I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Южноцентрално ДП-Смолян, ТП Държавно ловно стопанство "Женда"-Кърджали, ул. Васил Левски №2, За: Лилия Генева, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65150, E-mail: dds_jenda@abv.bg, Факс: 0361 65120
Място/места за контакт: Лилия Генева
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи и офис техника, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП ДЛС "Женда" гр. Кърджали
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
ГР.КЪРДЖАЛИ, УЛ. ВАСИЛ ЛЕВСКИ №2
Код NUTS:
BG425
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
"Периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи и офис техника, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП ДЛС "Женда" гр. Кърджали.Очакваното количество и обем на поръчката е съгласно "Пълното описание на предмета на поръчката", което е неразделна част от документацията.Възложителят си запазва правото в процеса на изпълнение на договора да заявява количества и артикули според своите потребности, като максималната обща стойност не може да надхвърля 16800,00лв без ДДС.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30000000, 39263000, 30124000, 30125100, 30192000
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Офис принадлежности
Части и аксесоари за офис техника
Касети с тонер
Принадлежности за офиса
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 4 от 21.11.2011 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 11 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Периодична доставка на канцеларски материали, офис консумативи и офис техника, необходими за осъществяване на административната и стопанска дейност на ТП ДЛС "Женда" гр. Кърджали
V.1)
Дата на сключване договора
06.02.2012 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
18.11.2011 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"ДИОЛЕН" ЕООД, ЕИК 120549192, ОБЩ.НЕДЕЛИНО, БЪЛГАРИЯ 4990, С.ЕЛЕНКА, Тел.: 0361 61962
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 16800 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор