Версия за печат

00530-2012-0098

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Н.Младенова, България 1000, София, Тел.: 02 98593158; 02 98593177, E-mail: n.mladenova@nra.bg

Място/места за контакт: дирекция "Обслужване", дирекция "Контрол"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Отпечатване на формуляри на индигирана и вестникарска хартия и доставката им до адресите на ЦУ на НАП и териториалните структури на НАП в 28 областни градове в страната

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 15
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Адресите на териториалните структури на НАП, посочени в приложение 2 към договора
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Отпечатване на формуляри на индигирана и вестникарска хартия и доставката им до адресите на ЦУ на НАП и териториалните структури на НАП в 28 областни градове в страната по видове и количества, и с технически характеристики, посочени в пълното описание на предмета на поръчката, неразделна част от документацията за участие в процедурата

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79810000, 79823000

Описание:

Услуги по печатане на печатни изделия
Услуги по доставка на печатни издания

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
36981.37 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 472110 от 28.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 498427 от 05.09.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 145 / Обособена позиция №: / Заглавие:Отпечатване на формуляри на индигирана и вестникарска хартия и доставката им до адресите на ЦУ на НАП и териториалните структури на НАП в 28 областни градове в страната
V.1) Дата на сключване договора
08.11.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.10.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕА"АД ЕИК 114076062, ул."Сан Стефано" 43, България 5800, Плевен, Тел.: 064 846774

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 55000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 36981.37 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката: 1. Срокът за доставка до адресите на дирекциите на отпечатаните формуляри на индигирана и вестникарска хартия /посочени в приложената таблица/, е до 25 /двадесет и пет/ календарни дни от предоставянето на образците. Предоставянето им се извършва, като се съставя протокол за предаване/приемане на съответните образци за изработка от Изпълнителя по договора; 2. Възложителят предава на хартиен и магнитен носител образците на формулярите за отпечатване, което се удостоверява с протокол; 3. В срок до три работни дни от предаването на образците, изпълнителят извършва предпечатна подготовка и представя отпечатани десет бройки за осъществяване на контрол и установяване на съответствие с предоставените образци. След потвърждаване от възложителя, изпълнителят му предава и магнитен носител с образците за отпечатване; 4. В случай, че възложителят поетапно предоставя образците на формулярите, срокът за отпечатването и доставката на съответните формуляри, започва да тече от предаването на техните образци. Предаването се удостоверява с протокол за предаване/приемане на съответните образци.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.11.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор