Версия за печат

01420-2011-0002

BG-Велико Търново: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Регионална инспекция по околна среда и води – Велико Търново, ул. „Никола Габровски”№ 68, За: Камелия Джанабетска - ръководител проект, 0889 929934, България 5002, Велико Търново, Тел.: 062 620358, E-mail: asenovam@riosvt.org, Факс: 062 623784

Място/места за контакт: РИОСВ-Велико Търново

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.riosvt.org.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗРАБОТКА НА РЕКЛАМНИ И ПРОМОЦИОНАЛНИ МАТЕРИАЛИ” по Проект “СЪВМЕСТЕН МОНИТОРИНГ НА РИСКА ПРИ ИЗВЪНРЕДНИ СИТУАЦИИ В ТРАНСГРАНИЧНИЯ РЕГИОН НА РЕКА ДУНАВ” MIS ETC Code 166 Референтен № 2s-2.2-1

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 15
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката е услуга за изработка, доставка на: Задача 1. Публикации "Добри практики за превенция на риска в транс-граничния регион на река Дунав" 1.1. Продукт: Брошура, формат А4, 32 стр., пълноцветен печат – 200 бр. изработка - съгласно план-график; Задача 2. Изработване на пакет информационни и презентационни материали. 2.1. Продукт: Брошури три вида, формат А4, 12 стр., 16 стр., 44 стр. - общо 1200 бр. - изработка - съгласно план-график; 2.2. Продукт: Дипляни три вида, формат А4, 4 стр., пълноцветен печат, общо - 3000 бр., изработка - съгласно план-график; 2.3. Продукт: Папки, пълноцветен печат – 2000 бр. 2.4. Продукт: Химикалки, пълноцветен печат – 2000 бр. 2.5. Продукт: Плакати, 10 вида, формат 50/70, пълноцветен печат – общо 1000 бр., изработка - съгласно план-график; 2.6. Продукт: Подложка за компютърна мишка, два вида, пълноцветен печат – общо 1000 бр. 2.7. Продукт: Тениски, пълноцветен печат, размери S, M, L, X, XL – 500 бр. 2.8. Продукт: Шапки, пълноцветен печат – 500 бр. 2.9. Продукт: Мултимедиен диск – 1200 бр., изработка - съгласно план-график.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22900000, 18331000, 22852000, 30192121, 18441000, 30234300, 30237220

Описание:

Различни печатни материали
Тениски
Папки за сортиране
Химикалки
Шапки
Компактдискове (CD)
Подложки на компютърни мишки


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
65586 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 65586, Най-висока оферта: 65587 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: технически ; тежест: 80
Показател: финансови ; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 17/2 / Наименование:„ИЗРАБОТКА НА РЕКЛАМНИ И ПРОМОЦИОНАЛНИ МАТЕРИАЛИ”
V.1) Дата на сключване на договора
19.03.2012 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ФАБЕР ПРИНТ" ЕООД, ул. „Ген. Сава Муткуров“ № 8, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 600650, E-mail: faber@faber-bg.com, Факс: 062 600650

URL: www.faber-bg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 66089 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 65586 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 65586, Най-висока цена 65587 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за трансгранично сътрудничество Румъния –България 2007 – 2013 и съгласно Договор за субсидия от ЕФРР № 45061 от 09.06.2011 г. за проект “СЪВМЕСТЕН МОНИТОРИНГ НА РИСКА ПРИ ИЗВЪНРЕДНИ СИТУАЦИИ В ТРАНСГРАНИЧНИЯ РЕГИОН НА РЕКА ДУНАВ” MIS ETC Code 166, Референтен № 2s-2.2-1

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

подаването на жалби - съгласно ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.03.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор