Версия за печат

00696-2011-0017

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на земеделието и храните, бул. Христо Ботев № 55, За: Димитрина Маринска, България 1040, София, Тел.: 02 98511346, E-mail: dmarinska@mzh.government.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mzh.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друго (моля пояснете): селско,рибно стопанство и хранителни продукти

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Разработване на информационна система за наблюдение и отчитане на дейностите по ОС 4 - ЛИДЕР за целите на наблюдението на ПРСР 2007-2013г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнението на поръчката се основава на следните разработки/предпоставки: Изпълнението следва да стартира с изготвяне и съгласуване на детайлизиран анализ на процесите, обслужващи дейностите на УО, РА и МИГ във връзка с прилагането на мярка 41, мярка 421 и мярка 431-1 от ПРСР и документирането им в детайлна функционална спецификация. Втората фаза е разработването на системен проект, включващ и пълен прототип на всички екрани (web страници) на системата с цел потвърждаване на функционалните изисквания и утвърждаване на визията на системата. Третата фаза е разработването и тестването на информационната система. Следващата фаза от проекта е пилотно внедряване на системата. Пилотното внедряване ще обхване ограничен брой МИГ (не повече от 5), съответните им РРА и ОРА, както и звената от ЦУ на РА, ангажирани по мерките в обхвата на проекта, и съответните звена в УО, ангажирани по мерките в обхвата на проекта, Обучението на потребителите и администраторите, включени в пилотното внедряване, се извършва преди неговото стартиране. След приключване на пилотния период системата ще бъде въведена в реална експлоатация. Наред с това ще бъде извършено обучение за служителите на УО, РА и МИГ за работа със системата: • Обучение за служителите от УО и ЦУ на РА (20 души) – не по-малко от 10 учебни часа, като за определените служители, които ще администрират системата (3 души), обучението следва да бъде не по-кратко от 20 учебни часа. • Обучение за служителите на ОРА и РРА (50 души) – не по-малко от 10 обучения на териториален принцип, като всяко е с продължителност по 10 учебни часа. • Обучение за МИГ – обучение на 2 души от персонала на всяка одобрена местна инициативна група (до 50 МИГ, т.е. до 100 души) на територията на страната. Продължителността на всяко обучение е не по-кратка от 10 учебни часа и стартира след одобрение на МИГ. Кандидатът следва да осигури лектори/обучители, учебни материали и необходимата презентационна техника – мултимедия, екран, лаптоп. Възложителят ще осигури зали, персонални компютри и мрежова свързаност за провеждане на обученията за експертите от УО и ЦУ на РА. Кандидатът следва да осигури зали, персонални компютри и мрежова свързаност за провеждане на обученията за служителите на МИГ. Кандидатът следва да изготви и инструкция за работа със системата. Кандидатът трябва да разработи като част от проектното предложение план за организацията и провеждането на дейностите по обученията. Системата следва да бъде въведена в реална експлоатация е до 6 месеца от датата на сключване на договора. След внедряването в реална експлоатация, Изпълнителят ще наблюдава работата на системата и ще отговаря за безпроблемното функциониране на всички модули в рамките на заложените параметри. Системата ще се поддържа гаранционно от изпълнителя, като в рамките на поддръжката са включени: • Отстраняване на скрити дефекти, проявени след приемането на системата, отстраняване на грешки в кода на системата и настройките й; • Съдействие на специалисти на възложителя по отношение на отстраняване на проблеми, свързани с работоспособността на сървърите на системата: Консултации при диагностициране и отстраняване на проблеми в операционните системи и системния софтуер; Консултации при диагностициране и отстраняване на проблеми в сървърите за бази данни и приложения; Възстановяване от резервните копия на данни; Консултации при инсталиране на подобрения и допълнения в текущата версия на системния софтуер, операционните системи, сървърите за бази данни и сървърите за приложения. • Консултации на специалисти на възложителя по отношение на въпроси, свързани със сигурността на системата; • Консултации на специалисти на възложителя относно функционалността на системата. Кандидатът трябва да разработи като част от проектното предложение план за организацията и провеждането на дейностите по гаранционната поддръжка на системата.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
142000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за реакция при възникнал проблем, след информиране по електронен път /e-mail/ от възложителя; тежест: 20
Показател: В срок за извършен детайлизиран анализ на процесите, обслужващи дейностите на УО, РА и МИГ във връзка с прилагането на мярка 41, мярка 421 и под-мярка 431-1 от ПРСР и документирането им в детайлна функционална спецификация.; тежест: 10
Показател: В срок за реализирана разработката на системата в кал. дни. ; тежест: 10
Показател: предложена цена; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2011/S 111 - 183449 от 10.06.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: РД 51-145 История / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.06.2012 г. 

V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Технологика ЕАД ЕИК 201593301, район Изгрев, ж.к. Изток, бл. 4, вх. А, ет. 1, ап. 2, България 1000, София, Тел.: 02 91912

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 142000 BGN без ДДС
В брой години: 3
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Финансира се по линия на Техническа помощ по ПРСР

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.10.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ