00042-2012-0020
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.11.2012 11:22 ч. : | "Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма Транспорт 2007-2013 г. (УО на ОПТ) при подготовката на следващата Оперативна програма за периода 2014-2020 г. по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Подпомагане на подготовката на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.”; Обособена позиция № 2: „Оценка на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.”. | техническа редакция |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.11.2012 11:22 ч. : | техническа редакция | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.11.2012 11:22 ч. : | техническа редакция | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: Мартин Георгиев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409885, E-mail: mgeorgiev@mtitc.government.bg, Факс: 02 9409795
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mtitc.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнайтий" № 9, За: Емилия Йосифова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409650
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнайтий" № 9, За: Емилия Йосифова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409650
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
"Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма Транспорт 2007-2013 г. (УО на ОПТ) при подготовката на следващата Оперативна програма за периода 2014-2020 г. по обособени позиции, както следва:Обособена позиция № 1: „Подпомагане на подготовката на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.”;Обособена позиция № 2: „Оценка на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.”.
Възлагане на обществена поръчка
Обект на обществената поръчка е предоставянето на услуга с предмет: „Подпомагане на УО на ОПТ 2007-2013 г. при подготовката на следващата Оперативна програма за периода 2014-2020 г. по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Подпомагане на подготовката на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.” и Обособена позиция № 2: „Оценка на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.”. Настоящата обществена поръчка има за цел да подпомогне Управляващия орган на Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г. при подготовката на следващата Оперативна програма в сектор „Транспорт” за програмен период 2014-2020 г. От съществено значение е да бъде разработен добре структуриран програмен документ, ориентиран към преодоляване на съществуващите слабости в българската транспортна система. На базата на изготвен социално-икономически анализ за програмен период 2014-2020 г. следва да бъдат идентифицирани основните проблемни области, които се предвижда да бъдат преодолени посредством инвестициите в следващата програма в сектор „Транспорт”. SWOT анализът следва да бъде изготвен на базата на основните изводи и констатации от социално-икономическия анализ на оперативната програма за периода 2014-2020 г. и да бъде използван като основа за формулиране на стратегията на оперативната програма и за извеждане на нейните цели и приоритети. С оглед осигуряване на подкрепата от фондовете на ЕС за програмен период 2014-2020 г., заложените цели и приоритети в програмата следва да съответстват на политиките на ЕС в областта на транспорта и околната среда, да осигуряват правилно прилагане на хоризонталните принципи на ЕС и интеграция на екологичните аспекти за постигане на устойчиво развитие на транспортната система. В програмата следва да се включи описание на механизма за приоритизация и подбор на операциите, списък с избраните операции с индикативни бюджети и срокове за реализация през програмния период, както и кратко описание на операциите и техния принос за осигуряване на интегриран подход на инвестициите. В процеса на подбор на операциите по видове транспорт, е необходимо да се извърши и анализ на проектната им готовност. Финансовият план на програмата следва да включва информация за размера на общия финансов бюджетен кредит за всеки от фондовете, както и размера на общия финансов бюджетен кредит на подкрепата от фондовете и националното съфинансиране за всяка приоритетна ос. Съществуващата система за отчитане на индикаторите по ОП „Транспорт” 2007-2013 г. следва да бъде анализирана и на базата на този анализ трябва да бъдат изработени подходящи програмни индикатори за програмния период 2014-2020 г. Заложените в следващата програма индикатори следва да бъдат съгласувани и с реалистични количествени целеви стойности. Необходимо е да бъдат идентифицирани механизми за ефективно и ефикасно изпълнение на програмата. Подготовката на Оперативната програма за периода 2014-2020 г. следва да бъде съобразена с изискванията на актуалните регламенти и насоки на ЕК за програмния период 2014-2020 г.
79131000, 71324000
Описание:
ДА
НЕ
• Подпомагане разработването на добре структуриран програмен документ, ориентиран към преодоляване на слабостите в българската транспортна система, идентифицирани в социално-икономическия анализ на програмата за периода 2014-2020 г.Ключовите дейности по обособена позиция № 1 са: Предложение за механизъм за подбор на операции и описание на избраните операции; Изработване на програмни индикатори; Описание на приноса на програмата за правилното прилагане на хоризонталните политики и принципи на ЕС; Изпълнителят трябва да изготви Технически работни документи, описващи резултатите от съответните ключови дейности. При получени забележки и коментари от страна на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, те трябва да бъдат отразени от Консултанта в указания срок. По обособена позиция № 2 обхватът на обществената поръчка включва:Подпомагане разработването на добре структуриран програмен документ, ориентиран към преодоляване на слабостите в българската транспортна система, идентифицирани в социално-икономическия анализ на програмата за периода 2014-2020 г.;Осигуряване на съгласуваност на подготвяната оперативна програма и заложените в нея цели и приоритети с политиките на ЕС за програмен период 2014-2020 г.;Осигуряване на правилно прилагане на хоризонталните принципи на ЕС в областта на равните възможности, равния достъп, избягване на дискриминацията, устойчиво развитие и т.н.;Осигуряване на съгласуваност на залаганите в програмата показатели и реалистичността на количествените им целеви стойности;Подпомагане на интеграцията на екологичните аспекти в процеса на подготовка на програмата за периода 2014-2020 г. и постигане на устойчиво развитие на транспорта. Ключовите дейности по бособена позиция № 2 са: Подготовка на екологична оценка, в т. ч. при необходимост (в случай, че се изиска от компетентния орган по околна среда) и оценка за съвместимостта с предмета и целите на опазване на защитените зони; Предварителна оценка на програмата. За горепосочените дейности Консултантът следва да предложи на Управляващия орган и Работната група подготвени: а) Екологична оценка, в т.ч. при необходимост (в случай, че се изиска от компетентния орган по околна среда) и оценка за съвместимостта с предмета и целите на опазване на защитените зони и б) Предварителна оценка на програмата. Консултантът трябва да изготви Технически работни документи, описващи всеки компонент. При получени забележки и коментари, те трябва да бъдат отразени от Консултанта в указания срок.
НЕ
22
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие 1.1. Участниците представят гаранция за участие, както следва: 1.1.1. за обособена позиция № 1 – 10000 (десет хиляди)лева; 1.1.2. за обособена позиция № 2 – 5 000 (пет хиляди) лева; 1.2. Гаранцията се представя в оригинал в една от следните форми: • безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал, със срок на валидност 150 (сто и петдесет) дни след крайния срок за получаване на офертите или; • парична сума в български лева, внесена по сметката на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, в БНБ – Централно управление, IBAN сметка № BG77 BNBG 9661 3300 1248 01, BIC код на БНБ: BNBGBGSD – за суми в български лева. 1.3. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на обществената поръчка и съответната обособена позиция, за която се представя гаранцията. 2. Гаранция за авансово плащане 2.1. Участникът, определен за изпълнител, може да поиска авансово плащане по договора в размер на 20% от стойността на договора като за целта представи гаранция за авансово плащане по договора в размер на 20% от стойността на договора с ДДС. 2.2. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% от размера на авансовото плащане, която се освобождава след извършване на окончателното плащане по договора. Забележка: Авансово плащане се извършва, само по искане на Изпълнителя, като това се отразява в договора. 3. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора. 3.1. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора като банкова гаранция в оригинал или парична сума в български лева, внесена по сметката на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, в БНБ – Централно управление, IBAN сметка № BG77 BNBG 9661 3300 1248 01, BIC код на БНБ: BNBG BGSD – за суми в български лева. Образецът на гаранция се представя в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията предварително, за съгласуване. 3.2. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на участника, стойността на гаранцията, срок на валидност, наименованието на поръчката и обособената позиция, за която се представя гаранцията.
За обособена позиция № 1: Стойността на договора, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, е окончателна и не подлежи на промяна.Плащането се извършва в лева с платежно нареждане по банковата сметка, посочена от Изпълнителя.Плащането се извършва в български лева, по банков път на части, както следва: 1. авансово плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора със ДДС – след представяне на оригинална данъчна фактура за авансово плащане и безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% от размера на авансовото плащане, която се освобождава след извършване на окончателното плащане по договора в случаите, когато Изпълнителят е поискал авансово плащане;2. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 60 (шестдесет) дни от одобрението от Възложителя на междинните доклади за дейности от 1 до 4 включително, съгласно техническата спецификация;3. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 60 (шестдесет) дни от одобрението от Възложителя на междинните доклади за дейности от 5 до 8 включително съгласно техническата спецификация;4. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 60 (шестдесет) дни от одобрението на текста на оперативната програма на национално ниво и официалното й изпращане в Европейската комисия;5. окончателно плащане – в 60-дневен срок от одобряване на заключителния доклад за извършването на услугата и представена оригинална данъчна фактура. За обособена позиция № 2: Стойността на договора, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя е окончателна и не подлежи на промяна.Плащането се извършва в лева с платежно нареждане по банковата сметка, посочена от Изпълнителя:Плащането се извършва в български лева, по банков път на части, както следва: 1. авансово плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора със ДДС – след представяне на оригинална данъчна фактура за авансово плащане и безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% от размера на авансовото плащане, която се освобождава след извършване на окончателното плащане по договора в случаите когато Изпълнителят е поискал авансово плащане;2. междинно плащане в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора – в срок до 60 (шестдесет) дни от одобряване от Възложителя на междинния доклад след приключване на дейност 1 и представена оригинална данъчна фактура;3. междинно плащане в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора – в срок до 60 (шестдесет) дни от одобряване от Възложителя на междинния доклад след приключване на дейност 2 и представена оригинална данъчна фактура;4. окончателно плащане – в 60-дневен срок от одобряване на заключителния доклад за извършването на услугата и представена оригинална данъчна фактура.
Не се изисква участникът да бъде регистриран като юридическо лице, ако бъде избран за изпълнител на поръчката. Участник в обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Не се допуска до участие в процедурата участник, който не отговаря на законовите изисквания или на някое от условията на Възложителя в тази документация. В случай, че участникът е обединение участниците в обединението сключват споразумение. Споразумението за създаване на обединение следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие, като в него участниците в обединението определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.
Не се допуска участник да участва в офертата на друг участник за същата позиция под каквато и да е форма, включително участниците да сключват споразумения помежду си във връзка с поръчката, както и да си възлагат работи като подизпълнители един на друг за целите на изпълнението на тази поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Един участник може да представи оферта само за една обособена позиция. В откритата процедура за възлагане на обществената поръчка не може да участва лице, което е свързано по смисъла на ЗОП с друг участник в процедурата Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката по съответната обособена позиция ще използва подизпълнители, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Участникът трябва да представи декларация за съгласие за участие от всеки посочен подизпълнител. Участник, който е подал самостоятелна оферта и в същото време е посочен като подизпълнител в офертата на друг участник и е представил декларация за съгласие да участва като подизпълнител, се отстранява от участие. В случай, че участникът, на който се възложи изпълнението на обществената поръчка по съответната обособена позиция, използва подизпълнител, без да е декларирал това в офертата си, или използва подизпълнител, който е различен от този, посочен в офертата му, договорът за изпълнение се прекратява незабавно по вина на изпълнителя, ведно с произтичащите от това законни и договорни последици.
НЕ
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
Технически редакции | ||
![]() |
||
22.11.2012 11:22 ч. : | 1. техническо предложение : 40; 2. ценово предложение: 60 | техническа редакция |
![]() |
||
затвори |
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се закупува в деловодството на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщения – София, 1000, ул.”Дякон Игнатий” № 11, всеки ден от 9:00 до 17:30 часа.Срокът за закупуване на документация е посочен в обявлението. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се представя на заинтересованите лица след представяне на платежен документ, удостоверяващ че документацията е заплатена.Цената на документацията за участие е 10.00 /десет/ лева с включен ДДС. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на министерството в брой или по банков път на следната сметка:IBAN: BG42 BNBG 96613300 1248 01, BIC: BNBG BGSD, Българска народна банка, Площад „Княз Александър І” № 1, София 1000
Български
150
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията
Всеки участник може да присъства лично при отварянето на офертите или да изпрати представител, упълномощен писмено от участника. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. При отварянето на офертите имат право да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г.
За ключов експерт 2: Образователна степен „бакалавър”и/или„магистър” в областта на: екологията или инженерните науки или стопанските науки или икономиката или мениджмънта. Основен професионален опит:Минимум 5 години опит в изготвянето на оценки за въздействието върху околната среда и/или стратегически екологични оценки. Специфичен професионален опит: Минимум 2 години опит в изготвянето на оценки на въздействието върху околната среда (ОВОС) за инвестиционни инфраструктурни проекти и/или екологични оценки/стратегически екологични оценки (ЕО) на инвестиционни програми в областта на транспортната инфраструктура.Ключов експерт 3: Образователна степен „бакалавър” и/или„магистър” в областта на: екологията или инженерните науки или стопанските науки или икономиката или мениджмънта. Основен професионален опит: Минимум 4 години опит в изготвянето на оценки за съвместимост на планове или програми или проекти или инвестиционни предложения.Специфичен професионален опит:Минимум 2 години опит в изготвянето на оценки за съвместимост на проекти или планове или програми за транспортна инфраструктура. За Ключови експерти 4 и 5:Образователна степен „бакалавър/магистър” – в областта на: правото или инженерните науки или стопанските науки или икономика или мениджмънта. Основен професионален опит:Минимум 5 години опит в изготвянето на предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки на програмни и/или стратегически документи. Специфичен професионален опит: Опит в изготвянето на две предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки на стратегии или програми.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, Дирекция "Координация на програми и проекти", ул. "Дякон Игнатий" № 9, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: mgeorgiev@mtitc.government.bg, Факс: 02 9409795
Интернет адрес/и:
13.11.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Подпомагане на подготовката на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.
79131000
Описание:
1
Оценка на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.
79131000, 71324000
Описание:
1
Срокът за изпълнение на поръчката е 22 месеца, считано от датата на сключване на договора, като този срок започва да тече след получаване на възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя.