Версия за печат

00339-2012-0023

BG-Ямбол: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" № 7, За: Мария Караиванова, РБългария 8600, Ямбол, Тел.: 046 681311, E-mail: mkar435@gmail.com, Факс: 046 662247

Място/места за контакт: Община Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.yambol.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Ямбол, ул. "Г.С.Раковски" № 7, За: Елеонора Иванова, РБългария 8600, Ямбол, Тел.: 046 681308

Място/места за контакт: Дирекция Общинска собственост и икономически дейности

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Община Ямбол, ул. "Г.С.Раковски" № 7, За: Ана Колева, РБългария 8600, Ямбол, Тел.: 046 681103

Място/места за контакт: Център за услуги и информация

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Ямбол, ул. "Г.С.Раковски" № 7, За: Ана Колева, РБългария 8600, Ямбол, Тел.: 046 681103

Място/места за контакт: Център за услуги и информация

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Почистване, поддържане на чистотата и озеленените територии за обществено ползване на гр.Ямбол"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16
Основно място на изпълнение: на територията на община Ямбол
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Настоящата обществена поръчка включва извършване на дейности по ръчно метене на тротоари, улични платна, алеи, спирки на градския транспорт, детски площадки и др.; Автометене с машина на пътното платно от натрупани отпадъци; Автометене на тротоари; Събиране и извозване на отпадъци от локални замърсявания до депо; Миене с автоцистерна с маркуч на улици, тротоари, площади, спирки на градския транспорт, алеи и други места за обществено ползване; Оборка на тревни площи за обществено ползване; Извозване на отпадъци от Поддържане чистотата на уличната мрежа и терени, предназначени за обществено ползване; Създаване на нови тревни площи;Косене на тревни площи и събиране на окосената трева;Събиране на шума;Засаждане и резитба на храсти;Засаждане на дървесна растителност;Резитба за оформяне короните на дърветата;Отсичане на дървета;Засаждане на цветя; Изграждането на поливна система за напояване за осигуряване на необходимия воден режим на декоративната растителност;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90610000

Описание:

Услуги, свързани с почистване и метене на улици

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
4500000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с парична гаранция за участие, в размер на 40000 лв. внесени по сметка BG 75 SOMB 91303324121301, BIC - SOMBBGSF в “Общинска банка” АД- клон Ямбол, или чрез представяне на оригинал на банкова гаранция. Когато гаранцията за участие е банкова, срокът на валидност на гаранцията е срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойността на поръчката, внесена по сметка BG 75SOMB91303324121301 BIC SOMBBGSF в "Общинска банка" АД - клон Ямбол или чрез представяне на оригинал на банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на извършваните услуги ще бъде в рамките на приетата от Общински съвет – Ямбол план-сметка и приетите и осигурени средства с бюджета на община Ямбол за съответната календарната година от действието на договора. Възложителят изплаща на Изпълнителя стойността на действителното количество извършени и приети дейности въз основа на договорените единични цени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни лица представят документ за регистрация, съобразно националното им законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът, представен от чуждестранен участник, няма да се счита за еквивалентен, ако не удостоверява кои са лицата, управляващи и представляващи участника и датата, към която удостоверените обстоятелства са били в сила. Обстоятелствата, които следва да бъдат удостоверени, могат да се доказват и с повече от един документ, издаден от компетентен съдебен или административен орган на държавата, в която е установен участника. Документът за регистрация, както и всички документи, които са на чужд език се представят в официален превод, съгласно т.16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Когато участникът е чуждестранно физическо лице, представя копие от документ за самоличност придружено с официален превод. 2.В случай, че участникът участва като обединение се представя документ, подписан от лицата, в който задължително се посочва представляващият (в оригинал или нотариално заверено копие). 3. Копие от удостоверението за регистрация по ЗДДС /ако участникът е регистриран/. 4. Участникът представя копие от документ за внесена гаранция за участие, представляваща парична сума или оригинал от банкова гаранция за участие. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП. 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител 10. Декларация по чл.56, ал.1 т.8 от Закона за обществените поръчки 11. Декларация по чл.56, ал.1 т.11 от Закона за обществените поръчки 12. Изрично пълномощно (нотариално заверено), в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с Възложителя не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да е подписано от лицето, което по закон представлява участника. 13.Оферта попълнена по образец на Възложителя. 14. Техническо предложение – по образец на възложителя. 15. Ценово предложение - попълнено съгласно образец на възложителя 16. Образец Приложение 1 - единични цени по видове манипулации за дейност „Почистване и поддържане на чистотата” 17. Образец Приложение 2 - обща стойност за извършване на дейност „Почистване и поддържане на чистотата” 18. Образец Приложение 3 - единични цени по видове манипулации за дейност „Поддържане на озеленените територии за обществено ползване на гр. Ямбол” 19. Образец Приложение 4 - обща стойност за извършване на дейност „Поддържане на озеленените територии за обществено ползване на гр. Ямбол” 20. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от лицето, представляващо участника, съгласно удостоверението за актуално състояние.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация за общия оборот за последните 3 години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - свободен формат, подписана и подпечатана от участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Годишният оборот за последните три години от изпълнени договори за услуги, които са предмета на настоящата поръчка за съответната дейност, следва да бъде не по-малък от: За дейност „Почистване и поддържане на чистотата” – 2 000 000 лв. /два милиона/ без ДДС общо за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. За дейност „Поддържане на озеленените територии за обществено ползване на гр.Ямбол” – 1 000 000 лв. без ДДС / един милион / общо за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък – декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка. Към него, за минималното техническо оборудване се представят: заверени от участника копия на регистрационните талони на транспортните средства, фактури за закупуване на техника; сертификат от производителя за производителността на техниката за косене за 1 час или машиносмяна от 8 часа /за доказване възможността эа обработка на мин. 100 дка дневно/. В случай, че техническото оборудване не е собственост на участника, в офертата се представят и доказателства, че същото ще бъде на разположение при изпълнение на поръчката (договори за наем или за лизинг) за целия срок на поръчката. 2.Сертификат ISO 14 001:2004 или еквивалентен за система за управление на околната среда; 3.Сертификат OHSAS 18001 или еквивалентен за система за управление на здравословните и безопасни условия на труд; 4.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен за въведена система за управление на качеството 5. Регистрационен документ за изпълнение на услуги по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден по реда на чл. 12 от Закона за управление на отпадъците или разрешение по чл. 37 от Закона за управление на отпадъците. 6. Списък – декларация на основните договори за услуги, изпълнени през последните 3 /три/ години /2009, 2010, 2011г./ включително стойностите, датите и получателите, придружен от договорите, с които участникът доказва съответствие с критериите за подбор поставени от Възложителя и препоръки за добро изпълнение; 7.Списък- декларация на специалистите, отговарящи за изпълнението на поръчката. Към списъка за посочените специалисти да се приложат документи за придобити образование и квалификация и трудов стаж / ландшафтен архитект, инж. озеленител, специалист озеленяване/, копие от диплома, трудова книжка,трудови договори, придружени със справка от НАП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участникът следва да разполага с минимално техническо оборудване за изпълнение на дейност „Почистване и поддържане на чистотата, както следва: - 2 (два) бр. автомобили за извозване на едро габаритни отпадъци, с минимален обем 10 м3; - 2 (два) бр. челни товарачи; - 2 (два) бр. специализиран автомобил за улично почистване (машинно метене), с ширина на четката минимум 2 м; - 2 (два) бр. специализиран автомобил или машина за почистване на тротоари (машинно метене) - 2 (два) бр. специализирани автомобили (водоноски) за миене на улиците; Участникът следва да разполага с минимално техническо оборудване за изпълнение на дейност „Поддържане на озеленените територии за обществено ползване на гр.Ямбол”: - Минимум 1 брой автовишка с работна височина мин.18 м; - Минимум 3 броя моторна резачка; - Минимум 2 броя товарно МПС с товарна маса минимум 3,5 т; - Минимум 1 брой техника за смилане и раздробяване на растителни отпадъци, с възможност на среден работен захват /дебелина на клона/ от 200 мм; - Минимум 3 броя храсторези; - Минимум 1 брой водоноска с мин. обем 8 м3; - Минимум 1 брой мотокултиватор; - Минимум 1 брой автокран. - Участникът следва да разполага с техника за косене с възможност эа обработка на мин. 100 дка дневно, съобразена с особеностите на терена, в т.ч. мин. 15 броя моторни косачки. 2.Участникът следва да има внедрена система за управление на околната среда съгласно международен стандарт Сертификат ISO 14 001:2004 или еквивалентен за всяка една от дейностите предмет на настоящата поръчка. 3.Участникът следва да има внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд съгласно международен стандарт OHSAS 18001 или еквивалентен за всяка една от дейностите предмет на настоящата поръчка; 4.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството съгласно международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен за всяка една от дейностите предмет на настоящата поръчка. 5.Участникът следва да притежава Регистрационен документ за изпълнение на услуги по събиране и транспортиране на отпадъци, издаден по реда на чл. 12 от Закона за управление на отпадъците или разрешение по чл. 37 от Закона за управление на отпадъците. 6.За последните 3 /три/ години /2009, 2010, 2011г./ участникът да има изпълнени 3 /три/ броя договори сходни с предмета на поръчката, от които 2 /два/ за дейности по чистота и 1 /един/ за озеленяване. Участникът следва да представи референции за тяхното изпълнение придружени с копия на договорите заверени с „вярно с оригинала”. 7.За дейност „Поддържане на озеленените територии за обществено ползване на гр. Ямбол” участникът следва да разполага с минимум двама квалифицирани специалисти /инж. озеленители или ландшафтни архитекти или специалисти озеленители /, които да притежават мин. 3 г. опит по специалността.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К - Оценка на дейност "Почистване и поддържане на чистотата" ; тежест: 70
Показател: К1 - Оценка на дейност "Поддържане на озеленените територии за обществено ползване на гр.Ямбол"; тежест: 20
Показател: К2 -Техническа оценка на предложението; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.08.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден след обнародване на обявлението, в Центъра за услуги и информация в сградата на Община Ямбол, след заплащане в брой на цената. В цената на документацията е включен ДДС.Цената на документацията може да се плати по сметка на Община Ямбол: Общинска банка АД, IBAN BG 13 SOMB 91308424420344 BIC SOMBBGSF код за вид плащане 44 7000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
04.09.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.09.2012 г.  Час: 11:00
Място

стая № 203 в сградата на Община Ямбол

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отваряне на офертите и действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на посочения в обявлението интернет адрес от датата на публикуване на обявлението, в раздел "Актуално", обявлението е изпратено по електронен път, поради което са използвани съкратени срокове по чл.64 ал.3 от ЗОП. Оценката на дейност "Почистване и поддържане на чистотата" се формира като сбор от единични цени на манипулациите за дейност "Почистване и поддържане на чистотата" с макс. брой точки 60 и обща стойност за дейността с макс. брой точки 30.Оценката на дейност "Поддържане на озеленените територии за обществено ползване на гр.Ямбол" се формира като сбор от единични цени на манипулациите за дейност "Поддържане на озеленените територии за обществено ползване на гр.Ямбол" с макс. брой точки 60 и обща стойност за дейността с макс. брой точки 30. Комплексната оценка е равна на Кх70% + К1х20% + К2х10%.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.07.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ