Версия за печат

00940-2011-0006

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, ул. "6-ти Септември" № 21, За: Светлана Ганчева, Благовест Джурин, България 1000, София, Тел.: 02 9329299, E-mail: s.gancheva@sme.government.bg, Факс: 02 9329299

Място/места за контакт: Сектор "Канцелария"; Главен секретар

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sme.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sme.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ИАНМСП с цел подобряване на наличната материално-техническа база и осигуряване на необходимите ресурси във връзка с делегираните функции на МЗ по ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013г. по две обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Доставка на офис оборудване по Договор за развитие на капацитета на Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средни предприятия за ефективно управление и изпълнение на Приоритетни оси 1 и 2 на ОП «Конкурентоспособност», и Обособена позиция 2: „Доставка на офис оборудване по Проект «Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия», финансиран по договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по приоритетна ос 4 «Укрепване на международни пазарни позиции на българската икономика» №УМП-02-1/09.09.2009г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ул. "6-ти Септември" № 21
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ИАНМСП с цел подобряване на наличната материално-техническа база и осигуряване на необходимите ресурси във връзка с делегираните функции на МЗ по ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013г., по две обособени позиции, както следва: - Обособена позиция 1 - Офис оборудване по Договор за развитие на капацитета на Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия за ефективно управление и изпълнение на Приоритетни оси 1 и 2 на ОП „Конкурентоспособност”: 1. Стелажи метални - 112; 2.Метални шкафове-30; 3. Столове работни - 30; 4. Метални шкафове (малки)-15; - Обособена позиция 2 - Офис оборудване по проект „Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия”, финансиран по договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по приоритетна ос 4 "Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика" № УМП - 02 - 1/08.09.2009 г.: 1.Стелажи от ПДЧ - 30; 2.Архивиращи шкафове от ПДЧ с врати -15

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
52142 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 70
Показател: Гаранционно обслужване; тежест: 20
Показател: Срок на доставка и монтаж; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 44 от 02.02.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История ОПК-5-1-8 История / Наименование:„Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ИАНМСП с цел подобряване на наличната материално-техническа база и осигуряване на необходимите ресурси във връзка с делегираните функции на МЗ по ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013г.
V.1) Дата на сключване на договора
08.08.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“СЕДИЯ” ЕООД; ЕИК 831850385, бул.” Княз Ал. Дондуков” № 22, вх. Б, ет. 3, ап. 10, България 1000, София, Тел.: 02 9743734, E-mail: sedia@ttm.bg, Факс: 02 9743770

URL: http://www.sedia-bg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 52142 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 52142 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект „Развитие на капацитета на ИАНМСП за ефективно управление и изпълнение на приоритетни оси 1 и 2 на ОП Конкурентоспособност”, който се осъществява по приоритетна ос 5 „Техническа помощ” на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика”, в изпълнение на Договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG-161PO003-5.0.01-0005-C0001, сключен на 08.09.2009г. и по Проект „Насърчаване на интернационализацията на българските предприятия”, осъществяван по приоритетна ос 4 на Оперативна програма „Развитие на конкурентноспособността на българската икономика”, в изпълнение на Договор за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG-161PO003-4.2.01-001-C00001г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

25.07.2011г.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.08.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор