РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Предложение за частична преработка на проект и изграждане на осветителна система в съответствие с нормите на UEFA TV-2010 за стадион „Локомотив”, гр. Пловдив”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
град Пловдив
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
„Предложение за частична преработка на проект и изграждане на осветителна система в съответствие с нормите на UEFA TV-2010 за стадион „Локомотив”, гр. Пловдив”
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34928500, 34928510, 34993000
Описание:
Оборудване за обществено осветление
Стълбове, използвани за обществено осветление
Обществено осветление
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
„Предложение за частична преработка на проект и изграждане на осветителна система в съответствие с нормите на UEFA TV-2010 за стадион „Локомотив”, гр. Пловдив”
Прогнозна стойност без ДДС
900000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранциите се представят в една от следните форми:
а/ Парична сума, внесена по банковата сметка на Община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ, IBAN: BG 57 IORT 73753302000003, BIC: IORTBGSF, или
б/ Банкова гаранция, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора, да извършва плащанията до размера на гаранцията, при получаване на подписано и подпечатано искане за плащане от страна на възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора.
Изискуеми гаранции:
А/ Гаранция за участие – участниците представят гаранция за участие. Размерът на гаранцията за участие е 5 000 лв. /Пет хиляди лева/.
Б/Гаранция за изпълнение на договора - 3 % /три процента/ от предложената цена за изпълнение на договора без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител кандидат преди подписване на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Средствата са осигурени от бюджета на Община Пловдив.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
1. Когато участник в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът за самоличност, респ. за регистрация на участника, трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и се представят в официален превод, а документите, с които се удостоверява финансовото и икономическо състояние по чл.50 от ЗОП и тези, с които се удостоверяват техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението и документацията, както и декларациите по чл.47 от ЗОП, се представят и в превод.
2. Възложителят ще отстрани от участие участник в процедурата, за който са налице основанията за отстраняване посочени в чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т.4 от ЗОП.
3. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, следва преди подписване на договора да представи удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на камарата на строителите или еквивалент. Когато кандидатът, определен за изпълнител, е консорциум/обединение, е достатъчно един от членовете му да представи такова удостоверение. При непредставяне на такова удостоверение договор за изпълнение на обществена поръчка не се сключва с този кандидат.
4. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, следва преди подписване на договора да представи актуална справка от НАП за налични трудови правоотношения, с лицата посочени в списъка на техническия персонал и за Техническия ръководител.
5. Срок на валидност на офертите – не може да бъде по-малък от 120 календарни дни от крайния срок за приемане на оферти.
6. Предложеният от участника срок за изпълнение на поръчката не може да бъде по-дълъг от указания от Възложителя срок.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяко предложение задължително съдържа следните документи:
1.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър,когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; Заверено копие от удостоверение за актуално състояние – за юридическите лица и едноличен търговец, които не са регистрирани в търговския регистър към Агенцията по вписванията. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, да се представи договор за създаване на обединението.
2.Документ за регистрация по ДДС /ако е регистриран/ - заверено копие от участника;
3.Документ, упълномощаващ лицето, подписало офертата и други документи, ако е приложимо.
4.Документ за внесена гаранция за участие - оригинал;
5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП - по образец, приложен към документацията;
6. Декларация за подизпълнители, които ще участват при изпълнение на поръчката, ако участникът предвижда участие на подизпълнители;
7. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя, с изричното му съгласие за участие в изпълнение на предмета на поръчката и описание на дела и видовете работи които ще извършва, когато е приложимо;
8. Декларация за оглед на място и запознаване със спецификата на обекта - по образец;
9. Декларация, че кандидата приема изцяло всички изисквания, отразени в документацията за участие и проекта на договора – образец /Приложение№9/;
10. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50,ал.1 от ЗОП:
11. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51,ал.1 от ЗОП:
12. Оферта за участие - по образец;
13. Линеен календарен график за изпълнение на част „Строителство” от предмета на поръчката;
14. Описание на прилаганата система за контрол на качеството, във връзка с изпълнението на видовете работи и качеството на влаганите материали.
15. Техническо предложение /по образезц/ за изпълнение предмета на поръчката - с приложения.
16. Ценова оферта - по образец, представя се в запечатан непрозрачен плик вътре в плика с офертата, към ценовата оферта следва да бъдат приложени анализни цени.
17. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Поредността на документите, включени в списъка да отговаря на посочения ред. Документите в офертата да са подредени в същия ред.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1, 5, 7, 8, 9, 10 и 10 се представят от всеки от тях.
Когато участник в процедурата е обединение, намира приложение разпоредбата на чл. 56, ал. 3 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - копие от валидна полица за застраховка професионална отговорност;
- информация за общия оборот и за оборота от строителство за 2009, 2010 и 2011 г.
- копие от отчета за приходи и разходи за последните три финансови години /2009, 2010, 2011 г./, в зависимост от датата на учредяване или датата на започване на дейността;
Минимални изисквания: 1. Минималната застрахователна сума по застраховката за строител трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи минимум II-ра категория, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. бр.17 от 02.03.2004г.).
В случай, че участникът в процедурата е обединение (консорциум/дружество по ЗЗД), застраховката е достатъчно да се представи от един член на обединението, като е съобразено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Когато се предвижда участие на подизпълнители, застраховката задължително се представя и от тях в случай че са ангажирани с изпълнението на дейности, за които е необходима такава застраховка.
2. Участникът трябва да има минимален общ оборот от дейност сходна с предмета на настоящата обществена поръчка за предходните три години, считано от крайния срок за представяне на офертите, в размер на 2 000 000 /два милиона/ лева.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на договорите за изпълнение на смр на обекти сходни с обекта на настоящата обществена поръчка изпълнени през последните 5 години, считано от крайния срок за представяне на офертите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
- Декларация с екипа за реализация (свободен текст). Към декларацията се прилагат копия от следните документи – диплома, удостоверение за придобита квалификационна група по безопасност при работа по електообзавеждане с напрежение до 1000W или еквивалентен документ, доказващи образователната и професионална квалификация на членовете на екипа. Когато се предвижда участие на подизпълнители, декларацията задължително се представя и за тях;
- Списък на техническия персонал, предложен за изпълнение на поръчката;
- Декларация от участника, че разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката;
- Заверено копие от Сертификат за внедрена система за управление на качеството с обхват на действие строителни дейности ISO 9001:2008 или еквивалент;
- Заверено копие от Сертификат за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа с обхват на действие строителни дейности BS OHSAS 18001: 2007 или еквивалент;
- Заверено копие от Сертификат за внедрена система за управление на околната среда с обхват на действие строителни дейности ISO 14001 : 2004 или еквивалент;
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да притежава опит в изпълнението на обекти, сходни с обекта от настоящата обществена поръчка – минимум един договор придружен с препоръка за добро изпълнение.
2. Наличие на професионален опит на ръководния персонал за изпълнение предмета на поръчката. Наличие на екип за изпълнение на работите, който да включва минимум трима специалисти – това обстоятелство се доказва с копие от удостоверение за придобита квалификационна група по безопасност при работа по електообзавеждане с напрежение до 1000W или еквивалентен документ.
3. Наличие на технически персонал за изпълнение предмета на поръчката; Участникът трябва да разполага с достатъчен брой работници за качествено изпълнение предмета на поръчката;
4. Внедрени и функциониращи системи за управление /посочени в изискуими документи/ или еквивалент;
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща цена за изпълнение на поръчката; тежест: 30
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Предложен гаранционен срок ; тежест: 20
Показател: 4. Оценка на техническото предложение по преработка на проекта ; тежест: 30
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.08.2012 г. Час: 17:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.08.2012 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.09.2012 г. Час: 10:00
Място
град Пловдив, пл. "Централен" № 1, ет.12
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на предложенията.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.3)
Допълнителна информация
Желаещите да се запознаят с документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на официалния интернет адрес на Община Пловдив www.plovdiv.bg, Обяви, Обществени поръчки.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно правилата на ЗОП.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ