Мобилната асфалтова база трябва да бъде действаща и да притежава Разрешение за въвеждане в експлоатация. В случай, че участникът не разполага със собствена и/или наета асфалтова база, следва да има договор за доставка на асфалтови смеси за период от мин. 2 години (считано от 01.03.2012 г.). Участниците следва да спазват следното технологично изискване при доставката на асфалтовите смеси, поставено в „Техническа спецификация 2009 г.” одобрена от изпълнителен директор на АПИ: В раздел 5203.5 (Транспортиране на асфалтови смеси) е записано, че „…времето за транспортиране на сместа не трябва да бъде повече от 45 минути." Доставянето на сместа трябва да се извършва с еднаква скорост и в количества, съобразени с капацитета на оборудването за асфалтополагане и уплътняване. Участникът трябва да укаже транспортното разстояние по пътната мрежа (цифром и словом, в километри) от деклараната база до границите (входно – изходните табели) на гр.Русе, с посочен точен маршрут и разстояния по него. 2. Участникът да притежава ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват: „Производство на пътностроителни материали”. Участникът е необходимо да притежава възможност да доставя готова асфалтобетонна смес в деня на направената заявка от възложителя, шест дни от седмицата. 3. Участникът трябва да разполага минимум със следното собствено и/или наето оборудване за извършване на необходимите дейности за изпълнение на поръчката - наличие на 3 (три) броя товарни автомобили тип самосвал 10 т. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Русе - на адрес: гр. Русе - 7000, пл. „Свобода” № 6, Информационен център, гише "Обществени поръчки", всеки работен ден от 08:30 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:30 часа до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Цената на документацията е 12 (дванадесет) лева, като плащането трябва да бъде извършено по сметка на Община Русе – Банка: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе BIC: IORTBGSF, IBAN: BG96 IORT 7379 8400 0800 00, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката.
Всеки от официалните езици на ЕС
120
В сградата на Община Русе - гр. Русе, пл. "Свобода" №6, ет. 3, Заседателна зала.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присътват участниците или техни представители (законни или изрично упълномощени), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масова информация. Изрично упълномощените представителите на участниците се допуска след представяне на документ за самоличност, пълномощно и документ за търговска регистрация на участника, а в случаите на законно представителство – срещу представен документ за самоличност и документ за търговска регистрация. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти писмено до всеки участник.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 от ЗОП в срока по ал. 5. Жалбата срещу решение, действие или бездействие на възложителя, с изключение на решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата".
20.12.2012 г.