00283-2012-0019
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.11.2012 17:13 ч. : | 28/11/2012 17:07 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.11.2012 17:13 ч. : | 28/11/2012 17:07 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Банско: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Банско, Област Благоевград, Община Банско, град Банско, площад "Никола Вапцаров" 1, За: Сашка Въчкова - Зам. Кмет на община Банско, България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633
Място/места за контакт: Сашка Въчкова - Зам. Кмет на община БанскоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bansko.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите в изпълнение на проект 10-25-8/06.06.2012 г. „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън„ с бенефициент община Банско, осъществяван с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнителят, извършващ независим одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект: „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън„ , трябва да включва следните конкретни дейности: • проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на бенефициента на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган. • проверка за съответствие между разходите, заявени от бенефициента за възстановяване и тези, посочени в счетоводните записи и разходо-оправдателни документи. • проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение от страна на бенефициента, както и на процедурите за избор на изпълнители. • проследяване ефективното прилагане от страна на бенефициента на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на ОПАК. • проверка за съответствие между декларираните в разходо-оправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект. • проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходо-оправдателните документи на бенефициента и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове. • проверки за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите от страна на бенефициента. • проверка за съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията.
79210000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Избраният изпълнител следва да изготви встъпителен, два междинни и окончателен доклади за одитираният проект съгласно одитния план; 1. Избраният изпълнител следва да представи проект на окончателен доклад на възложителя не по-късно от 10 работни дни преди 06.10.2013 г. и окончателен доклад не по-късно от 7 работни дни преди 06.10.2013 г. Окончателния доклад следва да третира и всички направени констатации по междинните доклади и предприетите действия по тях. 2.Приемането на изготвените от изпълнителя доклади (встъпителен, два междинни, годишен и окончателен) се извършва от Кмета на Община Банско, чрез подписани двустранни предавателно-приемателни протоколи; 3.Всеки доклад трябва да съдържа описателна част за извършените дейности, констатации и евентуално препоръки (образец – Приложение № 17). Всички доклади се представят на български език на хартиен носител и на DVD/CD или др. носител на памет. 4. Всеки доклад се съпровожда от отчет за изпълнение на дейността през одитирания период. 5. Приемането на изготвените от изпълнителя отчети за изпълнение на дейността се извършва от Кмета на Община Банско, чрез подписани двустранни предавателно-приемателни протоколи; 6. Всеки отчет следва да съдържа информация за напредъка в изпълнение на дейността с оглед специфичните и цели, постигнатите резултати, посочените индикатори за изпълнение и източниците на информация.
НЕ
06.10.2013 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за изпълнение в размер 3 % от стойността на поръчката без ДДС се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. в) когато гаранцията за изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Община Банско: IBAN: BG36 FINV 9150 33BG N0M1 YP BIC код: FINVBGSF Банка: „ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА” АД г) условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 48.00 лева. Гаранцията за участие може да се представи под формата на парична сума, внесена по банков път или под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност 90 дни от крайната дата за представяне на офертите. В банковата гаранция следва да са посочени условията, при които тя може да се усвои, а именно, ако участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума - по банков път, това следва да стане по следната сметка на Община Банско: Титуляр: Община Банско IBAN: BG 36FINV915033BGN0M1YP BIC: FINVBGSF Банка:„Първа инвестиционна банка” АД При представяне на гаранцията под формата на парична сума или под формата на банкова гаранция, изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи документ за внесена гаранция за участие. или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Банско, че е със срок на валидност 90 дни от крайната дата за представяне на офертите и че е за настоящата обществена поръчка. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
1. Авансово плащане не се дължи; 2. 30 % от сумата в срок до 10 (десет) работни дни след представяне на първия междинен доклад, съгласно одитния план и срещу представени предавателно-приемателен протокол и издадена от Изпълнителя фактура. 3.Остатъкът от 70 % от сумата се изплаща след представяне на окончателния доклад, представени предавателно-приемателен протокол и издадена от Изпълнителя фактура.
Когато участникът е обединение/консорциум на юридически и/или физически лица се представят документи съгласно чл. 56, ал. 3 на ЗОП: - представя се акта за създаването му в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод на български език). В този случай, участниците в обединението/консорциума сключват споразумение, в което трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката, както и да включат клаузи, които да гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора, че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Цената на документацията е 5.00 лв. без ДДС или 6.00лв. с ДДС; Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Банско или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG16FINV915084BGN0M1Z5; BIC: FINVBGSF; при банка: «Първа инвестиционна банка» АД; вид плащане: 447000; Документацията за участие може да се закупува до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.
Български
90
ОБЩИНА БАНСКО
Участници в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проектът „Идентифициране и внедряване на добри практики в областта на управлението на човешките ресурси чрез обмяна на опит и практически знания между община Банско и община Кройдън„ с бенефициент Община Банско се реализира с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Процедурата попада в праговете по чл.14, ал.3, т.2 от ЗОП, което обуславя предвидените съкратени срокове.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП
28.11.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ