02831-2012-0001
Технически редакции | ||
![]() |
||
18.08.2017 16:11 ч. : | 101(1602/8)/10.07.2012 г. | служебно вписване |
![]() |
||
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Агенция "Митници" и Национална агенция за приходите, ул. "Г. С. Раковски" № 47, За: Мариана Митева - главен експерт в отдел "Обществени поръчки", дирекция ФСДУС, Република България 1000, София, Тел.: 02 98594108, E-mail: mariana.miteva@customs.bg, Факс: 02 98594123
Място/места за контакт: ЦМУ на Агенция "Митници", гр. София, ул. "Г. С. Раковски" № 47Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://customs.bg/; http://www.nap.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://customs.bg/; http://www.nap.bg/page?id=207.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономческа и финансова дейност
Друго (моля пояснете): Митническа дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
"Изграждане на Българска акцизна централизирана информационна система (БАЦИС) за Агенция "Митници" и изграждане на Информационна система "Контрол на горивата" за НАП"
Обществената поръчка, съгласно обявлението за поръчката, одобрено с Решение № 131/РЗУ-30/24.02.2012 г. на АМ и НАП, включва изграждане на Българска акцизна централизирана информационна система (БАЦИС) за Агенция "Митници" и изграждане на информационна система "Контрол на горивата" за Национална агенция за приходите, която да автоматизира процесите по подаване и обработка на акцизни документи, обмена на информация и извършването на контрол на цялостната верига за реализация на акцизни стоки. Системата ще предоставя обмен на информация по електронен път между Агенция "Митници" и НАП и трябва да бъде съвместима и синхронизирана със съответните системи в двете агенции. Изпълнението на поръчката трябва да се осъществи на четири фази (Фаза 1, Фаза 2, Фаза 3 и Фаза 4 - последната се дели на Фаза 4.1 и Фаза 4.2), като детайлно описание на дейностите, които трябва да се извършат за АМ и за НАП по време на всяка от фазите, е дадено в Пълно описание на обекта на поръчката и Технически спецификации - част от документацията за участие. Максималният срок за изпълнение на поръчката е до 417 дни от сключването на договора, като Фази 1, 2, 3 и Фаза 4.1, следва да бъдат изпълнени за срок не по-дълъг от 270 дни от подписване на договора. Срокът за изпълнение на Фаза 4.1 е минимум 60 дни, а на Фаза 4.2 - 60 дни. Срокът за изпълнителя спира да тече след предаването на Фаза 4.1 до окончателното й приемане от възложителя-обединението, като сроковете за приемане на фазата, са както следва: а) коментари от надлежно упълномощени (определени) от възложителя-обединението лица - до 30 дни; б) корекции от изпълнителя - до 7 дни; в) окончателно приемане от Надзорните съвети - до 14 дни. Предложеният от участника срок за изпълнение на поръчката не може да надхвърля максимално определения срок от 417 дни. В обхвата на поръчката се включва и осъществяване на обучение за ползването на изградения софтуер, доставка на лицензи за Агенция "Митници", както и доставка и изграждане на хардуерен комплекс за информационните системи и за управление на базата данни на Агенция "Митници" и доставка и инсталация на хардуер за Националната агенция за приходите. Гаранционната поддръжка на изградените софтуерни системи и на доставения и инсталиран хардуер е минимум 36 месеца.
72212000, 30230000, 48610000, 48620000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
29.05.2012 г.
3
ДЗЗД "Консорциум Айдом и Ай Би Ес България", БУЛСТАТ 175367778, ул. "Пимен Зографски" № 4, Република България 1172, София, Тел.: 088 8237178, E-mail: g.angelov@ibs.br
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Общата стойност на поръчката, посочена в раздел ІІ.2.1 от настоящето обявление, включва стойностите на дейностите и доставките, както следва: 1. По отношение на дейностите и доставките, в частта за Агенция „Митници” за изграждане на Българска акцизна централизирана информационна система (БАЦИС): а) изграждане на софтуер 2 250 000 лева (два милиона двеста и петдесет хиляди) без ДДС, съответно 2 700 000 лева (два милиона и седемстотин хиляди) с ДДС; б) доставка на хардуер 726 438,09 лева (седемстотин двадесет и шест хиляди четиристотин тридесет и осем лева и девет стотинки) без ДДС, съответно 871 725,71 лева (осемстотин седемдесет и една хиляди седемстотин двадесет и пет лева и седемдесет и една стотинки) с ДДС; в) доставка на лицензи 815 732,04 лева (осемстотин и петнадесет хиляди седемстотин тридесет и два лева и четири стотинки) без ДДС, съответно 978 878,45 лева (деветстотин седемдесет и осем хиляди осемстотин седемдесет и осем лева и четиридесет и пет стотинки) с ДДС; г) обучение 70 000 лева (седемдесет хиляди лева) без ДДС, съответно 84 000 лева (осемдесет и четири хиляди лева) с ДДС. 2. По отношение на дейностите и доставките, в частта за Национална агенция за приходите за изграждане на Информационна система „Контрол на горивата”: а) изграждане на софтуер 410 000 лева (четиристотин и десет хиляди лева) без ДДС, съответно 492 000 лева (четиристотин деветдесет и две хиляди лева) с ДДС; б) доставка на хардуер 122 547,76 лева (сто двадесет и две хиляди петстотин четиридесет и седем лева и седемдесет и шест стотинки) без ДДС, съответно 147 057,31 лева (сто четиридесет и седем хиляди петдесет и седем лева и тридесет и една стотинки) с ДДС; в) обучение 30 000 лева (тридесет хиляди лева) без ДДС, съответно 36 000 лева (тридесет и шест хиляди лева) с ДДС. Дължимите плащания се извършват от съответната администрация, получател на съответните дейности и доставки.
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988
Интернет адрес/и:
URL: http://scc.spnet.net.
16.07.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г