00165-2012-0003
Технически редакции | ||
![]() |
||
31.08.2012 17:26 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
31.08.2012 17:26 ч. : | 31/08/2012 17:02 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
31.08.2012 17:26 ч. : | 31/08/2012 17:02 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
31.08.2012 17:26 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
31.08.2012 17:26 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
31.08.2012 17:27 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Павлинка Ламбова и Петър Пачев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217612, E-mail: p.lambova@mon.bg, Факс: 02 9217681
Място/места за контакт: Дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки"Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Сключване на рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на проектите по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” с предмет: „Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства” по три обособени позиции
Сключването на рамково споразумение
Рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка е с предмет: „Доставка на канцеларски материали, копирна хартия и тонери за копирни и печатащи устройства” за срок от 48 (четиридесет и осем) месеца. Поръчката се състои от три обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 – „Доставка на канцеларски материали"; 2. Обособена позиция № 2 - „Доставка на копирна хартия". 3. Обособена позиция № 3 - "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства” Техническите характеристики на канцеларските материали, копирната хартия и тонерите за копирни и печатащи устройства са описани по вид в техническите спецификации, неразделна част от документацията за обществената поръчка
30192000, 30125100
Описание:
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
09.07.2012 г.
6
„Плесио Компютърс” ЕАД, район Средец, ул. “Ангел Кънчев” № 5, Република България 1000, София, Тел.: 02 9397100, E-mail: info@plesio.bg, Факс: 02 080018300
НЕ
09.07.2012 г.
6
Кооперация "Панда", район Младост, бул. „Цариградско шосе” №139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: h.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879
НЕ
09.07.2012 г.
6
"Роел-98"ООД, район Лозенец, бул. „Христо Смирненски” № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Проекти по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”
Договора е сключен на база оферираните единични цени, като доставките ще са според възникналите потребности през времетраенето му, поради което към момента не може да бъде определена стойността на договора.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
31.08.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г