00696-2011-0017
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 24.10.2012 11:49 ч. : | промяна преди публикуване | |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 24.10.2012 11:49 ч. : | 2012 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 24.10.2012 11:49 ч. : | 24/10/2012 11:32 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 24.10.2012 11:48 ч. : | 24/10/2012 11:32 | промяна преди публикуване |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 24.10.2012 11:49 ч. : | промяна преди публикуване | |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 10.03.2016 16:20 ч. : | РД51-145 | служебно вписване |
|
|
||
| затвори | ||
BG-София: 27 - Други услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Министерство на земеделието и храните, бул. Христо Ботев № 55, За: Димитрина Маринска, България 1040, София, Тел.: 02 98511346, E-mail: dmarinska@mzh.government.bg
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mzh.government.bg.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друго (моля пояснете): селско,рибно стопанство и хранителни продукти
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
„Разработване на информационна система за наблюдение и отчитане на дейностите по ОС 4 - ЛИДЕР за целите на наблюдението на ПРСР 2007-2013г.”
Изпълнението на поръчката се основава на следните разработки/предпоставки: Изпълнението следва да стартира с изготвяне и съгласуване на детайлизиран анализ на процесите, обслужващи дейностите на УО, РА и МИГ във връзка с прилагането на мярка 41, мярка 421 и мярка 431-1 от ПРСР и документирането им в детайлна функционална спецификация. Втората фаза е разработването на системен проект, включващ и пълен прототип на всички екрани (web страници) на системата с цел потвърждаване на функционалните изисквания и утвърждаване на визията на системата. Третата фаза е разработването и тестването на информационната система. Следващата фаза от проекта е пилотно внедряване на системата. Пилотното внедряване ще обхване ограничен брой МИГ (не повече от 5), съответните им РРА и ОРА, както и звената от ЦУ на РА, ангажирани по мерките в обхвата на проекта, и съответните звена в УО, ангажирани по мерките в обхвата на проекта, Обучението на потребителите и администраторите, включени в пилотното внедряване, се извършва преди неговото стартиране. След приключване на пилотния период системата ще бъде въведена в реална експлоатация. Наред с това ще бъде извършено обучение за служителите на УО, РА и МИГ за работа със системата: • Обучение за служителите от УО и ЦУ на РА (20 души) – не по-малко от 10 учебни часа, като за определените служители, които ще администрират системата (3 души), обучението следва да бъде не по-кратко от 20 учебни часа. • Обучение за служителите на ОРА и РРА (50 души) – не по-малко от 10 обучения на териториален принцип, като всяко е с продължителност по 10 учебни часа. • Обучение за МИГ – обучение на 2 души от персонала на всяка одобрена местна инициативна група (до 50 МИГ, т.е. до 100 души) на територията на страната. Продължителността на всяко обучение е не по-кратка от 10 учебни часа и стартира след одобрение на МИГ. Кандидатът следва да осигури лектори/обучители, учебни материали и необходимата презентационна техника – мултимедия, екран, лаптоп. Възложителят ще осигури зали, персонални компютри и мрежова свързаност за провеждане на обученията за експертите от УО и ЦУ на РА. Кандидатът следва да осигури зали, персонални компютри и мрежова свързаност за провеждане на обученията за служителите на МИГ. Кандидатът следва да изготви и инструкция за работа със системата. Кандидатът трябва да разработи като част от проектното предложение план за организацията и провеждането на дейностите по обученията. Системата следва да бъде въведена в реална експлоатация е до 6 месеца от датата на сключване на договора. След внедряването в реална експлоатация, Изпълнителят ще наблюдава работата на системата и ще отговаря за безпроблемното функциониране на всички модули в рамките на заложените параметри. Системата ще се поддържа гаранционно от изпълнителя, като в рамките на поддръжката са включени: • Отстраняване на скрити дефекти, проявени след приемането на системата, отстраняване на грешки в кода на системата и настройките й; • Съдействие на специалисти на възложителя по отношение на отстраняване на проблеми, свързани с работоспособността на сървърите на системата: Консултации при диагностициране и отстраняване на проблеми в операционните системи и системния софтуер; Консултации при диагностициране и отстраняване на проблеми в сървърите за бази данни и приложения; Възстановяване от резервните копия на данни; Консултации при инсталиране на подобрения и допълнения в текущата версия на системния софтуер, операционните системи, сървърите за бази данни и сървърите за приложения. • Консултации на специалисти на възложителя по отношение на въпроси, свързани със сигурността на системата; • Консултации на специалисти на възложителя относно функционалността на системата. Кандидатът трябва да разработи като част от проектното предложение план за организацията и провеждането на дейностите по гаранционната поддръжка на системата.
48000000
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
07.06.2012 г.
11
Технологика ЕАД ЕИК 201593301, район Изгрев, ж.к. Изток, бл. 4, вх. А, ет. 1, ап. 2, България 1000, София, Тел.: 02 91912
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Финансира се по линия на Техническа помощ по ПРСР
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
24.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г