Версия за печат

00983-2011-0005

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов", ул. "Марин Дринов" № 55, За: Антон Антонов, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677038; 052 677050/2604/; 0889 330633, E-mail: project_muv@abv.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: Антон Антонов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mu-varna.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„СМР в МУ Варна, сгради Ректорат, Медицински колеж и Филиал 2: Аудитории в МБАЛ, съгласно дог. № BG161PO001/1.1-07/2009/009 от 02.06.2010 г. „Преустройство и модернизация на библиотеката и осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания при Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов”-Варна”, финансиран по ОП „Регионално развитие”, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ул. "Марин Дринов" 55 сграда Ректорат; ул. Цар Освободител" 84 сграда Медицински колеж; бул. "Хр. Смирненски" 1 сграда Аудитория "Вл. Иванов"
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Строително-монтажни работи във всички помещения на библиотеката на МУ Варна – подмяна на подовите настилки, поставяне на гипсокартон, измазване, шпакловане и боядисване на стените, подмяна на входни врати, подмяна на осветителни тела, подготовка за поставяне на видео наблюдение и система против кражби и други. Реконструиране на санитарни възли и изграждане на пътека и рампа за хора с увреждания съобразени с изискванията на Наредба №4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъп на среда за населението, включително за хората с увреждания.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
119271 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00983-2011-0005


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Наименование:СМР в 3 сгради - Ректорат, Медицински колеж и Филиал 2: Аудитория "Вл. Иванов", на територията на МБАЛ "Св. Марина"- Варна.
V.1) Дата на сключване на договора
31.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Зебра" ООД, м-т "Варненски път", Република България 9154, Аксаково, Тел.: 052 504683, Факс: 052 504483

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 119271 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проектът е финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие”, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-07/2009 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и рентабилна инфраструктура на висшите училища в градските агломерации”, съгласно дог. № BG161PO001/1.1-07/2009/009 от 02.06.2010 г. „Преустройство и модернизация на библиотеката и осигуряване на достъпна среда за хора с увреждания при Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов”-Варна”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

08.09.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор