Версия за печат

00087-2012-0016

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изготвяне на тръжни документации за провеждане на процедурите за избор на изпълнители за проект „Адаптация на Централна минерална баня за музей на София с активно присъствие на минерална вода”, във връзка с изпълнение на сключен договор BG161PO001/3.1-03/2010/009 между МРРБ и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г., схема „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на тръжни документации за провеждане на процедурите за избор на изпълнители за проект „Адаптация на Централна минерална баня за музей на София с активно присъствие на минерална вода”, във връзка с изпълнение на сключен договор BG161PO001/3.1-03/2010/009 между МРРБ и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г., схема „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, в т.ч. 1. Изготвяне на необходимата тръжна документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител на строителни дейности за обект „Адаптация на Централна минерална баня за музей на София с активно присъствие на минерална вода”, вкл. техническо задание 2. Изготвяне на необходимата документация за провеждане на процедура по реда на чл. 93б, ал. 3 от ЗОП във връзка със сключено Рамково споразумение № РД-55-47/27.01.2009г. за избор на изпълнител за извършване на независим финансов одит на изпълнението на проект „Адаптация на Централна минерална баня за музей на София с активно присъствие на минерална вода”; 3. Изготвяне на необходимата документация за провеждане на открита процедура за избор на изпълнител за изпълнение на мерки за информираност и публичност, съгласно изискванията на Насоките за осъществяването им по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. 4. Изготвяне на необходимата тръжна документация за провеждане на открита процедура по опростени правила за избор на изпълнител за изработване на маркетингова стратегия, съгласно изискванията на Насоките за осъществяването им по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. вкл. техническо задание 5. Изготвяне на необходимата тръжна документация за провеждане на открита процедура по опростени правила за избор на външен консултант по управление на проекта. 6. Изготвяне на необходимата тръжна документация за провеждане на процедура на договаряне без обявление за авторски надзор.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421200

Описание:

Услуги по разработване на проекти, без строителните

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

6 бр. разработени пълни документации за провеждане на процедурите за възлагане на обществените поръчки /съгласно описанието в Раздел II.1.5/

Прогнозна стойност без ДДС
12500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 100 лева (сто лева), представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора, представена в една от горепосочените форми. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащане ще бъде извършено за всяка една от изготвените тръжни документации в срок до 30 дни от приемането на съответната документация от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда аванс до 10 % от общата стойност на поръчката, в срок до 20 дни от датата на регистриране на подписания от двете страни договор в деловодната система на Столична община

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно. В случай, че Участникът участва като обединение се представя нотариално заверено споразумение за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделнo за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора.Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. 2.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от балансите и отчетите за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г. или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копие на балансите и ОПР, заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. В случай, че участникът е физическо лице се представя копие на годишната данъчна декларация за последните три години. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. 2. Справка за оборота от извършени сходни услуги за последните три години (2009, 2010 и 2011г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Участникът (самостоятелно лице или обединение) да има реализирани приходи от договори за извършени сходни услуги сумарно за последните три години (2009, 2010 и 2011 г.) минимум от 30 000 (тридесет хиляди) лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за подобни услуги (изготвяне на документации за провеждане на процедури за обществени поръчки), изпълнени през последните три години, придружен от референции към три от договорите, посочени в списъка. 2. Списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката, автобиографии на членовете на екипа, копия от документи, удостоверяващи тяхното образование и професионална квалификация. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, справка НАП, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да има опит в извършването на подобни услуги: за последните 3 години (2009, 2010 и 2011) да има участие в изпълнението на не по-малко от 3 /три/ договора за сходни услуги (изготвяне на документации за провеждане на процедури за обществени поръчки), за които да разполага с референции за добро изпълнение. 2.Всеки участник трябва да разполага с екип от консултанти (специалисти) с опит в областта на обществените поръчки и компетенции в съответната област. Екипът да включва минимум един експерт обществени поръчки с образовнаие в областта на правото и двама експерта за подготовка на техническите задания: един строителен инженер или архитект с опит в областта на високото строителство и един експерт в областта на маркетинга.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 467394 от 06.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.04.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на публикуване на обявлението в електронен вид на сайта на АОП ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.05.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.05.2012 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Адаптация на Централна минерална баня за музей на София с активно присъствие на минерална вода”, сключен договор BG161PO001/3.1-03/2010/009 между МРРБ и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г., схема „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.4 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ