Версия за печат

00579-2012-0008

BG-село Струмяни: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Струмяни, пл. “7-ми Април” № 1, За: Станислава Тачева; Костадин Мешков, РБългария 2825, село Струмяни, Тел.: 07434 3108, E-mail: strumyani_oba@yahoo.com, Факс: 07434 3105

Място/места за контакт: Община Струмяни

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www. strumyani.org..

Адрес на профила на купувача: http://www.strumyani.org/subsection-43-obschestveni_porychki___.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на строително-монтажни работи за обект «Благоустрояване и реконструкция на спортни обекти. Рехабилитация на обществени зелени площи – градини, детски площадки и съоръженията към тях в община Струмяни, област Благоевград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Струмяни, село Струмяни; село Микрево; село Илинденци
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително-монтажните работи, предмет на възлагане в настоящата поръчка са основната част от изпълнението на два проекта:1. Проект «Спорт, младост, бъдеще» по договор №01/321/00641 от 23.10.2009г. и2. Проект «Играй с мен в зеления свят на мечтите» по договор №01/322/00393 от 23.10.2009г. Проект „Спорт, младост, бъдеще”: Специфичните цели на проекта са: • Възстановяване на спортни площадки в двете най-големи населени места на територията на община Струмяни – с. Струмяни и с. Микрево; • Подобряване на условията за масов спорт за жителите на община Струмяни; • Възраждане на спортната дейност сред младото поколение; • Създаване на предпоставки за преодоляване на тенденцията на напускане на млади хора и повишаване на естествения прираст. Проект „Играй с мен в зеления свят на мечтите”: Специфичните цели на проекта са: • Възстановяване на общодостъпни зелени площи и детски площадки в трите най- големи населени места на територията на община Струмяни – с. Струмяни, с. Микрево и с. Илинденци; • Подобряване условията за отдих за най-младите жители на община Струмяни; • Създаване на предпоставки за преодоляване на тенденцията на напускане на млади хора и повишаване на естествения прираст. За постигане на целите по двата проекта се предвижда предприемането на рехабилитация на съществуващи и изграждането на нови спортни съоръжения, рехабилитация на обществени зелени площи – детски площадки и съоръженията към тях, насочени към подобряване на жизнената среда. За изпълнението на обществена поръчка, предмет на настоящата процедура, от Изпълнителя се очаква да извърши строително-монтажни работи, включващи изграждане на нови и реконструкцията на съществуващи обекти към стадиона в с. Струмяни, обособяването на нов “спортен център” с четири площадки за игра в парк „Байкал” с.Микрево, изграждане на спомагателни постройки за обслужване на публиката и спортистите и облагородяването на средата на стадиона в с. Микрево. В резултат на изпълнените дейности ще се допринесе за подобряване на условията за практикуване на масови и индивидуални спортове, както и за провеждане на организирани спортни мероприятия. По този начин допълнително ще се насърчи спортната дейност сред младите хора и ще се създадат условия за повишаване на качеството на живот. Предвидените дейности по благоустрояване на зелените площи включват: премахване на отпадъци и нежелана растителност; изграждане на детски съоръжения и елементи, беседки и др., изграждане на алеи и площадки; обработка и заравняване на почвата; монтиране на пейки и кошчета за смет; засаждане на растителност и затревяване. Всички предвидени дейности трябва да бъдат извършени в съответствие с изискванията на Наредба № 1 от 12 януари 2009 г. на Министерството на регионалното развитие и благоустройството. В наредбата са включени изисквания към устройството на откритите и закритите площадки за игра, настилките на площадките, които са много важни в зоната около и под съоръженията за игра и където се полагат ударопоглъщащи настилки. Съгласно наредбата съоръженията за игра и ударопоглъщащите настилки трябва да отговарят на ЕN 1176 и EN 1177. Спазването на нормативните изисквания ще гарантира безопасността на детските площадки и ще осигури възможност голяма част от заниманията да са достъпни и за хора с увреждания. Настоящата процедура за възлагане на строително-монтажни работи се състои от три обособени позиции: 1. Обособена позиция №1 с предмет: „Благоустрояване и реконструкция на спортни обекти в с. Микрево, община Струмяни, област Благоевград” 2. Обособена позиция №2 с предмет: „Благоустрояване и реконструкция на стадион в с. Струмяни, обл. Благоевград” 3. Обособена позиция № 3 с предмет: “Рехабилитация на обществени зелени площи – детски площадки и съоръженията към тях, в т. ч. доставка на съоръжения в с. Струмяни, с. Микрево и в с. Илинденци, община Струмяни, обл. Благоевград”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212200, 45212221, 45212220, 37535200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на стадиони и други съоръжения за спорт
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на многоцелеви спортни съоръжения
Оборудване за площадки за игри

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата процедура за възлагане на строително-монтажни работи се състои от три обособени позиции: 1. Обособена позиция №1 с предмет: „Благоустрояване и реконструкция на спортни обекти в с. Микрево, община Струмяни, област Благоевград” - 2 389 400 лв. без ДДС 2. Обособена позиция №2 с предмет: „Благоустрояване и реконструкция на стадион в с. Струмяни, обл. Благоевград” - 1527180,00 лв. без ДДС 3. Обособена позиция № 3 с предмет: “Рехабилитация на обществени зелени площи – детски площадки и съоръженията към тях, в т. ч. доставка на съоръжения в с. Струмяни, с. Микрево и в с. Илинденци, община Струмяни, обл. Благоевград - 951860,00 лв. без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
4868440 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

16


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие, а определеният изпълнител гаранция за изпълнение в една от следните форми: 1. Депозит на парична сума по сметка на Възложителя ИА Банк АД, Банков код (BIC): IABGBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG 69 IABG 7648 3350128400 или 2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на «Банкова гаранция за участие» или по образец на банката издател. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, а определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на: За обособена позиция 1 – 20 000,00 /двадесет хиляди лева/. За обособена позиция 2 – 15 000,00 /петнадесет хиляди лева/ За обособена позиция 3 – 9 000,00 /девет хиляди лева/ Ако участник кандидатства за повече от една обособена позиция, той представя отделни гаранции за участие. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; или е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него на: отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранцията за изпълнение за всяка обособена позиция се представя при подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, която е в размер на 2 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева за съответната обособена позиция. При качествено, точно и съобразено с клаузите на настоящия договор, изпълнение, гаранцията за изпълнение се освобождава от Възложителя в пълен размер в срок от 45 дни след издаване на разрешение за ползване на обекта без да дължи лихви за периода, през който сумите законно са престояли у него. Когато участникът или избраният изпълнител за някоя от обособените позиции е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранциите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово ………. % (според офертата на участника, но не повече от 50 %) /.............. процента/ от цената по договора в срок до 45 календарни дни след представяне на фактура. Стойността на аванса се приспада пропорционално от всеки следващ акт, фактура и плащане. 2 ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на актуваните и действително извършени дейности за всеки месец (когато е приложимо) от стартиране на изпълнението на работите по договора на база на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрени от лицето осъществяващо строителен надзор дейности, актове и протоколи по Наредба № 3 на Министерството на регионалното развитие и благоустройството /МРРБ/ от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и одобрени от лицето от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, изпълняващо инвеститорски контрол. Срокът за одобряване на Протокол за приемане на извършени СМР и Сметка 22 от страна на Възложителя е 7 календарни дни. При забележки от страна на Възложителя, Изпълнителят следва да ги отстрани. Стойността на плащанията по т. 1 и 2 не може да надвишава 90 % от стойността на договора. 3. Окончателно плащане се извършва след подписване без забележки на протокол образец 15 за установяване годността на обекта и разрешение за ползване (когато е приложимо) в срок от 45 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. и Сметка 22), доказващи изпълнението на всички дейности по договора и окончателна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят отстранява от участие, участник, за когото са налице обстоятелствата: 1. по чл.69, ал.1, т.1, т.3, т. 4 и т. 5 от ЗОП; 2. по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП и 3. чл. 47, ал. 2, точки 1, 2а, 3, 4 и 5 от ЗОП. Възложителят отстранява участник, който е лишен от правото да упражнява професия или дейност като строител съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Участниците следва да представят: I.Един запечатан непрозрачен плик №1 с надпис "Документи за подбор" 1)Списък на представените документи, подписан от участника; 2)Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; 3) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал.2, т.2 и 5 от ЗОП /по образец/,Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и 3, ал.2, т.1,т.2a,т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП /по образец/ и Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.5,т.1 от ЗОП /по образец/ – попълват се, подписват се и се подпечатват в съответствие с чл.47,ал.4 и ал.6 от ЗОП. 4)Доказателства за икономическо и финансово състояние;5)Доказателства за технически възможности; 6)Декларации по чл.56,ал.1,т.11 и т.12 от ЗОП;7)Декларация по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите за всяка една обособена позиция отделно;8)Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се, подписва се от представляващия подизпълнителя и се подпечатва(ако е приложимо) за всяка една об. позиция отделно;9)Документите за подизпълнителите(ако е приложимо) съгласно чл.56,ал.2 от ЗОП;10)Документ за внесена гаранция за участие за всяка една об.позиция по отделно;11)Документ за закупена документация; 12)Оферта по образец за всяка една обособена позиция отделно; 13)Декларация за запознаване с условията на строителната площадка;14)Заверено копие на Удостоверение от Камарата на строителите,че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя в България,издадено съгласно Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице трябва да докаже регистрацията си в съответния професионален регистър на държавата,в която е установен или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентния орган в страната, в която е установен. II.Втори запечатан непрозрачен плик №2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката",съдържащ Техническо предложение (по образец) с приложение –Техническо предложение за изпълнение на СМР към него; III.Трети запечатан непрозрачен плик №3 с надпис "Предлагана цена",който Ценовото предложение(Приложение № 3 към офертата),заедно с Приложение№3.1 към Ценово предложение-Ценови показатели, Приложение3.2: Количествено-стойностна сметки по обособени позиции. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и 3 се представят за всяка от позициите по отделно.Когато участник в процедурата е обединение,което не е юридическо лице,документите по чл.56,ал.1,т.1 и 6 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението,а документите по чл.56,ал.1,т.4 и 5 се представят само за участниците,чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25,ал.2,т.6.Декларацията по чл.56,ал.1,т.11 се представя само за участниците в обединението,които ще изпълняват дейности,свързани със строителство. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения,офертата се подава на български език,документът по чл.56, ал.1, т.1 се представя в официален превод, а документите по чл.56,ал.1,т.4,5,6 и 11,които са на чужд език,се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Ако участник не е регистриран в Търговския регистър или не е публикувал годишните си финансови отчети, то той следва да представи заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (съставни части от годишните финансови отчети) на участника за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.); б) Справка-информация (по образец) за общия оборот от дейността и за специфичния оборот от строителството, за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; в) Копие от действаща застрахователна полица за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ (заверено от участника копие), придружена от декларация, че застраховката ще се поддържа през целия период на договора;
Минимални изисквания: А) Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот от дейността за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) според приложените части от годишните финансови отчети, в зависимост от датата на която участникът е учреден и е започнал дейността си в размер равен или по-голям от: За обособена позиция 1 - 4 700 000,00 (четири милиона и седемстотин хиляди) лева без ДДС; За обособена позиция 2 – 3 000 000,00 (три милиона) лева без ДДС; За обособена позиция 3 – 1 800 000,00 (един милион и осемстотин хиляди) лева без ДДС; Ако участник, участва за повече от една позиция изискването за общ оборот от дейността следва да се покрие общо за всички позиции, за които участникът кандидатства. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице изискванията по т. а) се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него , съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, минималните изисквания се прилагат съобразно вида и дела на участие на подизпълнителите. б) Участникът трябва да има минимален, документално доказан специфичен оборот от строителство за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) според приложените части от годишните финансови отчети, в зависимост от датата на която участникът е учреден и е започнал дейността си в размер равен или по-голям от: За обособена позиция 1 - 3 500 000,00 (три милиона и петстотин хиляди) лева без ДДС; За обособена позиция 2 – 2 200 000,00 (два милиона и двеста хиляди) лева без ДДС; За обособена позиция 3 – 1 300 000,00 (един милион и триста хиляди) лева без ДДС; Ако участник, участва за повече от една позиция изискването за специфичен оборот от строителство следва да се покрие общо за всички позиции, за които участникът кандидатства. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице изискванията по т. б) се прилага към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него , съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, минималните изисквания се прилагат съобразно вида и дела на участие на подизпълнителите. в) Застрахователната сума по «Застраховка за професионална отговорност в строителството» трябва да покрива минималната застрахователна сума за обекта, предмет на поръчката, определена с чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004 г.); В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице изискването по т. в) се прилага към всяко от лицата, включени в него, което ще извършва строителни дейности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, минималните изисквания се прилагат съобразно вида и дела на участие на подизпълнителите.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък на договорите за строителство сходни с предмета на обществената поръчка (за сходни с обекта на поръчката се приемат обекти, свързани със строителство/реконструкция/рехабилитация/благоустрояване на стадиони, спортни игрища, зали, детски площадки, публични паркове, площади и рекреационни зони и др. обекти), изпълнени през последните 5 години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датите на изпълнение и мястото на строителството, името на Възложителя и данни за контакт с него.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва успешно да е изпълнил един договор за строителство на обекти сходни с предмета на поръчката (за сходни с обекта на поръчката се приемат обекти, свързани със строителство/реконструкция/рехабилитация/благоустрояване на стадиони, спортни игрища, зали, детски площадки, публични паркове, площади и рекреационни зони и др. обекти) за последните 5 години назад, считано от крайния срок за подаване на офертите. Доказването на изпълнението на горепосочените договори се извършва с представяне на конкретна препоръка, указваща доброто изпълнение. В тази препоръка се посочват стойността, дати на изпълнение и мястото на строителството, името на Възложителя и данни за контакт с него. В случай, че Участникът е бил Подизпълнител в даден обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на обекта, с което да удостовери частта от обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение. б) Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съгл. чл. 3 от ЗКС: - За обособена позиция 1 и 2 - за строежи първа група съгласно чл. 5, ал. 1 от ПРВВЦПРС и трета категория съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 6, т. 1.3.1 от ПРВВЦПРС или доказателство за регистрация в някой от професионалните или търговски регистри на строителите на държавата, в която е установен или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. - За обособена позиция 3 - за строежи първа група съгласно чл. 5, ал. 1 от ПРВВЦПРС и пета категория съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 6, т. 1.5.1 от ПРВВЦПРС или доказателство за регистрация в някой от професионалните или търговски регистри на строителите на държавата, в която е установен или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, минималните изисквания се прилагат съобразно вида и дела на участие на подизпълнителите. Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентни документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на български език).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация за изпълнение на СМР; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

или Обявление на профила на купувача

Номер на обявлението в РОП/ДВ 499718 от 14.09.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.01.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.01.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.01.2013 г.  Час: 10:00
Място

село Струмяни

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Строително-монтажните работи, предмет на възлагане в настоящата поръчка са основната част от изпълнението на два проекта по Програмата за развитие на селските райони 2007 - 2013: 1. Проект «Спорт, младост, бъдеще», финансиран по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 01/321/00641 от 23.10.2009г., 2. Проект «Играй с мен в зеления свят на мечтите», финансиран по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №01/322/00393 от 23.10.2009г.

VI.3) Допълнителна информация

При подписване на договора за обществената поръчка участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи документите по чл. 47, ал. 10 и чл. 48, ал. 2 от ЗОП, както и гаранция за изпълнение на договора. Съгласно чл. 47, ал. 11 от ЗОП не се изисква представяне на документите по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, когато те се отнасят за обстоятелства, вписани в търговския регистър.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.12.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Благоустрояване и реконструкция на спортни обекти в с. Микрево, община Струмяни, област Благоевград”
1) Кратко описание

Обособената позиция включва: - реконструкция на стадиона в имот с УПИ XXI, кв 37 по РП на с. Микрево, общ. Струмяни - СМР се изпълняват върху Подобект “А” – Трибуни за публика; Подобект “В ” – Тоалетни за зрители – домакини; Подобект “С ” – Тоалетни за зрители – гости и складово помещение; Подобект “D ” – Конферентна зала; Подобект “E ” – Саниране на съществуваща сграда със съблекални, хотел и помощни помещения; Подобект “F ” – Мобилен модул седалки; Подобект “G ” – Навес за коментатори и Подобект “Н ” – Трибуни за зрители –гости. - Благоустрояване на парк „Байкал“ и изграждане на съоръжения за спорт, с. Микрево, УПИ I – 81,Община Струмяни – СМР включват изграждането и обособяването на нов “спортен център” с четири площадки за игра на баскетбол/волейбол (подобект “C”), на хандбал/мини футбол (подобект “D”), тенис корт (подобект “E”), както и на площадка за игра на тенис на маса (подобект “F”). Всяко едно от игрищата се обособява посредством ограда, като се отделят игрищата едно от друго. Около самите игрища се предвиждат обходни алеи за обслужване на съоръженията. Към всяко игрище се предвижда мини трибуна (подобект “В”) с капацитет 70 души за осигуряване на места за зрители при провеждането на малки състезания с нерегламентиран характер. В близост до тях е ситуирана малка сграда – тоалетни за посетители – спортуващи и зрители, както и сервизно помещение и склад за инвентар (подобект “А”).

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212224

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на стадиони

3) Количество или обем

Градоустройствени показатели: имот : 25 600 м2; плътност - съществуващо строителство: 316.18 м2 (1.23%) ; плътност - ново строителство: 272.01 м2 (1.03%) Кинт - съществуващо строителство: 662.36 м2 (0.25) ; Кинт - ново строителство: 272.01 м2 (0.01 %)

Прогнозна стойност, без ДДС
2389400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Благоустрояване и реконструкция на стадион в с. Струмяни, обл. Благоевград”
1) Кратко описание

БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА СТАДИОН с.СТРУМЯНИ – УПИ II -383, кв.33, с.СТРУМЯНИ, общ.СТРУМЯНИ Стадионът се намира в имот с УПИ II-383, кв. 33 по РП на с. Струмяни, общ. Струмяни. Той е разположен в обособен общински имот. Предвижда се увеличаване на размерите на игрището с цел повишаване на функционалността му и предоставяне на възможност да се провеждат състезания от по високите групи на първенството. Изграждат се нови и се реконструират на съществуващите обекти към стадиона, извършва се и цялостната подмяна на тревната настилка на стадиона. Настилката на стадиона ще бъде подменена с изкуствена от висок клас (подобект “Е”) с предвидена система за отводняване. Предвидени са нови покрити пейки за двата отбора и за резервен съдия и делегати (подобект “F”). Съществуващата сграда на съблекалните (подобект “А”) се предвижда да бъде реконструирана и модернизирана, с което се търси постигане на всички съвременни действащи изисквания за този тип сгради. Предвижда се и изграждането на нова сграда - тоалетни за посетители – спортуващи и зрители, както и сервизно помещение и помещение за охрана (подобект “В”). Подходът до комплекса се запазва от към съществуващата тупикова улица в северната част на имота. В тази зона се предвижда и обособяването на мини паркинг с възможност за престои на автобуси. Настилката на паркинга се предвижда да се изпълни от уни павета, с което се търси по лесно постигане на наклоните за отводняване и изпълнение на вертикалната планировка. Технологично им полагането е предшествано от трамбоване на земната маса, полагане на уплътнена баластра и пясък, варо-циментов разтвор и самите павета. Към игрището се предвижда и изграждането на две трибуни обосодени и разделени на трибуни за домакините (подобект “С”) и трибуни за гостите (подобект “С”). По имотна граница е заложено и изпълнението на нова ограда и ремонт и доизграждане на старата. В проекта е заложено и изпълнението охранително-известителна система по оградата с цел своевременна реакция на охраната и предотвратяване на набези и вандалски прояви. Предвиждат се и осветление на основните места от комплекса.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212224

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на стадиони

3) Количество или обем

Градоустройствени показатели: имот : 8 788.57 м2; плътност - съществуващо строителство: 60.24 м2 (0.68%) ; плътност - ново строителство: 67.37 м2 (0.76 %) Кинт - съществуващо строителство: 1072 м2 (0.006) ; Кинт - ново строителство: 67.37 м2 (0.007 %)

Прогнозна стойност, без ДДС
1527180 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция “Рехабилитация на обществени зелени площи – детски площадки и съоръженията към тях, в т. ч. доставка на съоръжения в с. Струмяни, с. Микрево и в с. Илинденци, община Струмяни, обл. Благоевград”
1) Кратко описание

Рехабилитация на обществени зелени площи – детски площадки и съоръженията към тях, в т. ч. доставка на съоръжения в с. Струмяни, с. Микрево и в с. Илинденци, община Струмяни, обл. Благоевград. Детска площадка към зелена площ в УПИ I, кв. 52, с. Илинденци – дейностите включват премахване на отпадъци и нежелана растителност; изгр. на подпорни стени, изкопни и насипни работи; изгр. на детски съоръжения и елементи, монтиране на беседка и ограда и на проектираните алеи и площадки; обработка и заравняване на почвата; монтиране на пейки и кошчета за смет; засаждане на растителност и затревяване. Зелена площ и паркинг в кв. 29, с. Илиенци – дейностите включват премахване на отпадъци и нежелана растителност; изгр. на бордюрите с оформяне на тротоарите и местата за паркиране; обработка и заравняване на почвата; засаждане на растителност и затревяване Детска площадка към озеленена площ УПИ I, кв. 36, с. Илинденци – демонтиране на старите съоръжения; премахване на отпадъци и нежелана растителност; изгр. на детските съоръжения и елементи, беседката, както и на проектираните алеи и площадки; обработка и заравняване на почвата; монтиране на пейки и кошчета за смет; засаждане на растителност и затревяване Детска площадка към зелена площ в кв. 27 до стадион „Малеш“, с. Микрево – премахване на отпадъци и нежелана растителност; изгр.на детските съоръжения, беседка и алеи и площадки; обработка и заравняване на почвата; монтиране на пейки и кошчета за смет; засаждане на растителност и затревяване Детска площадка към площад в УПИ XIV, кв. 49, с. Микрево – премахване на старата настилка, отпадъци и нежелана растителност; изгр. на детските съоръжения и елементи, беседка и алеи и площадки; внасяне на хумусна почва; монтиране на пейки и кошчета за смет; засаждане на растителност и затревяване Детска площадка към озеленена площ в кв. 29, с. Микрево - премахване на отпадъци и нежелана растителност; изгр. на детските съоръжения и елементи, беседка и на алеи и площадки; обработка и заравняване на почвата; монтиране на пейки и кошчета за смет; засаждане на растителност и затревяване Детска площадка в УПИ VI, кв. 24, с. Микрево - премахване на отпадъци и нежелана растителност; изгр. на детските съоръжения и елементи, както и на проектираните алеи и площадки; обработка и заравняване на почвата; монтиране на пейки и кошчета за смет; засаждане на растителност и затревяване Зелена площ в кв. 23, с. Микрево - премахване на отпадъци и нежелана растителност; изгр. на проектираните алеи и площадки; обработка и заравняване на почвата; монтиране на пейки и кошчета за смет; засаждане на растителност и затревяване Детска площадка към озеленена площ в ПИ, кв. 29, с. Струмяни – премахване на отпадъци и нежелана растителност; изгр. на подпорни стени, бордюри и настилки; изгр. на детските съоръжения и елементи, беседката, както и на проектираните алеи и площадки; монтиране на пейки и кошчета за смет; засаждане на растителност и затревяване Детска площадка към озеленена площ в УПИ VII, кв. 23, с. Струмяни - премахване на отпадъци и нежелана растителност; изгр. на подпорни стени, бордюри и настилки; изгр. на детските съоръжения и елементи, беседката, както и на проектираните алеи и площадки; монтиране на пейки и кошчета за смет; засаждане на растителност и затревяване Детска площадка към озеленена площ в ПИ, кв. 22, с. Струмяни - премахване на отпадъци и нежелана растителност; изгр. на подпорни стени, бордюри и настилки; изгр. на детските съоръжения и елементи, беседка и алеи и площадки; монтиране на пейки и кошчета за смет; засаждане на растителност и затревяване.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112711

Описание:

Строителни работи по оформяне на паркове

3) Количество или обем

Рехабилитация на обществени зелени площи, детски площадки и съоръженията към тях, в т. ч. доставка на съоръжения в с. Струмяни, с. Микрево и в с. Илинденци, община Струмяни, обл. Благоевград.

Прогнозна стойност, без ДДС
951860 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12