Версия за печат

00087-2012-0059

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул."Московска"№33, За: Даниела Миткова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: dmitkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3, партер, ст.4

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. "Будапеща" 17, За: инж. Кристиан Димитров, България 1000, София, Тел.: 02 9831580123

Място/места за контакт: Дирекция "Транспортна инфраструктура"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" 33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на велотрасе по бул. „България” от бул. „Гоце Делчев” до бул. „Фритьоф Нансен” и отклонение до метростанцията при музея „Земята и хората””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Началото на велотрасето е на кръстовище на бул. “България” и бул. “Гоце Делчев”, след което продължава еднопосочно (с ширина1.50 m) по тротоарите на бул. “България” до подлеза при кръстовището с бул. “Академик Иван Гешов”, след което двупосочно по северния тротоар на бул. “България”, с ширина 2 m. При връзката с бул. “Витоша” преминава по пътното платно, след което продължава, също двупосочно по западното пътно платно на бул. “Витоша” до кръстовището с бул. “Пенчо Славейков”, пресичането на което става със светофарно регулиране. През пешеходния подлез се пресича бул. “Витоша” и после по тротоара на бул. “Пенчо Славейков|” се влиза в парка на НДК, където се прави връзка с изграденото велотрасе при НДК I част и велотрасето по бул. „Евлоги и Христо Георгиеви”. Предвижда се двупосочно отклонение и връзка с изграденото велотрасе НДК II част и метростанция „Музея Земята и хората”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233162

Описание:

Строителни работи по изграждане на пътеки за велосипедисти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
1083333 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2012 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в откритата процедура с предмет: „Изграждане на велотрасе по бул. „България” от бул. „Гоце Делчев” до бул. „Фритьоф Нансен” и отклонение до метростанцията при музея „Земята и хората”” в размер: 10 800 / десет хиляди и осемстотин/ лв. - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на офертата /оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община - банкова гаранция валидна до подписването на акт за установяване годността за приемане на строежа.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране - капиталови разходи на Столична община за 2012 г. Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участника участва като обединение, изброените изисквания в раздел III. т. 2.2 и 2.3 ще се прилагат комулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; (т. 27.2. и 27.7. от документацията за участие) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП (т.27.5 и т.27.6 от документацията за участие) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 3. декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП (т.27.10 от документацията за участие) се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 1 месец преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Всеки подизпълнител трябва да представи документите по т. 27.2, т. 27.5, 27.6 т. 27.7 и 27.10. от документацията за участие, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от годишните отчети за приходите и разходи и балансите, за последните 3 финансови години /2009, 2010 и 2011/. 2. справка по Образец № 8, за оборота от изпълнение на строително – монтажни работи в пътното строителство (включително изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за последните три финансови години /2009, 2010 и 2011/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. копие на справките за приходите и разходите по видове и икономически дейности, част от отчета за приходи и разходи за 2009, 2010 и 2011г. 4. копие от застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи втора категория.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. реализирани приходи от договори за изпълнение на строително – монтажни работи в пътното строителство (включително изграждане, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), за 2009, 2010 и 2011 г. минимум 3 000 000 (три милиона) лева общо за трите години. 2. да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи втора категория.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. За доказване на опита – списък съгласно Образец № 9 с не по-малко от 5 договора за извършени строително – монтажни работи на пътни обекти в условията на интензивно градско движение, изпълнени през последните 5 години (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 г.). За посочените в списъка обекти следва да се приложат минимум 5 референции от Възложителите, с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. за доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството - списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Образец №10, автобиографии на членовете на екипа, копия от дипломи за придобита професионална квалификация. За отговорника по качеството и за координатора по безопасен труд да се приложат съответните доказателствени документи за квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) 3. за доказване на вписването в Централния регистър на Камарата на строителите – копие на удостоверение за вписване в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура) втора категория. 4. Копие на валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008г., в обхвата на който е включено строително-монтажни работи. 5. Копие на валиден сертификат за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004г. 6. Копие на валиден сертификат за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007.
Минимални изисквания: Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит в извършване на строително – монтажни работи на инфраструктурни обекти за последните 5 години (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011); - не по – малко от 5 договора за строително- монтажни работи на пътни обекти в условията на интензивно градско движение. 2. квалификация на лицата, които ще изпълняват строителството на обекта: Ръководителят на обекта да е строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство” профил „Пътно строителство” и да има стаж по специалността не по-малко от 5 г. Участниците задължително включват в екипа си освен това един строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство” профил „Пътно строителство”, един инженер – геодезист магистър по „Геодезия”, един строителен инженер – отговорник по качеството и един инженер – координатор по безопасен труд. За отговорника по качеството и координатора по безопасен труд е допустимо съвместяване на две позиции. 3. да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за строежи втора група (строежи от транспортната инфраструктура), втора категория 4. Участникът да е внедрил система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008г., в обхвата на който е включено строително-монтажни работи. 5. Участникът да има внедрена система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004. 6. Участникът да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: „предлагана цена” ; тежест: 65
Показател: „срок за изпълнение” ; тежест: 5
Показател: технически показатели; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.09.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на Касата е с премно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в регистъра на Агенция по обществени поръчки ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.09.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg,един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ