Версия за печат

00042-2012-0020

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: Мартин Георгиев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409885, E-mail: mgeorgiev@mtitc.government.bg, Факс: 02 9409795

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mtitc.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнайтий" № 9, За: Емилия Йосифова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409650

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнайтий" № 9, За: Емилия Йосифова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409650

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Подпомагане на Управляващия орган на Оперативна програма Транспорт 2007-2013 г. (УО на ОПТ) при подготовката на следващата Оперативна програма за периода 2014-2020 г. по обособени позиции, както следва:Обособена позиция № 1: „Подпомагане на подготовката на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.”;Обособена позиция № 2: „Оценка на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.”. История

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11
Основно място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обект на обществената поръчка е предоставянето на услуга с предмет: „Подпомагане на УО на ОПТ 2007-2013 г. при подготовката на следващата Оперативна програма за периода 2014-2020 г. по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Подпомагане на подготовката на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.” и Обособена позиция № 2: „Оценка на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.”. Настоящата обществена поръчка има за цел да подпомогне Управляващия орган на Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г. при подготовката на следващата Оперативна програма в сектор „Транспорт” за програмен период 2014-2020 г. От съществено значение е да бъде разработен добре структуриран програмен документ, ориентиран към преодоляване на съществуващите слабости в българската транспортна система. На базата на изготвен социално-икономически анализ за програмен период 2014-2020 г. следва да бъдат идентифицирани основните проблемни области, които се предвижда да бъдат преодолени посредством инвестициите в следващата програма в сектор „Транспорт”. SWOT анализът следва да бъде изготвен на базата на основните изводи и констатации от социално-икономическия анализ на оперативната програма за периода 2014-2020 г. и да бъде използван като основа за формулиране на стратегията на оперативната програма и за извеждане на нейните цели и приоритети. С оглед осигуряване на подкрепата от фондовете на ЕС за програмен период 2014-2020 г., заложените цели и приоритети в програмата следва да съответстват на политиките на ЕС в областта на транспорта и околната среда, да осигуряват правилно прилагане на хоризонталните принципи на ЕС и интеграция на екологичните аспекти за постигане на устойчиво развитие на транспортната система. В програмата следва да се включи описание на механизма за приоритизация и подбор на операциите, списък с избраните операции с индикативни бюджети и срокове за реализация през програмния период, както и кратко описание на операциите и техния принос за осигуряване на интегриран подход на инвестициите. В процеса на подбор на операциите по видове транспорт, е необходимо да се извърши и анализ на проектната им готовност. Финансовият план на програмата следва да включва информация за размера на общия финансов бюджетен кредит за всеки от фондовете, както и размера на общия финансов бюджетен кредит на подкрепата от фондовете и националното съфинансиране за всяка приоритетна ос. Съществуващата система за отчитане на индикаторите по ОП „Транспорт” 2007-2013 г. следва да бъде анализирана и на базата на този анализ трябва да бъдат изработени подходящи програмни индикатори за програмния период 2014-2020 г. Заложените в следващата програма индикатори следва да бъдат съгласувани и с реалистични количествени целеви стойности. Необходимо е да бъдат идентифицирани механизми за ефективно и ефикасно изпълнение на програмата. Подготовката на Оперативната програма за периода 2014-2020 г. следва да бъде съобразена с изискванията на актуалните регламенти и насоки на ЕК за програмния период 2014-2020 г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79131000, 71324000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи
Услуги по оценка на състояние

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

• Подпомагане разработването на добре структуриран програмен документ, ориентиран към преодоляване на слабостите в българската транспортна система, идентифицирани в социално-икономическия анализ на програмата за периода 2014-2020 г.Ключовите дейности по обособена позиция № 1 са: Предложение за механизъм за подбор на операции и описание на избраните операции; Изработване на програмни индикатори; Описание на приноса на програмата за правилното прилагане на хоризонталните политики и принципи на ЕС; Изпълнителят трябва да изготви Технически работни документи, описващи резултатите от съответните ключови дейности. При получени забележки и коментари от страна на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, те трябва да бъдат отразени от Консултанта в указания срок. По обособена позиция № 2 обхватът на обществената поръчка включва:Подпомагане разработването на добре структуриран програмен документ, ориентиран към преодоляване на слабостите в българската транспортна система, идентифицирани в социално-икономическия анализ на програмата за периода 2014-2020 г.;Осигуряване на съгласуваност на подготвяната оперативна програма и заложените в нея цели и приоритети с политиките на ЕС за програмен период 2014-2020 г.;Осигуряване на правилно прилагане на хоризонталните принципи на ЕС в областта на равните възможности, равния достъп, избягване на дискриминацията, устойчиво развитие и т.н.;Осигуряване на съгласуваност на залаганите в програмата показатели и реалистичността на количествените им целеви стойности;Подпомагане на интеграцията на екологичните аспекти в процеса на подготовка на програмата за периода 2014-2020 г. и постигане на устойчиво развитие на транспорта. Ключовите дейности по бособена позиция № 2 са: Подготовка на екологична оценка, в т. ч. при необходимост (в случай, че се изиска от компетентния орган по околна среда) и оценка за съвместимостта с предмета и целите на опазване на защитените зони; Предварителна оценка на програмата. За горепосочените дейности Консултантът следва да предложи на Управляващия орган и Работната група подготвени: а) Екологична оценка, в т.ч. при необходимост (в случай, че се изиска от компетентния орган по околна среда) и оценка за съвместимостта с предмета и целите на опазване на защитените зони и б) Предварителна оценка на програмата. Консултантът трябва да изготви Технически работни документи, описващи всеки компонент. При получени забележки и коментари, те трябва да бъдат отразени от Консултанта в указания срок.

Прогнозна стойност без ДДС
1500000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

22


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие 1.1. Участниците представят гаранция за участие, както следва: 1.1.1. за обособена позиция № 1 – 10000 (десет хиляди)лева; 1.1.2. за обособена позиция № 2 – 5 000 (пет хиляди) лева; 1.2. Гаранцията се представя в оригинал в една от следните форми: • безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал, със срок на валидност 150 (сто и петдесет) дни след крайния срок за получаване на офертите или; • парична сума в български лева, внесена по сметката на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, в БНБ – Централно управление, IBAN сметка № BG77 BNBG 9661 3300 1248 01, BIC код на БНБ: BNBGBGSD – за суми в български лева. 1.3. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на обществената поръчка и съответната обособена позиция, за която се представя гаранцията. 2. Гаранция за авансово плащане 2.1. Участникът, определен за изпълнител, може да поиска авансово плащане по договора в размер на 20% от стойността на договора като за целта представи гаранция за авансово плащане по договора в размер на 20% от стойността на договора с ДДС. 2.2. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% от размера на авансовото плащане, която се освобождава след извършване на окончателното плащане по договора. Забележка: Авансово плащане се извършва, само по искане на Изпълнителя, като това се отразява в договора. 3. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора. 3.1. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора като банкова гаранция в оригинал или парична сума в български лева, внесена по сметката на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, в БНБ – Централно управление, IBAN сметка № BG77 BNBG 9661 3300 1248 01, BIC код на БНБ: BNBG BGSD – за суми в български лева. Образецът на гаранция се представя в Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията предварително, за съгласуване. 3.2. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на участника, стойността на гаранцията, срок на валидност, наименованието на поръчката и обособената позиция, за която се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За обособена позиция № 1: Стойността на договора, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, е окончателна и не подлежи на промяна.Плащането се извършва в лева с платежно нареждане по банковата сметка, посочена от Изпълнителя.Плащането се извършва в български лева, по банков път на части, както следва: 1. авансово плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора със ДДС – след представяне на оригинална данъчна фактура за авансово плащане и безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% от размера на авансовото плащане, която се освобождава след извършване на окончателното плащане по договора в случаите, когато Изпълнителят е поискал авансово плащане;2. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 60 (шестдесет) дни от одобрението от Възложителя на междинните доклади за дейности от 1 до 4 включително, съгласно техническата спецификация;3. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 60 (шестдесет) дни от одобрението от Възложителя на междинните доклади за дейности от 5 до 8 включително съгласно техническата спецификация;4. междинно плащане в размер на 20% от стойността на договора в срок до 60 (шестдесет) дни от одобрението на текста на оперативната програма на национално ниво и официалното й изпращане в Европейската комисия;5. окончателно плащане – в 60-дневен срок от одобряване на заключителния доклад за извършването на услугата и представена оригинална данъчна фактура. За обособена позиция № 2: Стойността на договора, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя е окончателна и не подлежи на промяна.Плащането се извършва в лева с платежно нареждане по банковата сметка, посочена от Изпълнителя:Плащането се извършва в български лева, по банков път на части, както следва: 1. авансово плащане в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора със ДДС – след представяне на оригинална данъчна фактура за авансово плащане и безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100% от размера на авансовото плащане, която се освобождава след извършване на окончателното плащане по договора в случаите когато Изпълнителят е поискал авансово плащане;2. междинно плащане в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора – в срок до 60 (шестдесет) дни от одобряване от Възложителя на междинния доклад след приключване на дейност 1 и представена оригинална данъчна фактура;3. междинно плащане в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора – в срок до 60 (шестдесет) дни от одобряване от Възложителя на междинния доклад след приключване на дейност 2 и представена оригинална данъчна фактура;4. окончателно плащане – в 60-дневен срок от одобряване на заключителния доклад за извършването на услугата и представена оригинална данъчна фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не се изисква участникът да бъде регистриран като юридическо лице, ако бъде избран за изпълнител на поръчката. Участник в обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Не се допуска до участие в процедурата участник, който не отговаря на законовите изисквания или на някое от условията на Възложителя в тази документация. В случай, че участникът е обединение участниците в обединението сключват споразумение. Споразумението за създаване на обединение следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие, като в него участниците в обединението определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Не се допуска участник да участва в офертата на друг участник за същата позиция под каквато и да е форма, включително участниците да сключват споразумения помежду си във връзка с поръчката, както и да си възлагат работи като подизпълнители един на друг за целите на изпълнението на тази поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Един участник може да представи оферта само за една обособена позиция. В откритата процедура за възлагане на обществената поръчка не може да участва лице, което е свързано по смисъла на ЗОП с друг участник в процедурата Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката по съответната обособена позиция ще използва подизпълнители, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Участникът трябва да представи декларация за съгласие за участие от всеки посочен подизпълнител. Участник, който е подал самостоятелна оферта и в същото време е посочен като подизпълнител в офертата на друг участник и е представил декларация за съгласие да участва като подизпълнител, се отстранява от участие. В случай, че участникът, на който се възложи изпълнението на обществената поръчка по съответната обособена позиция, използва подизпълнител, без да е декларирал това в офертата си, или използва подизпълнител, който е различен от този, посочен в офертата му, договорът за изпълнение се прекратява незабавно по вина на изпълнителя, ведно с произтичащите от това законни и договорни последици.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Възложителят допуска до участие в процедурата участник, който: 2.1.1. не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; Участник – чуждестранно лице се допуска до участие, ако не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за някое от деянията по т. 2.1.1, съгласно законодателството в държавата, в което е установено лицето. 2.1.2. не е обявен в несъстоятелност; 2.1.3. не е в производство по ликвидация или не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 2.1.4. няма член на управителния или контролния си орган, както и временно изпълняващ такава длъжност, включително прокурист или търговски пълномощник, а при едноличните търговци – физическото лице-търговец, които да са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 2.1.5. не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Изискванията по т. 2.1.1 се отнасят както следва: 1. при събирателно дружество – за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 2. при командитно дружество – за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 3. при дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4. при акционерно дружество – за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване – за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 5. при командитно дружество с акции – за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец – за физическото лице - търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица – за лицата, които представляват участника; 8. в изброените по-горе случаи и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, изискването се отнася само за прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. При подаване на офертата за участие участникът удостоверява липсата на обстоятелствата, посочени по-горе, с декларации. Когато кандидатът или участникът е юридическо лице, за обстоятелствата по т. 2.1.2, 2.1.3 и 2.1.5 е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по т. 2.1.1. – 2.1.3 или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. В случай, че лицето е посочило ЕИК се прилага разпоредбата на чл. 47, ал. 11 от Закона за обществените поръчки. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на изискванията по т. 2.1.1 – 2.1.5, за което участникът трябва да приложи към офертата си за участие декларации от всеки посочен подизпълнител. Ако участникът бъде определен за изпълнител, той трябва да осигури представянето на документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по т. 2.1.1. – 2.1.3. за всеки от подизпълнителите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за изпълнение на изискванията по т. 2.2 от раздел ІІ „Условия за участие и условия за отстраняване” от документацията за участие: 1. Счетоводен баланс, отчет за паричните потоци и отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години - 2009, 2010 и 2011 г., одобрени и заверени съгласно изискванията на националното законодателство на участника. В случай, че съгласно националното законодателство на участника финансовата година не съвпада с календарната, представените отчети следва да покриват посочените календарни години. Отчетите за 2011 г., които подлежат на независим финансов одит от регистриран одитор и към датата на подаване на офертата от участника не са заверени от регистриран одитор, следва да бъдат представени с подпис от главен счетоводител и управител/изпълнителен директор. Ако посочените финансови документи са налични чрез търговския регистър при Агенцията по вписванията, участникът може да се позове на това обостоятелство, като посочи ЕИК.2. Декларация за общия годишен оборот и за годишния оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция. 3. Списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката за съответната позиция, изпълнени през последните три години преди крайния срок за подаване на оферти включително стойностите без ДДС, датите на сключване и изпълнение, възложителите и техните координати за връзка в съответствие с посоченото в документацията за участие. Към списъка следва да бъдат приложени и препоръки за добро изпълнение от Възложителите по съответните договори.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Годишният оборот на участника общо за последните 3 приключили финансови години - 2009, 2010 и 2011 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, трябва да е, както следва: 1.1. за обособена позиция № 1 – не по-малко от 2 500 000 (два милиона и петстотин хиляди) лева; 1.2. за обособена позиция № 2 – не по-малко от 600 000 (шестстотин хиляди) лева. Когато съгласно националното законодателство на участника финансовата година не съвпада с календарната, представените отчети следва да покриват посочените календарни години. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. 2. Участникът трябва да докаже реализиран оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката за съответната обособена позиция, общо за последните 3 години преди крайния срок за подаване на оферти в следните размери по обособени позиции както следва: 2.1. за обособена позиция № 1 – не по-малко от 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева без ДДС; 2.2. за обособена позиция № 2 – не по-малко от 350 000 (триста и петдесет хиляди) лева без ДДС. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. „Услуги, сходни с предмета на поръчката” са: а) за обособена позиция № 1: изготвяне на стратегически и/или програмни документи в областта на транспорта, свързани с подготовката на мерки или дейности, предвидени за съфинансиране от Кохезионния и/или Структурните фондове на Европейския съюз и/или други финансови инструменти на ЕС. За нуждите на настоящата обществена поръчка „стратегически и/или програмни документи в областта на транспорта” са национални транспортни планове; национални секторни планове в областта на железопътния транспорт или пътищата; оперативни програми или секторни стратегии, които обхващат изграждане на транспортна инфраструктура поне на ниво NUTS 2; генерални планове на транспорта на национално ниво, обхващащи поне развитие на железопътния транспорт или пътищата. б) за обособена позиция № 2: извършване на оценки (екологични и/или предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки) на стратегически и/или програмни документи, съфинансирани от Кохезионния и/или Структурните фондове на Европейския съюз и/или други фондове на ЕС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на ключовите експерти и автобиографии, подписани от съответните ключови експерти. 2. Заверени от участника копия на документи, доказващи изпълнението на изискванията, посочени в съответната Техническа спецификация, по отношение на квалификация, професионален опит и образование на всеки от експертите, включени в списъка: За ръководителя и всички ключови експерти: Образованието се доказва с представяне на копие от дипломи за завършено висше образование със съответната образователна степен Квалификацията се доказва с представяне на копия от дипломи, сертификати, удостоверения и др. Общият професионален опит и специфичният професионален опит се доказват с представяне на копия от трудов/и/ договор/и/ или заповед/и/ за служебно правоотношение и/или списък на такива, от които да е видно заеманата дължонст и периода на работа. посочените в предходното изречение, следва да бъдат придружени от копия на трудови и/или служебни и/или осигурителни книжки, и/или договори за извършена работа и/или референции, кaто oт документите да е видна заеманата длъжност и периода на работа.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане История
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: техническо предложение; тежест: 40
Показател: ценово предложение; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2012/S 43 - 070351 от 02.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.12.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се закупува в деловодството на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщения – София, 1000, ул.”Дякон Игнатий” № 11, всеки ден от 9:00 до 17:30 часа.Срокът за закупуване на документация е посочен в обявлението. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Документацията за участие се представя на заинтересованите лица след представяне на платежен документ, удостоверяващ че документацията е заплатена.Цената на документацията за участие е 10.00 /десет/ лева с включен ДДС. Цената на документацията за участие следва да бъде внесена в касата на министерството в брой или по банков път на следната сметка:IBAN: BG42 BNBG 96613300 1248 01, BIC: BNBG BGSD, Българска народна банка, Площад „Княз Александър І” № 1, София 1000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18.12.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.12.2012 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Всеки участник може да присъства лично при отварянето на офертите или да изпрати представител, упълномощен писмено от участника. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. При отварянето на офертите имат право да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

За ключов експерт 2: Образователна степен „бакалавър”и/или„магистър” в областта на: екологията или инженерните науки или стопанските науки или икономиката или мениджмънта. Основен професионален опит:Минимум 5 години опит в изготвянето на оценки за въздействието върху околната среда и/или стратегически екологични оценки. Специфичен професионален опит: Минимум 2 години опит в изготвянето на оценки на въздействието върху околната среда (ОВОС) за инвестиционни инфраструктурни проекти и/или екологични оценки/стратегически екологични оценки (ЕО) на инвестиционни програми в областта на транспортната инфраструктура.Ключов експерт 3: Образователна степен „бакалавър” и/или„магистър” в областта на: екологията или инженерните науки или стопанските науки или икономиката или мениджмънта. Основен професионален опит: Минимум 4 години опит в изготвянето на оценки за съвместимост на планове или програми или проекти или инвестиционни предложения.Специфичен професионален опит:Минимум 2 години опит в изготвянето на оценки за съвместимост на проекти или планове или програми за транспортна инфраструктура. За Ключови експерти 4 и 5:Образователна степен „бакалавър/магистър” – в областта на: правото или инженерните науки или стопанските науки или икономика или мениджмънта. Основен професионален опит:Минимум 5 години опит в изготвянето на предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки на програмни и/или стратегически документи. Специфичен професионален опит: Опит в изготвянето на две предварителни и/или междинни и/или текущи и/или последващи оценки на стратегии или програми.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, Дирекция "Координация на програми и проекти", ул. "Дякон Игнатий" № 9, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: mgeorgiev@mtitc.government.bg, Факс: 02 9409795

Интернет адрес/и:

URL: http://www.mtitc.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.11.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Подпомагане на подготовката на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г."
1) Кратко описание

Подпомагане на подготовката на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79131000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи

3) Количество или обем

1

Прогнозна стойност, без ДДС
1000000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 18

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Оценка на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.”
1) Кратко описание

Оценка на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура” за периода 2014-2020 г.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79131000, 71324000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи
Услуги по оценка на състояние

3) Количество или обем

1

Прогнозна стойност, без ДДС
500000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 22
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Срокът за изпълнение на поръчката е 22 месеца, считано от датата на сключване на договора, като този срок започва да тече след получаване на възлагателно писмо от Възложителя до Изпълнителя.