Версия за печат

00254-2012-0001

BG-Рудозем: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Рудозем, ул."България" №15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска; Мая Орманова, Република България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 53135; 0306 53060, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 53149

Място/места за контакт: Община Рудозем

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на услуги с тежка механизация и услуги, свързани с превози на товари"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: територията на община Рудозем
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Извършване на услуги с тежка механизация и услуги, свързани с превози на товари"

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

60000000, 60100000, 63710000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Пътни транспортни услуги
Спомагателни услуги в сухопътния транспорт

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Услугите се извършват по заявка от страна на Възложителя в зависимост от възникналите потребности.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на: 300 (триста) лв. за позиция №1 и 100 (сто) лв. за позиция №2 . Определеният изпълнител за съответната позиция следва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността на офертата без ДДС за всяка обособена позиция. Гаранциите се представят като банкова гаранция или се превеждат като парична сума по банков път по сметка на община Рудозем в ТБ "Инвестбанк" АД, IBAN: BG67IORT80193378364303, BIC: IORTBGSF. В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение трябва да бъде със срок 30 дни след дата на изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

В лева по банков път, в рамките на средставта предвидени в общинския бюджет, в срок предложен от участника определен за изпълнител, но не по-малко от 180 календарни дни от датата на получаване на фактурата за извършени услуги.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; Документ за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице.; Чуждестранните участници трябва да представят тези документи и в легализиран превод. Когато не е представен единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 2 месеца преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. При представянето на офертата да се спазват изискванията на чл.14 от НВМОП. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване от участие в процедурата: 1. Участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП; 2. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2 и 5 ЗОП; 3. Участник, който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2. от НВМОП;.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния финансов отчет за 2010 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на поръчката. 3. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. 4.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката. За позиция №2 участниците трябва да представят Лиценз за превоз на товари и удостоверения на ППС към лиценза
Минимални изисквания: 1. За изпълнение на поръчката участниците трябва да разполагат със следното техническо оборудване: За позиция №1: - Комбиниран багер, оборудван с кофа (с вместимост 1.2 - 0.3 м3) или еквивалентно - 1 бр. минимум - Колесен багер, оборудван с кофа(с вместимост до 0.8 м3) и хидравличен чук ( над 500 кг.) или еквивалентно - 1 бр. минимум - Трактор верижен (максимална маса от 12 до 22 т.) или еквивалентно - 1 бр. минимум - Челен товарач, оборудван с кофа(с вместимост до 1.5 м3) или еквивалентно - 1 бр. минимум За позиция №2 - Самосвал ( с вместимост на коша от 8 до 22м3) или еквивалентно - 2 бр. - Специализиран автомобил (бетон-помпа и бетоновоз) с вместимост от 6 до 8 м3или еквивалентно - 1 бр. 2. Лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката да притежават свидетелства за провоуправление/правоспособност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предложена цена; тежест: 80
Показател: предложен срок за разсрочено плащане; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 08.02.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие е в размер на 30 лв. без ДДС и може да се получи всеки работен ден в работното му време в стая №12 ОбА - гр. Рудозем след представяне на разписка за внесената сума в касата на общината стая №9 или по банков път IBAN: BG67IORT80198400500600, с код за плащане 448090, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
15.02.2012 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.02.2012 г.  Час: 14:00
Място

Заседателна залата в община Рудозем, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.38 ал.3 и ал.4 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

м. януари 2013

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.01.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Извършване на услуги с тежка механизация
1) Кратко описание

Извършване на услуги с тежка механизация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60000000, 60100000, 63710000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Пътни транспортни услуги
Спомагателни услуги в сухопътния транспорт

3) Количество или обем

Услугите се извършват по заявка от страна на Възложителя в зависимост от възникналите потребности.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Извършване на услуги, свързани с превоз на товари
1) Кратко описание

Извършване на услуги, свързани с превоз на товари

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60000000, 60100000, 63710000

Описание:

Транспортни услуги (с изключение на извозването на отпадъци)
Пътни транспортни услуги
Спомагателни услуги в сухопътния транспорт

3) Количество или обем

Услугите се извършват по заявка от страна на Възложителя в зависимост от възникналите потребности.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12