Версия за печат

01850-2012-0001

BG-Петрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЕДИНЕНО ДЕТСКО ЗАВЕДЕНИЕ №1 "СНЕЖАНКА", ул."Тракия" №21, За: Стефка Велева, РБългария 2850, Петрич, Тел.: 0878 255597, E-mail: odz.1.snejanka.petrich@gmail.com

Място/места за контакт: Стефка Велева
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ежедневна доставка на хляб и периодична доставка на хранителни продукти и изделия за нуждите на ОДЗ №1 "Снежанка" - град Петрич

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: кухнята на детското заведение, находяща се в гр. Петрич, ул."Тракия" 21
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на договора е “Доставка на закуски за нуждите на ОДЗ №1 “Снежанка”-град Петрич ” - Обособена позиция №6 от обществена поръчка с предмет «Ежедневна доставка на хляб и периодична доставка на хранителни продукти и изделия за нуждите на ОДЗ №1 “Снежанка”- град Петрич». Доставките на закуските ще бъдат извършвани франко кухнята на детското заведение, въз основа на предварителни заявки от Възложителя в срок не по-дълъг от 7,00 часа на първия работен ден, следващ заявката; Доставките ще се извършват след подаване на заявка от Възложителя за нужния вид и количество по един от следните начини: лично срещу подпис; по пощата–писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; чрез куриерска служба; по факс; чрез интернет, чрез комбинация от тези средства. При спешни случаи-може и по телефон. Когато Изпълнителят е променил своя адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това възложителя, или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса/факса известен на Възложителя. При доставяне на заявените от детското заведение хранителни продукти по обособената позиция, ще се издава двустранно подписана стокова разписка /приемо-предавателен протокол/, съдържаща наименованието на заведението приело стоката, вид, мерна единица, количество и единична цена на стоката, както и общата стойност на доставката. Така изготвената стокова разписка ще се издава в два екземпляра - един за изпълнителя и един за детското заведение(Възложител). Всеки доставен продукт да бъде в срок на годност и придружен от сертификат за качество и документ за произход на стоката съгласно изискванията на Закона за храните и Закона за ветеринаромедицинската дейност, доказващи качеството на доставяните стоки съобразно изискванията на Възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4010 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 482581 от 08.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 5 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:доставка на закуски за нуждите на ОДЗ №1 "Снежанка" - град Петрич
V.1) Дата на сключване договора
31.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Стойчо Стойков 1664" ЕООД, ЕИК-101793733, ул."Генерал Гурко" №2, България 2850, Петрич, Тел.: 0745 61634, E-mail: stoi4o1664@abv.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4300 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4010 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Българиоя 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор