00384-2012-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.10.2012 16:05 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.10.2012 16:05 ч. : | 18/10/2012 15:46 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.10.2012 16:05 ч. : | 18/10/2012 15:46 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Бяла Слатина:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Бяла слатина, ул. "Климент Охридски" №68, За: Наталия Красимирова Найденова, България 3200, Бяла Слатина, Тел.: 0915 882118, E-mail: bslatina@mail.bg, Факс: 0915 82914
Място/места за контакт: Община Бяла Слатина, гр. Бяла Слатина, ул. "Климент Охридски" №68Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.byala-slatina.com.
Адрес на профила на купувача: www.byala-slatina.com.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнението на „Интегриран проект за водния цикъл на град Бяла Слатина”
Предмет на откритата процедура за възлагане на обществена поръчка е „Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнението на „Интегриран проект за водния цикъл на град Бяла Слатина”. Изпълнението на поръчкта следва да бъде качествено, в срок и при спазване изискванията на ЗУТ, приложимата законова и подзаконова нормативна уредба. - извършване оценка на съответствието на проектите, съгласно чл.142, ал. 6 от ЗУТ за вписване и допълване със Забележка издаденото разрешение за строеж за обектите.
71520000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
обявление за поръчка
502520
04.10.2012 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
III.2.2- Икономически и финансови възможности- дясна част: Изискано/и минимално/и ниво/а(в приложимите случаи)
1. Общият оборот на участника, реализиран от консултантски услуги по извършване на независим строителен надзор в проектирането и строителството, общо за последните три приключили финансови години (2009, 2010 и 2011 г.) или за последните 36 /тридесет и шест/ месеца в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си трябва да е не е по-малко от: 1 025 000.00 лв.(един милион и двадесет и пет хиляди лева) без ДДС.
1.Общият оборот на участника, реализиран от консултантски услуги по извършване на независим строителен надзор в проектирането и строителството, общо за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си трябва да е не е по-малко от: 1 025 000.00 лв.(един милион и двадесет и пет хиляди лева) без ДДС.
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Дата на закупуване на документация за участие
Дата за отваряне на офертите
III.2.1- Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в проефесионални или търговски регистри
в т.3. се добавя: За участници чуждестранни физически или юридически лица – представят еквивалентни документи съобразно законодателството по регистрация
III.2.3. Технически възможности-лява част: Информация и формалности , които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени
в т.1. да се добави : Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по осъществяване на строителен надзор върху проектирането и строителството на обекти за строителство на пречиствателни станции, водоснабдителни и канализационни мрежи и съоръжения (хидротехнически съоръжения), помпени станции.
В документацията за участие са нанесени следните промени: 1) IV. Указания за изготвянето на офертата и представянето й за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка 5. Съдържание на офертата: 5.2. Изисквания към съдържание на пликовете ІІ. Плик №2 с предложение за изпълнение на поръчката стр.38: било е:Рискове по изпълнението – К2 , да се чете: Рискове по изпълнението – П2 стр.39:било е : Организация и методология при изпълнение на поръчката - К3, да се чете: Организация и методология при изпълнение на поръчката - П3 2) IV. Указания за изготвянето на офертата и представянето й за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка 2.Условия за участие в процедурата 2.6. Оглед на място и запознаване с проектите и документите по проекта - стр.29 се добавя : Неспазването на изискването за Оглед на място и запознаване с проектите и документите по проекта не води до отстраняване на участниците в настоящата процедура. 3) IV. Указания за изготвянето на офертата и представянето й за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка 7. Отваряне и разглеждане на офертите и провеждане на процедурата 7.2. Oценка на офертите и основания за отстраняване на участник 7.2.1 Оценка на офертите - стр. 45 да се заличи :Възложителят преминава към сключване на договор след одобряване на протокола от комисията 4) IV. Указания за изготвянето на офертата и представянето й за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка 7. Отваряне и разглеждане на офертите и провеждане на процедурата 7.3. Oбявяване решението на възложителя - стр. 46 било е: "Възложителят уведомява Европейската комисия в случаите по чл.70, ал.4 от ЗОП" , да се чете : "Възложителят уведомява Европейската комисия съгласно по чл. 45а, ал. 1, т.5 от ЗОП" В Документацията за участие в поръчката са внесени промените в съответвствие с настоящото решение за промяна и е осигурен достъп в електронен вид до нея по елекронен път на официалния сайт на община Бяла Слатина www.byala-slatina.com. Променената документация се предоставя безвъзмездно на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна - С публикуването на решението за промяна в РОП се смята, че всички заинтересовани лица са уведомени.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
18.10.2012 г.
Възложител