Версия за печат

00572-2011-0005

BG-Сандански: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сандански, бул. "Свобода" №16, За: Илка Поповчева, България 2800, Сандански, Тел.: 0746 3590126, Факс: 0746 3590162

Място/места за контакт: отдел "ПНИО"
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за ДДУИ - с.Петрово, Дневни детски ясли - Сандански, ДЦДМУИ - Сандански, Домашен социален патронаж-Сандански.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Складовете на съответните заведения.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти за ДДУИ - с.Петрово, Дневни детски ясли - Сандански, ДЦДМУИ - Сандански, Домашен социален патронаж-Сандански по обособени позиции, както следва: №1-Месо и месни произведения, №2-Мляко и млечни продукти, №3-Риба, рибни продукти и консерви, №4-Плодове и зеленчуци, №5-Плодови и зеленчукови консерви, №6-Други хранителни продукти /захар, захарни изделия, варива, подправки и др. трайни хр.продукти, №7 - Хляб и хлебни изделия.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
180000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Срок на изпълнение /доставка/; тежест: 25
Показател: Срок на отложена плащане; тежест: 25
Показател: Размер на предлаганата цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 426-01 / Наименование:Доставка на хранителни продукти по обособени позиции №4 и №5
V.1) Дата на сключване на договора
19.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Георги Смилков", ул. "Опълченска" №1, България 2800, Сандански, Тел.: 0888 265699

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 35000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 427-01 / Наименование:Доставка на хранителни продукти по обособени позиции №1, №2, №3 и №6
V.1) Дата на сключване на договора
19.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Георги Зафиров", ул. "Връх Елен" №14, България 2800, Сандански, Тел.: 0746 30803

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 428-01 / Наименование:Доставка на хранителни продукти по обособена позиция №7
V.1) Дата на сключване на договора
19.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Свети Врач-2003" ЕООД, Промишлена зона, м."Соколовец", България 2800, Сандански, Тел.: 0746 30996

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице или кандидат в 10-дневен срок от: 1. публикуването на решение и обявление в Регистъра на обществените поръчки или обявление в "Официален вестник" на Европейския съюз, а относно изисквания, които не са посочени в обявлението - от получаване на документацията, когато не е публикувана едновременно с обявлението - срещу решението за откриване на процедура; 2. получаване на решението по чл. 79, ал. 8, чл. 83г, ал. 3, чл. 83ж, ал. 1 и чл. 88, ал. 8; 3. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 4. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз - срещу решението за избор на изпълнител.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.08.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор