Версия за печат

00010-2012-0006

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" № 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: Отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Отстъпване на СБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД на неизключително право на ползване, включително и поддръжка на компютърна програма - софтуерен продукт Специализирана болнична информационна система “HOSPITAL MANAGER SUITE” (наричана по-нататък за краткост “компютърна/та програма”) чрез предоставяне на лицензии за Приложенията на компютърната програма, ползвани на 106 работни станции и на два броя сървъри и правото да ползва компютърната програма в локална мрежа, съгласно Глава седма, Раздел І от ЗАвПСП.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: работните станции на които е инсталирана Специализираната болнична информационна система “HOSPITAL MANAGER SUITE” в СБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД, с адреси: гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А и ул. “Коньовица” № 65.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Отстъпване на СБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД на неизключително право на ползване, включително и поддръжка на компютърна програма - софтуерен продукт Специализирана болнична информационна система “HOSPITAL MANAGER SUITE” (наричана по-нататък за краткост “компютърна/та програма”) чрез предоставяне на лицензии за Приложенията на компютърната програма, ползвани на 106 работни станции и на два броя сървъри и правото да ползва компютърната програма в локална мрежа, съгласно Глава седма, Раздел І от ЗАвПСП.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48180000

Описание:

Медицински софтуерни пакети

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
112500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 481535 от 02.05.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-25-370 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Отстъпване на СБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД на неизключително право на ползване, включително и поддръжка на компютърна програма - софтуерен продукт Специализирана болнична информационна система “HOSPITAL MANAGER SUITE” (наричана по-нататък за краткост “компютърна/та програма”) чрез предоставяне на лицензии за Приложенията на компютърната програма, ползвани на 106 работни станции и на два броя сървъ
V.1) Дата на сключване договора
20.07.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.07.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ИНФОМЕД ЛИМИТИД Женева Плейс, Роуд Таун, Тортола, Британски Вирджински острови чрез пълномощника Дора Атанасова ЕИК 175239079, ж.к. «Яворов», ул. «Леонардо Да Винчи» 9, ет. 3., България 1124, София, Тел.: 02 9515264, Факс: 02 9515264

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 112500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 112500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Към Приложение В 2.5. Процедурата се открива на основание чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП., тъй като срокът на Договор № РД-25-289/ 14.02.2012 г., изтича на 30.04.2012 г., а към момента изпълнителят на информационната система по Договор РД-25-242/31.08.2009 г. няма готовност да я пусне в експлоатация (системата допуска грешки при използване на модулите, включени в нея, непозволяващи безпроблемната работа със системата и пускането й в експлоатация). 2.6. Компютърната програма - “HOSPITAL MANAGER SUITE” е регистрирана като собствено произведение на ИНФО УЪРЛД С.Р.Л., със седалище в Букурещ, Румъния, съгласно Сертификат № 0107 от 02.02.2001г. за регистрация в регистъра на компютърните програми, издаден от ORDA (Румънска служба за авторско право). На 10.10.2008 г. е сключен Договор за дистрибуция на компютърни програми между ИНФО УЪРЛД С.Р.Л., Букурещ, Румъния и Инфомед Лимитид, Тортола, Британски Вирджински острови. 2.7.Съгласно легализиран превод на Анекс към Договор за дистрибуция на компютърни програми от 10.10.2008 г., сключен на 13.05.2011 г., между Инфо уърлд С.Р.Л. и Инфомед Лимитид, страните се споразумяват да продължат срока за дистрибуция на компютърната програма за срок от 3 години, считано от 11.10.2011 г. Така срокът на дистрибуция на “HOSPITAL MANAGER SUITE” се удължава до 11.10.2014 г Срок за изпълнение на поръчката: 6 месеца, считано от 02.05.2012г. до 02.11.2012 г. или до окончателното пускане в експлоатация на новата информационна система, изграждана въз основа на Договор № РД-25-242/31.08.2009 г., ако това събитие настъпи преди изтичането на шестмесечния срок.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.07.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

2.1. Съгласно разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 3 от ЗОП, в случаите, когато възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуалната собственост или на изключителни права придобити по силата на закон или административен акт, възложителите могат да възлагат обществени поръчки, чрез процедура на договаряне без обявление. 2.2 Със Заповед № 413 от 12.12.2003 г. на изпълнителния директор на Специализирана болница за активно лечение “Св. Екатерина” ЕАД е открита процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 4, ал. 1, т. 1, б. “а”, чл. 3, ал. 1, т. 2, б. “б”, чл. 16, ал. 1, т. 9 и чл. 22 от ЗОПза покупка на софтуерен продукт “Болнична информационна система, съгласно Поръчка-спецификация, приложение към заповедта, при съответното приложение на Закона за стоковите борси и тържищата.В резултат на проведената процедура е сключен Борсов договор № 1989/23.12.2003 г. за покупко-продажба между СБАЛ “Св. Екатерина” ЕАД и “Infomed” LTD, Тортола, Британски Вирджински острови, чрез посредничеството на членове на “Софийска стокова борса” АД. Съгласно Спецификацията към договора е била закупена Специализирана информационна система “Hospital Manager Suite”, с произход Румъния, с дата на производство – 2004 г., с място на доставяне – гр. София, СБАЛ “Св. Екатерина” ЕАД.2.3. На 09.03.2007 г. между УНСБАЛ „Св. Екатерина” ЕАД и Инфомед Лимитид, Тортола, Британски Вирджински острови е подписан Споразумителен протокол, с който е уреден срокът, за който УНСБАЛ „Св. Екатерина” ЕАД придобива неизключителното право на ползване на компютърната програма Специализирана информационна система “HOSPITAL MANAGER SUITE”, както и други въпроси, които не са били уредени с борсовия договор.2.4. През 2009г. е проведена открита процедура, с предмет: “Доставка, изграждане, интегриране, пускане в експлоатация, предоставяне на неизключително право на ползване, обучение на персонала и осигуряване на гаранционна поддръжка на интегрирана болнична информационна система за нуждите на УНСБАЛ “Света Екатерина” ЕАД, публикувана в РОП с уникален номер 00010-2009-0007. В резултат на това е сключен Договор РД-25-242/31.08.2009 г.Към момента информационната система все още не е пусната в експлоатация (системата допуска грешки при използване на модулите, включени в нея, непозволяващи безпроблемната работа със системата и пускането й в експлоатация). С оглед осигуряване на непрекъснатост на дейността на лечебното заведение е необходимо да продължи използването на компютърната програма (придобит през 2003г. след проведена процедура за възлагане на обществена поръчка чрез борсова сделка).През 2007г., 2008г. и 2010 г. са проведени последователно три процедури на договаряне без обявление (публикувани в РОП под уникални №№ 00010-2007-0021; 00010-2008-00019 и 00010-2010-0001). За процедурата, публикувана под уник. № в РОП 00010-2010-0001, на основание чл. чл. 19, ал. 2, т. 24 от ЗОП, АОП е изразила становище за законосъобразност на процедурата. В резултата на което е сключен договор № РД-25-20/25.02.2010 г. със срок от 12 месеца, считано от 27.10.2010г.Към момента на изтичане на договора (27.04.2011г.) новата информационна система все още не е изградена, което налага сключване на Допълнителни споразумения (съответно № 1/25.10.2010г., № 2/27.01.2011г., № 3/27.04.2011г. и № 4/28.10.2011г.) на основание чл. 43, ал. 2, т. 1 от ЗОП поради наличие на непредвидени обстоятелства по изпълнението на договора за въвеждане на новата информационна система (РД-25-242/31.08.2009 г.), които възложителят не е могъл да предвиди след неговото сключване. С Решение № РД-25-259 от 27.01.2012 г. е открита процедура на договаряне с покана, на основание чл. 53, ал. 1, т.6 от НВМОП, публикувана в РОП под уникален № 00010-2012-0001, в резултат на което е сключен Договор № РД-25-289/14.02.2012г. за срок от три месеца, влизащ в сила от 30.01.2012г.