Версия за печат

00267-2011-0057

BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" 1, За: Георги Марков, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 656495, E-mail: poos.gm@abv.bg, Факс: 032 635389

Място/места за контакт: Oтдел "Правно обслужване на общинска собственост"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на:

Община Пловдив, площад "Централен" 1, За: Георги Марков, БЪЛГАРИЯ 4000, Пловдив, Тел.: 032 656495, E-mail: poos.gm@abv.bg, Факс: 032 635389

Място/места за контакт: Oтдел "Правно обслужване на общинска собственост"

Оферти трябва да бъдат изпратени на:

Община Пловдив, площад "Централен" 1, За: Офелия Карагяурова, БЪЛГАРИЯ 4000, Пловдив, Тел.: 032 656403

Място/места за контакт: "Деловодство"

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗРАБОТВАНЕ НА ИВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ОСВЕТИТЕЛНА СИСТЕМА НА СТАДИОН „ЛОКОМОТИВ” – ГР. ПЛОВДИВ"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изготвяне на работен инвестиционен проект за изграждане на осветителна система на стадион "Локомотив" - гр. Пловдив, УПИ VI-575, Обществено обслужване, спортни дейности, от кв.1 - нов, ВСИ-МО, по плана на ж.к. "Тракия".

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71311000

Описание:

Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„ИЗРАБОТВАНЕ НА ИВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ОСВЕТИТЕЛНА СИСТЕМА НА СТАДИОН „ЛОКОМОТИВ” – ГР. ПЛОВДИВ". Прогнозната стойност за реализиране на поръчката е лимитна. Участник в процедурата, предложил цена за изпълнение на обща стойност по-голяма от 20 000 лв без ДДС ще бъде отстранен от участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
20000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

15


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят, по избор на участника, в една от следните форми: 1. Парична сума, внесена по банковата сметка на Община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ, IBAN: BG 57 IORT 73753302000003, BIC: IORTBGSF, или 2. Банкова гаранция, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора, да извърши плащане до размера на гаранцията, при получаване на подписано и подпечатано искане за плащане от страна на възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение не може да бъде по-малък от срока за изпълнение на договора. ИЗИСКУЕМИ ГАРАНЦИИ: А/ Гаранция за участие – 100, 00 лв. /сто лева/. Б/ Гаранция за изпълнение на договора - три процента от стойността на същия без ДДС; Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или в банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението. Гаранцията за изпълнение се освобождава без задължения за лихви или други обезщетения за периода, през който законно са престояли при Възложителя. Възложителят освобождава гаранциите за участие на участниците в процедурата, както следва: На отстранените участници – в срок от три работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител на обществената поръчка; На класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от три работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок от три работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата за възлагане на малка обществена поръчка, който: 1. оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти; 2. обжалва решението на Възложителя за определяне на изпълнител – до решаване на спора; 3. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. В случаите по т.1 и т.3 по-горе, когато участникът в процедурата е представил банкова гаранция, Възложителят може да пристъпи към упражняване правата по нея. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка се осигурява от община Пловдив във връзка с Решение на МС, взето Протокол №23/15.06.2011 г.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Преди сключване на договора Изпълнителят следва да представи валидни застрахователни полици за застраховка професионална отговорност на проектантите, ангажирани за осъществяването обекта на поръчката, с предмет и обхват на застрахователната защита: инвестиционно проектиране, както и удосоверения/сертификати за придобита пълна проектантска правоспособност на същите. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.2 от ЗОП /под обстоятелството "липса на задължения към община" се има предвид община Пловдив/, както и при наличие на някое от останалите основания за отстраняване от участие, посочени в НВМОП, ЗОП и в документацията за участие. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1.Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47 ал.1 и ал.2 от ЗОП, издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган на държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите в случаите по чл.42 ал.2 от ЗОП. Когато участникът е чуждестранно лице и съгласно законодателството на държавата, в която е установен, не се издават съответните документи за удостоверяване на горните обстоятелства или не включват всички обстоятелства, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правна стойност според законодателството на държавата, в която е установен. Когато декларацията няма правно значение, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. Удостоверенията за наличие или липса на задължения към държавата и Община Пловдив, или в случаите, когато участникът е чуждестранно лице, съответният документ, издаден от компетентните органи на държавата на участника, за наличие или липса на парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен, следва да удостоверяват данни, актуални не по-рано от един месец преди датата на сключване на договора; Други условия: 1. Ако определеният за изпълнител участник в процедурата е неперсонифицирано дружество, създадено с договор по ЗЗД, то при подписването на договора за възлагане на обществената поръчка обединението следва да има актуална регистрация съгласно Закон за регистър Булстат. 2. Изпълнителят се задължава да планира и извърши всички задачи, предмет на поръчката в съответствие и в обхвата на заданието за проектиране и ангажиментите, поети с договора за възлагане на обществената поръчка;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на всички документи, съдържащи се в предложението (офертата), изготвен и подписан от представител на участника; 2.Удостоверение за актуално състояние или информация за единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 3.Документ за регистрация по ЗДДС, ако е регистриран - заверено копие от участника;ако участникът няма регистрация по ЗДДС, обстоятелството следва да бъде отбелязано в списъка на документите, съдържащи се в офертата. 4.Документ за закупена документация – заверено копие от участника; 5.Документ за гаранция за участие; 6.Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50, ал. 1 от ЗОП: - документи, подробно описани по вид и харектиристика в раздел икономически и финансови възможности - "Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени" на настоящото обявление, както и в документацията за участие в процедурата; 7. Доказателства за техническите възможности и квалификация на кандидата по чл.51 ал.1 от ЗОП: - документи, подробно описани по вид и харектиристика в раздел технически възможности - "Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени" на настоящото обявление, както и в документацията за участие в процедурата; 8. Декларации за обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2, 5 от ЗОП – по образец, приложен към документацията. 9. Декларация, съдържаща информация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако е приложимо - по образец; 10. Декларация за съгласие за участие от подизпълнителя, когато се предвижда участие на такъв - по образец; 11. Оферта за участие; 12. Ценова оферта по образец на Възложителя, приложен към документацията, в отделен запечатан, непрозрачен плик. 13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.т. 2,3,6,7,8,10 от настоящия списък се представят от всеки от тях. Когато участник в процедурата е обединение /гражданско дружество по ЗЗД/, което не е юридическо лице, документите по т. 2,3,6,7 и 8 от настоящия списък се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Представя се оригинал или копие на актуален договор за създаване на обединението и ЕИК, ако към момента на подаване на оферта дружеството е регистрирано съгласно Закон за регистър Булстат Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по т.2 се представят в официален превод, а документите по т. 3,6,7,8 от настоящия списък, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят за всяко лице, включено в обединението. Документите по точки 1-10 се поставят в ПЛИК №1; документите по точка 11 и 13 се поставят в ПЛИК №2; Документът по т.12 - в ПЛИК №3;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл.50, ал.1 от ЗОП: 1. Копия на валидни застрахователни полици за застраховка професионална отговорност на проектантите, ангажирани за осъществяване обекта на поръчката, с предмет и обхват на застрахователната защита: инвестиционно проектиране. 2. Декларация, по образец, съдържаща информация за оборота на участника в процедурата от предоставянето на услуги в областта на инвестиционното проектиране. 3. Информацията за реализиран оборот се предоставя в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е генерирал оборот от услуги в областта на инвестиционното проектиране, в размер на не по-малко от 50 000 хил. за последните три финансови години - 2009, 2010, 2011. 2. По отношение на проектантите, ангажирани от участника за изпълнение на обществената поръчка: Валидна застаховка професионална отговорност /чл. 171 от ЗУТ/; Посоченото в т. 1 минимално изискване, в случаите, когато участник в процедурата не е юридическо лице, а обединение на правни субекти, се преценят общо за обединениeто, а не поотделно за всеки от образуващите обединението субекти. Когато се предвижда участие на подизпълнители минималните изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с имената на проектантите, ангажирани с изпълнението на обществената поръчка с описание на конкретните дейности, за които всеки един от посочените лица ще отговаря. 2. Документи, удостоверяващи образователната квалификация на проектантите - дипломи за завършено образование, сертификати за специализации, удостоверения от курсове с професионална насоченост и др. 3. Удостоверение/сертификат за придобита пълна проектантска правоспособност. 4. Декларации от ангажираните проектанти, че ще бъдат на разположение на участника в процедурата за срока на изпълнение надоговора.
Минимални изисквания: 1. За осъществяване на инвестиционното проектиране, предмет на настоящата поръчка, участниците в процедурата следва да имат на разположение екип от проектанти с професионална квалификация, съответстваща на предвижданите за изработка части на инвестиционния проект, съгласно техническото задание за проектиране. 2. Всеки един от проектантите, ангажиран с изпълнението на предмета на настоящата поръчка трябва да е с придобита пълна проектантска правоспособност. 3. Участникът следва да осигури минимум по един проектант със съответната образователна квалификация за всяка една от отделните части на инвестиционния проект, съгласно техническото задание за проектиране. Посочените в т. 1 и 3 минимални изисквания, в случаите, когато участник в процедурата не е юридическо лице, а обединение на правни субекти, се преценят общо за обединениeто, а не поотделно за всеки от образуващите обединението субекти. Когато се предвижда участие на подизпълнители минималните изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗАКОН ЗА КАМАРИТЕ НА АРХИТЕКТИТЕ И ИНЖЕНЕРИТЕ В ИНВЕСТИЦИОННОТО ПРОЕКТИРАНЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена за изпълнение предмета на поръчката без вкл. ДДС; тежест: 80
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 11.01.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Срок за получаване на документацията за участие – до 11.01.2012 г. до 17:00 часа, в административната сграда на Община Пловдив с адрес: гр. Пловдив, пл. "Централен" ет. 10, ст. 2, след представяне на документ за закупена документация на стойност невъзвръщаеми 10,00 /десет/ лева с вкл. ДДС, платими в брой в касата на община Пловдив, пл. "Ст. Стамболов" №1, ет.1, гр. Пловдив или по банков път по банкова сметка: IBAN BG 23 IORT 73753102000001; BIC IORTBGSF; БАНКА: ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
18.01.2012 г.  17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.01.2012 г.  Час: 10:30
Място

гр.Пловдив, aдминистративна сграда на община Пловдив, с адрес пл."Централен" 1, ет.12

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ