Версия за печат

00512-2012-0007

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Медицински университет-Пловдив, бул. "Васил Априлов" №15а, За: Елена Славова - юрисконсулт, България 4000, Пловдив, Тел.: 0882 891880, E-mail: jurist_es@meduniversity-plovdiv.bg, Факс: 032 602534

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.meduniversity-plovdiv.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на МУ-Пловдив

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: гр. Пловдив, бул. "Васил Априлов" № 15 А
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доскавка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Медицински университет - Пловдив

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30193000, 30194000, 30197000, 30199000

Описание:

Принадлежности за офиса
Органайзери и принадлежности
Чертожни принадлежности
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
99525.84 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2012/S 135 - 225288 от 17.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на МУ-Пловдив
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.10.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Евросчет" ЕООД, ЕИК 160080735, бул. "Марица" № 14, бл. 11, вх. В, ет. 5, ап. 39, България 4000, Пловдив, Тел.: 0878 776677, E-mail: evroschet_eood@abv.bg

V.4) Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 99525.84 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 99525.84 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ