РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Извършване на услуги с тежка механизация и услуги, свързани с превози на товари"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
27
Място на изпълнение:
територията на община Рудозем
Код NUTS:
BG424
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
"Извършване на услуги с тежка механизация и услуги, свързани с превози на товари"
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
60000000, 60100000, 63710000
Описание:
Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Пътни транспортни услуги
Спомагателни услуги в сухопътния транспорт
ІІ.1.5)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Услугите се извършват по заявка от страна на Възложителя в зависимост от възникналите потребности.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на: 300 (триста) лв. за позиция №1 и 100 (сто) лв. за позиция №2 . Определеният изпълнител за съответната позиция следва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността на офертата без ДДС за всяка обособена позиция. Гаранциите се представят като банкова гаранция или се превеждат като парична сума по банков път по сметка на община Рудозем в ТБ "Инвестбанк" АД, IBAN: BG67IORT80193378364303, BIC: IORTBGSF. В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение трябва да бъде със срок 30 дни след дата на изпълнение на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
В лева по банков път, в рамките на средставта предвидени в общинския бюджет, в срок предложен от участника определен за изпълнител, но не по-малко от 180 календарни дни от датата на получаване на фактурата за извършени услуги.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност;
Документ за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице.; Чуждестранните участници трябва да представят тези документи и в легализиран превод. Когато не е представен единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 2 месеца преди датата на отваряне на офертите.
Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.
При представянето на офертата да се спазват изискванията на чл.14 от НВМОП.
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване от участие в процедурата:
1. Участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП; 2. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2 и 5 ЗОП; 3. Участник, който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2. от НВМОП;.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния финансов отчет за 2010 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на поръчката.
3. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството.
4.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката.
За позиция №2 участниците трябва да представят Лиценз за превоз на товари и удостоверения на ППС към лиценза
Минимални изисквания: 1. За изпълнение на поръчката участниците трябва да разполагат със следното техническо оборудване:
За позиция №1:
- Комбиниран багер, оборудван с кофа (с вместимост 1.2 - 0.3 м3) или еквивалентно - 1 бр. минимум
- Колесен багер, оборудван с кофа(с вместимост до 0.8 м3) и хидравличен чук ( над 500 кг.) или еквивалентно - 1 бр. минимум
- Трактор верижен (максимална маса от 12 до 22 т.) или еквивалентно - 1 бр. минимум
- Челен товарач, оборудван с кофа(с вместимост до 1.5 м3) или еквивалентно - 1 бр. минимум
За позиция №2
- Самосвал ( с вместимост на коша от 8 до 22м3) или еквивалентно - 2 бр.
- Специализиран автомобил (бетон-помпа и бетоновоз) с вместимост от 6 до 8 м3или еквивалентно - 1 бр.
2. Лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката да притежават свидетелства за провоуправление/правоспособност.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предложена цена; тежест: 80
Показател: предложен срок за разсрочено плащане; тежест: 20
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 08.02.2012 г. Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документация за участие е в размер на 30 лв. без ДДС и може да се получи всеки работен ден в работното му време в стая №12 ОбА - гр. Рудозем след представяне на разписка за внесената сума в касата на общината стая №9 или по банков път IBAN: BG67IORT80198400500600, с код за плащане 448090, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
15.02.2012 г. 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.02.2012 г. Час: 14:00
Място
Заседателна залата в община Рудозем, ет.2
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.38 ал.3 и ал.4 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление