00044-2012-0090
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.12.2012 16:19 ч. : | 04/12/2012 16:14 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
04.12.2012 16:19 ч. : | 04/12/2012 16:14 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: инж. Eлена Асенова / инж. Петя Цолова, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: e.asenova@api.government.bg, Факс: 02 9522563
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и правно обслужване"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.api.government.bg/index.php/.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Агенция "Пътна инфраструктура", бул. "Македония" № 3, За: Завеждащ деловодство при АПИ., Република България 1606, София, Тел.: 02 9173246
Място/места за контакт: ДеловодствоМинистерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
"Определяне на изпълнител за изработване на проекти за модернизация на път І-1 (Е79) "Видин – Ботевград"– етап І от проект: "Подготовка на проект "(Е-79) Видин – Монтана" Участък № 1: Път І-1 "Ружинци – Монтана" от км 61+750 до км 102+060 с приблизителна дължина 40.310 км; Участък № 2: Път І-1 "Монтана – Враца" от км 111+305.50 до км 140+008 с приблизителна дължина 28.703 км" Фаза: Идеен и Технически проект.
Възлагане на обществена поръчка
"Определяне на изпълнител за изработване на проекти за модернизация на път І-1 (Е79) "Видин – Ботевград"– етап І от проект: "Подготовка на проект "(Е-79) Видин – Монтана" Участък № 1: Път І-1 "Ружинци – Монтана" от км 61+750 до км 102+060 с приблизителна дължина 40.310 км; Участък № 2: Път І-1 "Монтана – Враца" от км 111+305.50 до км 140+008 с приблизителна дължина 28.703 км" Фаза: Идеен и Технически проект. Целта на настоящия проект, резултат от извършените проучвателни и проектни работи, е да представи на Възложителя необходимите данни и доказателства за избор на най-добрата от осъществимите проектни алтернативи и всички необходими текстови и графични материали за нейното последващо изпълнение. Технически характеристики: Проектна скорост: Vпр.=120 км/ч - за участък от км 61+750 до км 140+008. Габарит: Г23.50 със съставни елементи: средна разделителна ивица 3.50 м, водещи ивици 2х2х0.50 м, ленти за движение 2х2х3.75 м, банкети 2х1.50 м. Конструкция на пътната настилка за новото пътно платно: 1. Оразмеряване и икономически анализ на два типа конструкция: при максимално допустимо осово натоварване, посочено в Директива 96/53 на ЕС от 11.5 т/ос за експлоатационен период от 15 години, при Ен = 370 МРа при диаметър на приведения кръгов отпечатък в контактната зона D = 34.20 см за действителен еластичен модул на земното легло >30 МРа; 2. Проверки на: мразоустойчивост; опънни напрежения в асфалтовите пластове; срязване на земната основа; 3. Използване на специални битуми с добавки или полимер-модифицирани битуми и т.н. Изпълнението на предмета на обществената поръчка ще се осъществи въз основа на утвърдена Техническа спесификация (Задание за проектиране) и включва следните проектно-проучвателни работи (ППР): 1. Изработване на идеен проект (първи етап) в съответствие с Техническата спесификация (Заданието за проектиране). Основни дейности: проучване на съществуващото положение; предварителни проучвания и вариантни решения; сравнение на предложените алтернативи; ревизия и окончателен избор на алтернатива. Включва следните части: Общо описание по видове дейности; Геодезия – създаване на цифров модел и картна основа чрез геодезическо заснемане и т.н.; Пътна – проучване на автомобилното движение, геометрично решение в план и профил, обекти на обслужващата инфраструктура, определяне на площадка за център за управление на движението, сравнение и избор на проектна алтернатива; Геология и хидрология – инженерно-геоложки проучвания по варианти на откоси, разкриване на неустойчиви зони и т.н.; Конструктивна - конструктивни схеми на големите съоръжения; Опазване на околната среда и културното наследство – предварителна оценка по варианти; Предварителни съгласувания по следните части: ВиК, Хидромелиоративни и хидротехнически съоръжения, ТТ и ОК кабели, газо- и топлопроводи, Железен път – проучване на инженерната инфраструктура чрез писмена информация от експлоатационните дружества, отразяване изискванията на дружествата и повторно съгласуване, ако е необходимо; Изработване на конструктивни алтернативи за големите съоръжения по избрания пътен вариант. 2. Изработване на технически проект (втори етап) в обем и съдържание, определени в Техническата спесификация (Заданието за проектиране), включващ следните части: Общо описание по видове дейности; Геодезически измервания и полска работа; Геодезия; Пътна; Геология и хидрология; Отразяване мерките и изискванията, посочени в Оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС) и Опазване на Културното Наследство (ОКН); Безопасност и здраве; Ландшафт и рекултивация; Реконструкции по части: ВиК, Хидромелиоративни и хидротехнически съоръжения, ТТ и ОК кабели, газо- и топлопроводи, Железен път; Съгласуване по съответните части. 3. Отстраняване на забележките от Протокола на ЕТИС и окончателно предаване (трети етап) – включително и предаване на съгласуван парцеларен план.
71320000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изработване на идеен и технически проект за Участък № 1 от км 61+750 до км 102+060 с приблизителна дължина 40.310 км и Участък № 2 от км 111+305.50 до км 140+008 с приблизителна дължина 28.703 км, съгласно приложената в документацията Таблица за основните видове проучвателно - проектантски работи (Приложение № 1), Техническата спесификация (Заданието за проектиране), огледа на обекта, както и всички други закони, нормативни документи, стандарти, технически указания, "Техническа спецификация" на Национална агенция "Пътна инфраструктура" от 2009 год. и други.
НЕ
400
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 15 000 лв. (петнадесет хиляди) по образеца - Приложение № 14. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС по образеца - Приложение № 15. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, за който е извършено проектирането (Акт образец 15) по Наредба № 3 от 31.07.2003 год., но не повече от 3 (три) години. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката при подписване на договора. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е в размер 10 (десет) на сто от цената за изпълнение на идейния проект с ДДС, определена в Таблицата за основните видове ППР (по образеца - Приложение № 1) в зависимост от офертата на участника, по образеца - Приложение № 18. Валидността на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е 240 (двеста и четиридесет) календарни дни от датата на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане се представя в 30 (тридесет) дневен срок от датата на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка само, ако в Техническото предложение участникът е заявил, че ще се възползва от правото си да получи авансово плащане. Гаранцията е винаги във формата на банкова гаранция и следва да покрива пълния размер на аванса. Цялата сума от авансовото плащане се приспада от сумата по сертификата за първи междинен етап на идейния проект съгласно договора. Гаранциите се представят в оригинал, в една от следните форми: а) депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): Банка: БНБ – централно управление IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03 BIC: BNBGBGSD б) банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата гаранция за изпълнение на договора се съгласува в периода до подписване на договора за възлагане на обществената поръчка с Възложителя. Банковите гаранции могат да бъдат издадени и по образец на банката, съдържащ същите или по – добри за Възложителя условия от тези в образците - Приложения № № 14, 15 и 18 от документaцията за участие, като в него е изрично записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя.
Всички плащания по договора се извършват в български лева по банков път. Ако съгласно Законовите разпоредби е дължим данък върху добавената стойност, същият се начислява върху Цената за изпълнение на договора. Цената за изпълнение на договора се изплаща на етапи, както следва: 1. Първият етап представлява 30% от Цената за изпълнение на договора без ДДС, без включени Непредвидени разходи при изработване на идейния и техническия проекти без Условна сума като 80% от сумата по първия етап е за първия междинен етап на идейния проект, а 20% - за втория междинен етап на идейния проект. 2. Вторият етап представлява 50% от Цената за изпълнение на договора без ДДС, без включени Непредвидени разходи и без Условна сума. 3. Третият етап представлява 20% от Цената за изпълнение на договора без ДДС, без включени Непредвидени разходи и без Условна сума. Цената за изпълнение на договора е единственото възнаграждение за изпълнение на Дейностите по договора и Възложителят не дължи на Изпълнителя каквито и да било други суми. Като част от цената за изпълнение на договора Изпълнителят има право да получи сума в размер на разходите за Непредвидени работи при изработване на идейния и техническия проект, в размер на не повече от сумата, посочена за Непредвидени разходи в Таблицата за основните видове ППР, за извършването на които ще се изисква предварителното писмено съгласие на Възложителя. Непредвидените работи ще се доказват с протокол между Изпълнителя и Възложителя, съдържащ вида, обема, единичните цени и общата стойност на Непредвидените работи, с приложена към него обосновка и документи за необходимостта от извършване на Непредвидените работи. Единичните цени, посочени в Таблицата за основните видове ППР, са окончателни и не се променят при промени в цените на труда и др. В 30-дневен срок от датата на сключване на договора Възложителят превежда на Изпълнителя аванс, представляващ 10 (десет) на сто от Цената за изпълнение на идейния проект с ДДС, определена в Таблицата за основните видове ППР, Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане се представя в 30 (тридесет) дневен срок от датата на подписване на договора за възлагане на обществената поръчка само, ако в Техническото предложение участникът е заявил, че ще се възползва от правото си да получи авансово плащане. Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Авансът се плаща само след представяне на неотменима и безусловна банкова гаранция, покриваща пълния размер на аванса. Възложителят приспада цялата сума от авансовото плащане от сумата по сертификата за първи междинен етап на идейния проект. Плащанията по отделните етапи се извършват въз основа на: протоколи за извършени и приети от ЕТИС на АПИ ППР за всеки междинен етап по договора; Сертификати за изпълнени ППР за съответния етап, съставени от Изпълнителя; Сертификати за одобрени разходи, съставени от Изпълнителя и данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на сертификата от страна на Възложителя. На Изпълнителят се заплащат окончателните количества извършени ППР, съгласно посочената единична цена за всяка изпълнена позиция по Таблицата за основните видове ППР. Сумите по Сертификатите за изпълнени ППР и Сертификатите за одобрени разходи се изплащат на Изпълнителя в 60-дневен срок от датата, на която Възложителят получи данъчната фактура, издадена от Изпълнителя.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума носят солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.
При подписване на договора за обществената поръчка участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Док-ти за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 2, т. 3 и т. 5 от ЗОП, издадени от комп. орган, или извлечение от съд. регистър, или екв. док-т на съд. или адм. орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на док-те в случаите по чл. 42, ал. 2 от ЗОП, когато има посочен ЕИК, с изкл-е на всички др. обстоятелства, невписани в Търг. регистър. Когато уч-кът е обед-е, док-те се представят от всеки един от уч-те в обед-то. Когато уч-кът е чужд. лице и в съотв. чужда държава не се издават док-те по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП или когато те не вкл. всички случаи по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 2, т. 3 и т. 5 от ЗОП, уч-кът представя клетвена декл-я, ако такава декл-я има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетв. декл-я няма правно значение според съотв. нац. закон, уч-кът представя офиц. заявление, направено пред съд. или адм. орган, нотариус или комп. проф. или търг. орган в държавата, в която той е установен. 2. Удостоверения за наличие или липса на зад-я към държавата и община, на осн-е чл. 87, ал. 6 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс (ДОПК) или, в случаите когато уч-кът е чужд. лице, съотв. док-т, издаден от комп. органи на държавата на уч-ка, за наличие или липса на парични задължения, свързани с плащането на вноски за соц. осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която уч-кът е установен, издадени към датата на подписване на договора. Когато уч-кът е обед-е, което не е юрид. лице, док-те се представят от всеки един от уч-те в обединението. 3. Удостоверения за пълна проектантска правоспособност за съотв. специалност на всеки един от членовете на екипа съгласно изискванията на ЗУТ чл. 229 – чл. 230, а за участниците – чужд. лица, доказателства за наличие на придобита или призната пълна проектантска правоспособност по реда на Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране. 4. Оригинал на Гаранция за изп-е на поръчката в размер на 3 % от общата цена по договора без ДДС, в една от сл. форми: депозит на парична сума по сл. банкова сметка на Възл-ля (администрацията на АПИ): (БНБ – цент. упр-е, IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC BNBG BGSD) или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 5. Нотариално заверени копия на Застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или екв. док-т. В случай на обединение – обстоятелството се удостоверява от всеки един участник в него, ако е приложимо. 6. Нотариално зав. копие на Сертификат за система за управление на качеството, серт. съгласно стандарт ISO 9001:2008 (или екв. серт.), в обхват приложим към предмета на поръчката, издаден от незав. лица, които са акред. по съотв. серия евр. стандарти от Изпълнителна агенция "Бълг. служба за акредитация" или от др. нац. орган за акред-я, който е страна по Многостранното спор-е за взаимно признаване на Евр. орг-я за акр-я за съотв. област или да отг. на изискв. за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за нац. акр-я на органи за оцен-не на съответствието, както и др. доказ-ва за екв. мерки за осигуряване на качеството. 7. Чужд. лице, определено за Изпълнител на общ. поръчка, при подписването на дог-ра следва да представи документ/и от комп. бълг. институции, удостоверяващ/и, че е получил съотв. разр-я за пребиваване (визи) и разр-я за работа за общия брой служители и/или специалисти, ако е прил. 8. Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ и данъчна регистрация на създаденото обед-е, когато определеният Изпълнител е неперсонифицирано обед-е на физ. и/или юрид. лица.
НЕ
ДА
Чл. 229, ал. 1, чл. 230, ал. 1 и § 13 от предходните разпоредби на Закона за устройство на територията (ЗУТ).
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Документацията се получава в административната сграда на АПИ, партер, от 14:00 до 16:00 часа всеки работен ден, след публикуването на обявлението в Регистъра на обществените поръчки. Стойността на документацията се превежда по банков път по сметка на Възложителя (АПИ): БНБ - централно управление, ІBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC: BNBG BGSD или в касата на АПИ всеки работен ден от 14:00 до 16:00 часа. При поискване от заинтересованото лице, документацията може да бъде изпратена по куриер за сметка на лицето, отправило искането, след представяне на копие от платежен документ за заплащане на цената на документацията и предоставяне на точен адрес на заинтересованото лице.
Български
120
Сградата на Агенция "Пътна инфраструктура", ет. VІ, ст. 605.
Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Финансирането е осигурено от Оперативна програма "Транспорт" 2007 – 2013 год.
Документацията по процедурата е публикувана на интернет адрес на АПИ: www.api.government.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Решенията на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата по реда на Глава 11 от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на Възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; - получаване на решението за избор на Изпълнител или за прекратяване на процедурата; - публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в „Официален вестник” на Европейския съюз. Жалба може да се подава от посочените в чл. 120, ал. 8 от ЗОП лица в 10-дневен срок. Жалба срещу решение на Възложителя, с изключение на решението за определяне на Изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалбата се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва. Жалба не може да се подава пред КЗК след сключването на договор за обществена поръчка.
04.12.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ