Версия за печат

00164-2012-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: Димитър Матев, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220679, E-mail: d.matev@mod.bg, Факс: 02 9222969

Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбраната"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, За: Дирекция "Инвестиции в отбраната", Република България 1092, София, Тел.: 02 9220647, Факс: 02 9222969

Място/места за контакт: ул. "Иван Вазов" № 12

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на отбраната, ул. "Иван Вазов" № 12, За: Красимира Ангелова, Република България 1080, София, Тел.: 02 9220675, Факс: 02 9222969

Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбраната"

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на отбраната, ул. "Иван Вазов" № 12, За: Гергана Христова, Република България 1080, София, Тел.: 02 9220675, Факс: 02 9222969

Място/места за контакт: Дирекция "Инвестиции в отбраната"

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Отбрана

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Сключване на рамкови споразумения за срок от 48 месеца за изпълнение на следните самостоятелно обособени позиции: 1. Рамково споразумение за доставки на бойни каски за сухопътните войски. 2. Рамково споразумение за доставки на бронежилетки БСЧ IV и модули за тях.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Република България Военно формирование 46690 - Пловдив или негов приемник.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с един изпълнител

Срок на действие в месеци

48

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Сключване на рамкови споразумения за срок от 48 месеца за изпълнение на следните самостоятелно обособени позиции: 1. Рамково споразумение за доставки на бойни каски за сухопътните войски. 2. Рамково споразумение за доставки на бронежилетки БСЧ IV и модули за тях. Техническите изисквания към изделията са описани в Технически спецификации: ТС Ж 71.1027.11 "Бронежилетка” и ТС Ж 71.1029.11 „Каска за Сухопътни войски”, приложение към документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

35813000, 35815100

Описание:

Военни каски
Противокуршумни жилетки

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Сключване на рамкови споразумения за доставка на средства за балистична защита, както следва: Ежегодно ще бъдат заявявани конкретните номенклатури и количества, като Министерството на отбраната си запазва правото в зависимост от осигуреността с финансови средства да променя количествата на заявените номенклатури, включително и да не сключва конкретен договор при неосигуреност на финансови средства по бюджета на МО за съответната година (в срока на рамковото споразумение). Номенклатурите и прогнозните количества на средствата за балистична защита за доставка по години за срока на рамковото споразумение са, както следва: 1. Бойна каска за Сухопътните войски - Количество за 2012 г. - 1200 бр., Количество за 2013 г. - 900 бр., Количество за 2014 г. - 0 бр., Количество за 2015 г. - 1000 бр. и Количество за 2016 г. - 0 бр. 2. Бронежилетки БСЧ IV и модули за тях - Количество за 2012 г. - 1400 бр., Количество за 2013 г. - 1100 бр., Количество за 2014 г. - 600 бр., Количество за 2015 г. - 450 бр. и Количество за 2016 г. - 1300 бр. Посочените количества по години са прогнозни, като в рамките на рамковото споразумение Министерството на отбраната си запазва правото да ги завишава или намалява в зависимост от необходимите потребности и осигурените финансови средства.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата – банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на дирекция “Финанси” - МО в Българска Народна Банка, IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01 в размер на: 1.1. 1000 (хиляда) лева за Бойна каска за Сухопътните войски; 1.2. 2000 (две хиляди) лева за Бронежилетка БСЧ ІV. или безусловна и неотменима банкова гаранция в същия размер. Срокът на гаранцията да бъде със срока на валидност на офертата. Условията на задържане и освобождаване на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение - преди подписване на всеки конкретен договора участникът, избран за изпълнител да представи банкова гаранция за добро изпълнение в размер на 3% от общата стойност на договора без ДДС. Участникът може да внесе парична сума в същия размер по сметката на дирекция “Финанси” - МО в Българска Народна Банка, IBAN: BG 96 BNBG 9661 3300 1522 01. Гаранцията за добро изпълнение по всеки конкретен договор, сключен за изпълнение на рамковото споразумение да бъде със срок не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след крайния срок за изпълнението на конкретния договор. Тази гаранция служи за обезпечаване на точното и своевременно изпълнение на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по договора. При евентуална забава в изпълнението на договора, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да удължава гаранцията със срок не по-малък от 30 (тридесет) календарни дни след приключване на изпълнението на задълженията по конкретния договор. Върху посочената гаранция ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. В случай, че банковата гаранция по т.1. и 2. е издадена от банка, намираща се извън територията на Република България, същата да бъде авизирана или потвърдена от банка, намираща се на територията на Република България.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Начин на плащане: 1.1. Начинът на плащане за всеки конкретен договор може да бъде: 1.1.1. По банков път, в срок до 90 /деветдесет/ календарни дни след изпълнение и представяне на следните документи: - Надлежно оформена фактура, подписана от представител на изпълнителя и на военното формирование краен получател; - Приемо-предавателен протокол, подписан от представител на изпълнителя и на военното формирование краен получател; - Акт за приемане и предаване на дълготрайни активи и/ или складова разписка за приемане/ предаване на материални запаси /съгласно Закона за счетоводството/; - Протокол за оценка на качеството, съгласно чл. 45, ал. 1 от Правилник за осигуряване и управление на качеството на отбранителни продукти в МО и БА (обн.ДВ, бр.101/16.11.2004 г.). 1.1.2. Документарен акредитив – годишен, неотменяем с валидност не по-късно от 15 декември на текущата година. Условията за откриване и усвояване на акредитива се договарят между страните. 1.1.3. Авансово плащане (размерът се съобразява с финансовите възможности на Възложителя), като плащането ще се извърши в срок до 90 /деветдесет/ календарни дни, след представяне на следните документи: - оригинал на неотменяема, безусловна банкова гаранция за авансово плащане в размер на 100% от сумата на аванса, с валидност 30 /тридесет/ дни след последната доставка. Текстът на банковата гаранция се уточнява между страните. Когато банковата гаранция за авансово плащане се издава от банка, намираща се извън територията на Република България, същата следва да бъде авизирана или потвърдена от българска или международна банка, регистрирана на територията на Република България; - оригинал на фактура за авансово плащане. 2. Допуска се съчетаване на посочените по-горе форми на плащане. 3. Окончателното уточняване на начина на плащане за всеки конкретен договор, е изключително право на Възложителят и се определя в зависимост от финансовите му възможности при сключване на всеки конкретен договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът да представи следните документи, съгласно изискванията на чл.56, ал.1 от ЗОП: Плик №1 - "Документи за подбор": 1. Копие на документ за регистрация или ЕИК – за юридически лица, копие документ за самоличност – за ЕТ или физически лица. 2. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника по раздел ІІІ.2.2. от обявлението. 3. Доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката съгласно раздел ІІІ.2.3 от обявлението. 4. Заверено копие на актуален и валиден документ за внедрена и сертифицирана Система за управление на качеството на производителя на предлаганото изделие (с обхват включващ предмета на поръчката) с изискванията на международния стандарт ISO 9001:2008, или еквивалентен на него национален стандарт в държавата на производителя. 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. 6. Декларации за обстоятелствата по чл.327, ал.1 от ЗОВСРБ и чл.327 б, ал.1 и 2 от ЗОВСРБ. 7. Лиценз за внос и трансфер на оръжие, съгласно Закона за експортен контрол на оръжията и изделия и технологии с двойна употреба (не се отнася за български производители и чуждестранни участници). 8. Декларация, че ще бъдат осигурени за негова сметка по 10 бр. каски над определеното във всеки конкретен договор количество за всяка доставена партида (ако офертата е за каски). и/или 9. Декларация, че ще бъдат осигурени допълнително по 7 бр. (от които 1 бр. резерв) Бронежилетка БСЧ-ІV и 1 к-т модули за тях над определеното във всеки конкретен договор количество за всяка доставена партида. 10. Декларация, че при доставката ще бъдат осигурени допълнително 5 м плат от калъф на Бронежилетка БСЧ ІV и на модули към тях/ чохъла за бойната каска (в зависимост от позицията за коята участва). 11. Деларация, че при доставката ще представи протокол от лаборатория на МО – Институт по отбрана, за измерените параметрите на разпетновката и спектралните отражателни характеристики. 12. Декларация за участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката ако участникът предвижда такива. При участие на подизпълнители, участникът следва да представи и за тях документите посочени в т.2.1.1.13. от документацията. 13. Декларация за срока на валидност на офертата - 90 дни. 14. Декларация от участника, че ще ползва (няма) да ползва предвиденото суспендиране на митата при условие, че доставяното изделие попада (не попада) в кодовете по приложение 1 към чл.3, пар.1 от регламент (ЕО) № 150/2003 на Съвета от 21.01.2003 г. и в тази връзка в представената цена не е включен (е включен) разход за плащане на мита. 15.Участника да представи по една контролна мостра от бойна каска за сухопътни войски с размер 63 и/или бронежилетка с размер L (в зависимост за позицията/те за която/ито участва участника). 16.Пакт за почтеност. 17.Оригинал на документ за гаранция за участие. 18.Декларация за съгласие с проекта на рамковото споразумение и договора. 19.Списък на документите, съдържащи се в офертата. Плик № 2 - "Предложение за изпълнение на поръчката": 1. Декларация за съответствие на изделията с изискванията посочени в Техническите спецификации. 2.Протоколи съгласно гл.V,т.2.1.2.2. на документацията; 3.Сравнителни таблици, доказващи съответствието на техническите характеристики на изделията с изискванията на Техническите спецификации. 4. Протоколи съгласно гл.V,т.2.1.2.4. 5. Гаранционен срок в месеци. 6. Декларация от участника за срока на доставка на индивидуалните средства за балистична защита. 7.Декларация от участника за съгласие с начина на плащане. 8.Декларация, че при извършване на доставката, изделията ще бъдат съпроводени с документи посочени в гл. ІV, т.1.3 на документацията. Плик № 3 - „Предлагана цена": Ценово предложение за всяка позиция, за която участва, съгласно документацията в отделен запечатан плик (само цената на обобособената/ните позиция/и за която/ито участва участника). Всички документи на чужд език да бъдат придружавани с превод на български език.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документите по чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП - годишен финансов отчет за 2010 г. или някоя от съставните му части.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да е приключил 2010 г. с положителен финансов резултат.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл. 51, ал. 1, т. 1, т. 4 и от ЗОП: - списък на лицата, отговарящи за контрола на качеството; - списък на основните договори за доставки по предмета на поръчката (каски и/или бронежилетки), изпълнени през последните три години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение (поне една препоръка).
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 40
Показател: степен на техническо съответствие; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

рег.№ 21-28-518

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.04.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедура за обществена поръчка може да се получи всеки работен ден от 9,30 ч. да 17,00 ч. в сградата на дирекция "Инвестиции в отбраната", гр. София, ул. "Иван Вазов" № 12, ет.5. Документацията да се продава при плащане в брой, като се издава фактура за разхода.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27.04.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

BG Български език

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.05.2012 г.  Час: 14:00
Място

Дирекция "Инвестиции в отбраната" - гр. София 1080, ул. "Иван Вазов" № 12, ет. 5.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или упълномощени от тях лица, съгласно чл. 68, ал. 4 от ЗОП, представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. При промяна в датата и часа за отваряне на офертите, информацията ще бъде публикувана на интернет страницата на Министерство на отбраната.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Комисия за защита на конкуренцията - гр. София 1000, бул. "Витоша" № 18. Крайният срок е съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220124, Факс: 02 9222969

Интернет адрес/и:

URL: www.mod.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.03.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на бойна каска за Сухопътните войски.
1) Кратко описание

Доставка на бойна каска за Сухопътните войски. Техническите изисквания към изделието са описани в ТС Ж 71.1029.11.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35813000

Описание:

Военни каски

3) Количество или обем

Бойна каска за Сухопътните войски - прогнозно количество 3100 броя.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Ежегодно ще бъдат заявявани конкретни количества, като Министерството на отбраната си запазва правото в зависимост от осигуреността с финансови средства да променя количествата на заявената номенклатура, включително и да не сключва конкретен договор при неосигуреност на финансови средства по бюджета на МО за съответната година (в срока на рамковото споразумение). Посочените количества по години са прогнозни, като в рамките на рамковото споразумение Министерството на отбраната си запазва правото да ги завишава или намалява в зависимост от необходимите потребности и осигурените финансови средства. От предното обстоятелство не произтича отговорност за Министерството на отбраната.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на бронежилетка БСЧ ІV и комплект модули за нея.
1) Кратко описание

Доставка на Бронежилетка и комплект модули за нея. Всички изисквания към изделието са описани в ТС Ж 71.1027.11.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35815100

Описание:

Противокуршумни жилетки

3) Количество или обем

Бронежилетка БСЧ ІV и комплект модули за нея – прогнозно количество 4 850 броя.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 48
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Ежегодно ще бъде заявявано конкретно количество, като Министерството на отбраната си запазва правото в зависимост от осигуреността с финансови средства да променя количеството на заявената номенклатура, включително и да не сключва конкретен договор при неосигуреност на финансови средства по бюджета на МО за съответната година (в срока на рамковото споразумение). Посочените количества по години са прогнозни, като в рамките на рамковото споразумение Министерството на отбраната си запазва правото да ги завишава или намалява в зависимост от необходимите потребности и осигурените финансови средства. От предното обстоятелство не произтича отговорност за Министерството на отбраната.