Версия за печат

00385-2012-0011

BG-Пазарджик: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пазарджик, бул. "България" № 2, За: Н.Зайчев, Р.България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402238, Факс: 034 440711

Място/места за контакт: Община Пазарджик

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.pazardjik.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.pazardjik.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=60&Itemid=156&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Одит на Проект: „Регионален Фестивал на Изкуствата - Пазарджик”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално Развитие 2007г.–2013г.“ - ОПРР съфинансирана от Европейския съюз, по договор №BG161PO001/1.1-10/2010/040 между Община Пазарджик и Управляващия Орган на ОПРР“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Пазарджик, гр.Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Одит на Проект: „Регионален Фестивал на Изкуствата - Пазарджик”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално Развитие 2007г.–2013г.“ - ОПРР съфинансирана от Европейския съюз, по договор №BG161PO001/1.1-10/2010/040 между Община Пазарджик и Управляващия Орган на ОПРР“. Междинен одитен доклад за Първи и Втори етап за следните договори: 1 – „Организиране и изпълнение на фестивалните дейности за реализация на Проект“; 2 – „Визуализация и осигуряване на информация и публичност и връзки с обществеността, медия планиране и реализация на рекламна стратегия на Проект“; 3 – „Доставка“. По всеки един от изброените договори се представят междинни финансови и технически доклади и всяко междинно и окончателно плащане по тези договори трябва да бъде съпроводено с одитен доклад. Междинни одитен доклад за Първи, Втори Етап на проекта и окончателен одитен доклад за проекта РАЗДЕЛ III. ПРЕДМЕТ НА ДОГОВОРА Чл.4. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се съгласява срещу заплащане на „Цена за изпълнение на Договора”, надлежно да изпълни работите в обем и съдържание, в съответствие с ТОМ ІІ – КНИГА ІІІ – Технически спецификации, (ОБРАЗЕЦ №24) – Предложение за изпълнение на поръчката. и всички нормативни документи отнасящи се за работите, при спазване на Графика и включват следните одиторски услуги - работи: т.1. ДЕЙНОСТИТЕ ПО ПРОЕКТА СА ОСЪЩЕСТВЕНИ В СЪОТВЕТСТВИЕ С ПРИНЦИПИТЕ ЗА ДОБРО ФИНАНСОВО УПРАВЛЕНИЕ т.2. ВСИЧКИ ДЕКЛАРИРАНИ РАЗХОДИ СА ДЕЙСТВИТЕЛНО ИЗВЪРШЕНИ И ДОПУСТИМИ, В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА РЕГЛАМЕНТИТЕ НА ЕС И ПМС № 62/2007 ЗА ПРИЕМАНЕ НА НАЦИОНАЛНИ ПРАВИЛА ЗА ДОПУСТИМОСТ НА РАЗХОДИТЕ ПО ОПЕРАТИВНИТЕ ПРОГРАМИ, СЪФИНАНСИРАНИ ОТ СТРУКТУРНИТЕ ФОНДОВЕ И КОХЕЗИОННИЯ ФОНД НА ЕС ЗА ФИНАНСОВАТА РАМКА 2007 – 2013 Г. т.3. ПЪРВИЧНИТЕ СЧЕТОВОДНИ ДОКУМЕНТИ (ФАКТУРИ, ПРОТОКОЛИ И ПР.) И ДОКУМЕНТИТЕ С ЕКВИВАЛЕНТНА ДОКАЗАТЕЛСТВЕНА СТОЙНОСТ СА НАЛИЧНИ И ВАЛИДНИ. т.4. СПАЗЕНИ СА ИЗИСКВАНИЯТА ПО ОТНОШЕНИЕ НА ПОДДЪРЖАНЕТО НА АДЕКВАТНА ОДИТНА ПЪТЕКА. т.5. ВСИЧКИ ДЕЙНОСТИ ПО СЪОТВЕТНИЯ ПРОЕКТ СА НАДЛЕЖНО ДОКУМЕНТИРАНИ КАТО ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ ЗА РАЗХОДИТЕ СЕ СЪХРАНЯВАТ И СА НА РАЗПОЛОЖЕНИЕ НА НАЦИОНАЛНИТЕ И ЕВРОПЕЙСКИТЕ КОНТРОЛНИ ОРГАНИ ПРИ ПОИСКВАНЕ. т.6. ДЕКЛАРАЦИИТЕ ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ПОДАДЕНИ ОТ БЕНЕФИЦИЕНТИТЕ СА ТОЧНИ, ПЪЛНИ И СА ВЪВ ФОРМАТ, ИЗИСКВАН ОТ СЪОТВЕТНИЯ УО. т.7. СЧЕТОВОДНИ СИСТЕМИ И ОСЧЕТОВОДЯВАНИЯ т.8. НАПРЕДЪКЪТ ПО ПРОЕКТА, В Т.Ч. ФИНАНСОВ И ФИЗИЧЕСКИ, Е ПРОВЕРЕН ОТ БЕНЕФИЦИЕНТА, ВКЛЮЧИТЕЛНО ЧРЕЗ ПРОВЕРКА НА РЕАЛНОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА МЯСТОТО НА ПРОЕКТА (КОГАТО Е НЕОБХОДИМО). т.9. ИЗБОРЪТ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ПО ДОГОВОРИТЕ, ЧРЕЗ КОИТО СЕ ИЗПЪЛНЯВА ПРОЕКТЪТ, Е ПРОВЕДЕН В СЪОТВЕТСТВИЕ С ИЗИСКВАНИЯТА НА НАЦИОНАЛНОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО. т.10. ПРОВЕРКА НА ДОКЛАДВАНИТЕ НЕРЕДНОСТИ т.11. МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ т.12. ПРОВЕРКА (ЗА НАЛИЧИЕ) НА ПРИХОДИ ОТ ДЕЙНОСТТА (2) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши и следните работи, които са свързани с основните работи и представляват част, условие, следствие от тях или допълнение към тях: т.1. Изпълнение на непредвидените с Офертата работи, необходимостта от извършване, на които е установена след сключване на Договора. т.2. Извършване на всички съгласувания със заинтересованите лица и институции и с административните структури. т.3. Отстраняване за своя сметка на недостатъците, установени в хода на извършване на проверките от „Звено за изпълнение на проекта“ (ЗИП)/Възложителя. т.4. Поемане на отговорност за качеството на работите, която Изпълнителят ще обезпечи като при сключване на договора предостави на Възложителя Гаранция за изпълнение на договора, съгласно условията на РАЗДЕЛ XIV от този Договор. (3) При възникване на Допълнителни работи ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да възложи изпълнение на тези работи по реда на чл.90, ал.1, т.8 от ЗОП и сключи Договор с ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнение на допълнителните работи.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000, 79212100

Описание:

Одиторски услуги
Услуги по финансов одит


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1480 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление на профил на купувача
Номер на обявлението в ДВ 471802 от 29.02.2012 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 471802 от 24.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1067 / Обособена позиция №: / Заглавие:„ОДИТ НА ПРОЕКТ: „РЕГИОНАЛЕН ФЕСТИВАЛ НА ИЗКУСТВАТА - ПАЗАРДЖИК”, КОЙТО СЕ ОСЪЩЕСТВЯВА С ФИНАНСОВАТА ПОДКРЕПА НА ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ 2007Г.–2013Г.“ - ОПРР СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ, ПО ДОГОВОР №BG161PO001/1.1-10/2010/040 МЕЖДУ ОБЩИНА ПАЗАРДЖИК И УПРАВЛЯВАЩИЯ ОРГАН НА ОПРР“
V.1) Дата на сключване договора
19.09.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.08.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ” ООД, с ЕИК по БУЛСТАТ 175407623, представлявано от ЦВЕТАНА СТОИЛОВА ВАСИЛЕВА – УПРАВИТЕЛ, ул. „Златен Рог” №12, ОФИС 1, Р.България 1407, гр.София, Тел.: 02 9506400, Факс: 02 9506402

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1480 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обществената поръчка, ще се финансира от Община Пазарджик, чрез финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, съгласно сключен договор №BG161PO001/1.1-10/2010/040 между Община Пазарджик и Управляващия Орган на ОПРР

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.09.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор