Версия за печат

01246-2012-0002

BG-Ново село: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ново село, ул. "Арх. Илия Попов" №89, За: Любомир Младенов, България 3784, Ново село, Тел.: 088 5548210, E-mail: obshtina_novoselo@abv.bg, Факс: 09316 2269

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Друг: местен орган на управление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изграждане сградата на туристически информационен център, озеленяване и благоустройство

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Ясен, община Ново село
Код NUTS: BG311
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждане на нова сграда за туристически информационен център със сутерен, партер и един етаж с разгъната застроена площ 362.09м2, включително вертикална планировка и озеленяване.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

362.09м2 РЗП

Прогнозна стойност без ДДС
349560 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

3490 лв. гаранция за участие 2 % от предложената стойност гаранция за изпълнение

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Авансово плащане - до 30% от сумата по договора Окончателно плащане - след одобрение на разходите от ДФ "Земеделие"

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от Търговския регистър към Агенцията по вписванията за вписване на дружеството
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие на валидна застраховка „Професионална отговорност” 2.Попълнен образец на „Справка за общия оборот и оборота от строителство за 2009, 2010 и 2011 г.”, съгласно образец - приложение към тръжната документация, придружен от заверени копия от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011): счетоводни баланси, отчети за приходи и разходи, справки за приходите на строителните предприятия, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. Физическите лица представят официален документ, удостоверяващ дохода им за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) в зависимост от законодателството на държавата, в която участникът е установен, заверен по съответния ред; 3..Участниците представят документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до неусвоена кредитна линия. Документите се представят в оригинал;
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да има минимално застрахователно покритие за вида строеж, обект на поръчката, съобразно чл. 171 (1) от ЗУТ, с валидност минимум срока на валидност на представената оферта. Когато участникът предвижда подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай че участникът е обединение/консорциум всеки един от членовете на обединението/консорциума трябва да притежава валидна застрахователна полица по чл.171 (1) от ЗУТ за строителство отговаряща на категорията на обекта предмет на настоящата поръка. В случай че срокът на застраховката изтича в периода на валидност на офертата, участник, респективно подизпълнител или всеки един от членовете на обединението/консорциума, който ще изпълнява СМР следва да декларира, че същата ще бъде подновена. За доказване на изискването, участниците представят заверено копие на застрахователната полица. 2.Участниците, следва да има оборот от строителство, сходен с предмета на поръчката (изграждане и/или реконструкция на обекти от високото строителство и прилежащата им инфраструктура) общо за предходните три приключени финансови години (2009, 2010 и 2011г.) или от датата на учредяване/започване на дейността, в размер не по-малък от прогнзната стойност на обекта, предмет на поръчката без включен ДДС, общо за трите години или от датата на учредяване/започване на дейността. Участниците трябва да имат положителен финансов резултат (печалба) след облагане с данъци) към 31.12.2011 г. 3.Участниците следва да разполагат със свободни средства – собствен финансов ресурс или достъп до неусвоена кредитна линия за финансиране строителството на обекта предмет на поръчката в размер не по-малък от 50% от обявената прогнозна стойност на обекта.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участиците представят попълнен образец на „Списък на изпълнените договори за строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните пет години (2007, 2008 2009, 2010, 2011 г.)” съгласно образец - приложение към тръжната документация,придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти, в които са посочени стойността, датата и мястото, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изискнавия, в тови число и заверени копия на удостоверения за въвеждане в експлоатация или разрешения за ползване на референтните обекти; 2.Участниците представят попълнен образец на „Справка за инженерно техническия състав, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка”, съгласно образец - приложение към тръжната документация,. Към справката участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии, съгласно образец - приложение към тръжната документация,, придружени от копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им, доказателства за наличие на трудови/граждански договори. 3.Копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, ведно с талон - приложение към удостоверението, удостоверяващо неговата валидност или еквивалентен документ, издаден от съответния компетентен орган в държава-членка на ЕС или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство за обхвата на дейностите, предмет на настоящата поръчка. Когато участникът предвижда подизпълнители или когато участникът е обединение/консорциум, всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума, който ще изпълнява СМР трябва да отговаря на горепосоченото изискване. 4.Заверени копия на Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен; Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен; Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. 5.Попълнен образец на „Списък на строителното оборудване и механизацията”, съгласно образец - приложение към тръжната документация. Към списъка, участниците трябва да приложат документи за собственост или договори за наем на разполагаемо оборудване, включително договори за бъдещо предоставяне на оборудване, като се представят документи доказващи собствеността на оборудването, което ще се наема или предоставя
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да имат през последните 5 години (2007, 2008 2009, 2010, 2011 г.) успешно изпълнени и завършени минимум 3 договора за строителство на обекти, подобни с предмета на поръчката, на обща стойност не по-малко от прогнозната стойност на поръчката без ДДС. За обект, подобен с предмета на поръчката, ще се приема изграждане и/или реконструкция на обекти от високото строителство и прилежащата им инфраструктура. Обектите следва да са завършени преди датата на подаване на офертата на кандидата и да притежават документ за приемането им от страна на възложителите, копие от който да бъде представен от кандидата. 2.В инженеро-техническият екип за изпълнение на поръчката да присъстват на трудово/гражданско правоотношение минимум: един строителен инженер; един отговорник по качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност с висше или средно техническо образование; едно лице за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд. техническото ръководство на обекта да се осигури от минимум едно правоспособно техническо лице, отговарящо на условията на чл.163а от ЗУТ, да има минимум 10 години трудов стаж като технически ръководител на обекти от подобен род 3.Кандидатът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, съгласно чл. 137, ал.1 от Закона за устройство на територията. 4.Кандидатът да има внедрена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на стандарта ISO 9001:2008 или еквивалент, внедрена система за управление за околната среда в съответствие с изискванията на стандарта ISO 14001:2004 или еквивалент, както и внедрена система за управление на здравето и безопасност при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалент. Сертификатите да са валидни, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството с действащи акредитации. 5.Участникът да разполага с минимум следната техника (собствена или наета) необходима за обезпечаване изпълнението на обекта: 1 багер; 1 валяк; 1 ръчна трамбовка; 1 самосвал
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена от участника цена ; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 10
Показател: Организационен план и Технология за изпълнение на строителството; тежест: 10
Показател: Линеен график за изпълнение на СМР и диаграма на работната ръка ; тежест: 10
Показател: Идентифициране на рисковете и предложения за преодоляването им ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.01.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

в брой в касата на общината или по банлова сметка - Община Ново село, банка ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК – КЛОН ВИДИН. IBAN BG39IABG74968300268300, BIC код: IABGBGF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.01.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.01.2013 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на община Ново село

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

управителите на фирмите или упълномощени от тях лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ПРСР 2007-2013г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.1.1) Орган, който отговаря за процедурите по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ