Версия за печат

00514-2012-0005

BG-село Минерални бани: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Минерални бани, бул. "Васил Левски" 3, За: Нуртин Сафет Сабри, България 6343, село Минерални бани, Тел.: 03722 2020, E-mail: min_bani@abv.bg, Факс: 03722 2020

Място/места за контакт: Община Минерални бани

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Сметосъбиране, сметоизвозване, поддържане на чистотата на откритите площи и озеленяване в Община Минерални бани

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: Община Минерални бани
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Събиране, извозване със собствени машини (на Изпълнителя) на твърдите битови отпадъци, получени в резултат на жизнената дейност на хората по домове, дворни места, административни, социални, обществени сгради и други обекти на територията на община Минерални бани. При изпълнение предмета на обществената поръчка Изпълнителят следва да осигури за своя сметка 240 броя метални контейнери тип „Бобър” с обем 1,1 куб.м и 10 броя метални контейнери с обем 1,4 куб.м., които да бъдат поставени в указаните от Възложителя места на територията на Община Минерални бани. Почистване на площади, улици, тротоари и други територии за обществено ползване се извършва на територията на Община Минерални бани. То включва почистване на уличните платна, тротоарите, парковите/ улични кошчета и други обществени места от отпадъци, земни маси и метене. За село Минерални бани се извършват следните дейности: ръчно метене, машинно метене и миене на улици, тротоари, площади и др. територии за обществено ползване, както и обслужване на поставените от Възложителя кошчета. За село Караманци се извършва ръчно метене и миене на главната улица в селото. В останалите села, поддържането чистотата на откритите площи се извършва по предварителна заявка от страна на Възложителя. При писмено заявяване от страна на Възложителя се извършва и ликвидиране на нерегламентирани сметища на територията на община Минерални бани-сепариране, натоварване и извозване на отпадъците за депониране. В предмета на настоящата обществена поръчка се включва и озеленяване на откритите площи в с. Минерални бани, което включва: косене, грапене, поливане, почистване след коситба, плевене, подкастряне, поддържане на цветни фигури, кастрене на храсти и корони на дървета. Озеленяването ще се извършва в с. Минерални бани, а в останалите населени места ще се извършва по заявка на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90510000, 90511000, 90610000, 77300000, 71421000

Описание:

Отстраняване и третиране на битови отпадъци
Услуги по събиране на битови отпадъци
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Услуги по озеленяване
Услуги по естетично оформяне и озеленяване на паркове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложена техническа спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
345000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: внася се като парична сума по сметка на общината в „Търговска банка Д”АД, IBAN: BG 77DEMI92408400034811 и BIC: DEMIBGSF или се представя като банкова гаранция за срока на валидност на офертата и е в размер на 3450 лв. /три хиляди четиристотин и петдесет лева/. При избор на банкова гаранция за участие, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя – Община Минерални бани като в текста на гаранцията изрично да е посочена възможността за усвояването й по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП. Гаранцията за участие се освобождава в полза на Възложителя по реда на чл. 62 от ЗОП или се задържа и усвоява по реда на чл. 61 от ЗОП. В случай на необходимост, Участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на Възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на Изпълнител на настоящата поръчка и/или сключване на договора. Гаранцията за изпълнение на договора, внесена по гореописаната сметка на общината или представена като банкова гаранция в деня на подписване на договора е 3 % от стойността на поръчката без ДДС. При избор на банкова гаранция за изпълнение, същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя – Община Минерални бани. Банковата гаранция за изпълнение на договора трябва да е със срок на валидност от началото на действието на настоящия договор до поне 20 (двадесет) дни след изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава при условията на договора. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата открита процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финасирането ще става със средства от общинския бюджет, по приета план–сметка от Общинския съвет за всяка календарна година. Плащанията ще се извършват в лева, по банков път, по банковата сметка на Изпълнителя в десетдневен срок, след издаване на фактурата и след приемане на количеството извършена работа, доказана със следните видове първични и вторични документи: -Пътни листове за изминатите километри между населените места и до общинското депо или депо посочено от Възложителя, подписани от кметовете на съответните населени места; -Актове за извършени машиносмени, подписани от представител на Възложителя и протокол за приемане на качеството и количеството на извършената работа от комисия назначена от Възложителя. -Протоколи, съдържащи информация относно брой обработени съдове и качеството на извършената работа по дати и подписани от кметовете на съответните населени места; - Отчет, с обобщени данни от първичните документи за количеството и качеството на извършените дейности, остойностени по единични цени определени в договора, изготвен и подписан от Изпълнителя и приет от представител на Възложителя (Издаването на фактура става след приемане, от представител на Възложителя, на отчета с обобщените данни)

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

Ще бъде отстранен от участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелствата съгласно чл.47, ал.2 от ЗОП: а)който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; б)който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; в)който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; г)който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; д)който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. За наличието или липса на тези обстоятелства, участникът подава декларация по образец за участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Офертата е разпределена в три плика, както следва: Плик №1 -Документи за подбор:1 Оферта за участие в откритата процедура-представя се в оригинал, на български език;2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или негов упълномощен представител; 3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. При представяне на документ, който е съставен на чужд език, същият следва да е представен в официален превод.При участници обединения се представя копие или оригинал на документ, подписан от лицата в обединението за създаването на обединението, в който задължително се посочва представляващият и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите при изпълнение на обществената поръчка.Не се допускат промени в състава на обединението (консорциума) след подаването на офертата и по време на изпълнението на договора.Участниците в обединението представят документ, с който удостоверяват, че по безусловен начин поемат солидарна отговорност за участието на обединението в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора;4. Копие на удостоверение за регистрация по ЗДДС, ако е налично такова;5. Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата-оригинал- представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в откритата процедура.Декларациите по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП не могат да бъдат подписвани от пълномощника;6. Декларация за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т. 5 и ал.5, т. 1 от ЗОП;7. Декларация за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП;8. Декларация за приемане на условията в проекта на договора;9. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители;10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в изпълнението на обществената поръчка;11. Документ за закупена документация;12. Документ за гаранция за участие в процедурата –оригинал и всички останали документи, описани в настоящото обявление като доказателства за изпълнение на минималните изисквания; ІІ. Плик №2 с предложение за изпълнение на поръчката; ІІІ.Плик №3 с ценовото предложение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: а) Годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009,2010 и 2011г.; б)Справка-декларация за общия оборот и за оборота от услуги, които са предмет на поръчката, за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) в зависимист от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1. Общият оборот на участника за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) в зависимист от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малък от 1 000 000 (един милион) лева. 2. Оборотът на участника от услуги, които са предмет на поръчката, за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) в зависимист от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малък от 500000 (петстотин хиляди) лева. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединения, които не са юридически лица, горните изисквания се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Участник, който не отговаря на изискванията посочени в този раздел се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък-декларация на основните договори за услуги с предмет сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години /2009, 2010 и 2011 г./, включително стойностите, датите и получателите.Тези договори следва да са сключени и изпълнени през последните три години, може да са сключени с Възложител по смисъла на ЗОП или с други лица;2. Минимум един брой препоръки за добро изпълнение на договори за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, посочени от участника в Списъка-декларация. Тези препоръки задължително трябва да съдържат стойността, датата и мястото на услугата, както и дали тя е изпълнена професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател и лице за контакт; 3.Списък-декларация на специализираните машини и транспортни средства, собствени или наети, с които ще бъде изпълнявана обществената поръчка. Към него се прилагат освен регистрационните талони на колите(заверени от участника копия), посочени в списъка-декларация, така и заверени копия от документите, доказващи собственост или официален ангажимент (окончателен договор за покупка и/или наем Договорът за наем, трябва да е със срок най-малко 36 месеца след датата на подаване на офертата, придружен от декларация от участника, с която се поема ангажимент да се осигури продължаванието му до изтичане срока на договора;4.Списък-декларация на персонала. Към него се прилагат заверени от участника копия на документи доказващи трудово-правни или гражданско-правни взаимоотношения с участника. За шофьорите и документ за правоспособност; 5.Регистрационен документ/Разрешение за извършване на дейностите, съгласно чл.37 или чл.50 от Закона за управление на отпадъците.6. Списък-декларация на за налични у участника метални контейнери тип „Бобър” и метални контейнери с обем 1,4 куб.м. Към нея се прилагат документите, доказващи собственост или официален ангажимент (окончателен договор за покупка и/или наем Договорът за наем, трябва да е със срок най-малко 36 месеца след датата на подаване на офертата, придружен от декларация от участника, с която се поема ангажимент да се осигури продължаванието му до изтичане срока на договора. 7. Списък-декларация наза наличните сертификати притежавани от участника.Към нея се прилагат документите, доказващи притежаваните от участника валидни сертификати, от които да е вдино какъв е предмета на сертификата и срока на валидността му.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е изпълнил за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) най-малко 1 (един) договор за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката. Този договор следва да бъде сключен и изпълнен през последните три години, може да е сключен с Възложител по смисъла на ЗОП или с други лица;2. Участникът трябва да разполага към датата на подаване на офертата и за целия срок на договора, минимум със следните собствени или наети специализирани машини и транспортни средства:а)Специализирани сметоизвозни автомобили с варио или ротопреса за обслужване на контейнери тип „Бобър” с обем 1,1 куб.м и кофи тип „Мева”, с Евро 4 и работен обем 15 – 18 м3) – 2 броя, от които минимум 1; б) Самосвал или бордови товарен автомобил – 1 брой; в) Машина за механизирано метене – 1 брой; г) Поливомиячен автомобил – 1 брой; д) Контейнеровоз – 1 брой. 3. Участникът трябва да разполага, към датата на подаване на офертата, минимум със следния персонал: а) шофьори -6 души; б)комунални работници сметосъбиране, сметоизвозване и машинно миене - 6 души; в)работници ръчно метене - 3 души;5. Участникът да бъде регистриран или да притежава нужното разрешение за извършване на дейностите, съгласно чл.37 или чл.50 от Закона за управление на отпадъците. 6. Участникът трябва да осигури за своя сметка минимум 240 броя метални контейнери тип „Бобър” с обем 1,1 куб.м и минимум 10 броя метални контейнери с обем 1,4 куб.м. Участникът следва да представи документ или декларация, с които да докаже или удостовери наличието на посочените съдове за смет.7. Участникът трябва да притежава и представи следните валидни сертификати:7.1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват отговарящ на предмета на поръчката; 7.2. Сертификат за внедрена система за здраве и безопасност при работа по стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент, с обхват отговарящ на предмета на поръчката; 7.3. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент, с обхват отговарящ на предмета на поръчката. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При участие на обединения горните изисквания ще се приложат съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП. Участник, който не отговаря на изискванията посочени в този раздел се отстранява от участие в процедурата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.09.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден в касата на Община Минерални бани.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.09.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.09.2012 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала на Община Минерални бани

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, което удостоверяват с представяне на лична карта и документ удостоверяващ представителната им власт или пълномощно от представляващия участника (съгласно актуалната регистрация на участника).В пълномощното изрично да е записано наименованието на процедурата и предмета на поръчката, за които се отнася упълномощаването. Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, което удостоверяват с представяне на лична карта и документ удостоверяващ представителната им власт или пълномощно от представляващия участника (съгласно актуалната регистрация на участника).В пълномощното изрично да е записано наименованието на процедурата и предмета на поръчката, за които се отнася упълномощаването. Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, което удостоверяват с представяне на лична карта и документ удостоверяващ представителната им власт или пълномощно от представляващия участника (съгласно актуалната регистрация на участника).В пълномощното изрично да е записано наименованието на процедурата и предмета на поръчката, за които се отнася упълномощаването. Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, което удостоверяват с представяне на лична карта и документ удостоверяващ представителната им власт или пълномощно от представляващия участника (съгласно актуалната регистрация на участника).В пълномощното изрично да е записано наименованието на процедурата и предмета на поръчката, за които се отнася упълномощаването. Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, което удостоверяват с представяне на лична карта и документ удостоверяващ представителната им власт или пълномощно от представляващия участника (съгласно актуалната регистрация на участника).В пълномощното изрично да е записано наименованието на процедурата и предмета на поръчката, за които се отнася упълномощаването. Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, което удостоверяват с представяне на лична карта и документ удостоверяващ представителната им власт или пълномощно от представляващия участника (съгласно актуалната регистрация на участника).В пълномощното изрично да е записано наименованието на процедурата и предмета на поръчката, за които се отнася упълномощаването.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Август 2015 година

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Август 2015 година

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ