I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, За: Дарина Шаркова - гл. експерт в отдел "Обществени поръчки", България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656752, Факс: 032 656752
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали, консумативи и аксесоари за офис техника за нуждите на пловдивските общински заведения.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Франко складовете на пловдивските общински заведения.
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставки на хартия и хартиени изделия, канцеларски материали, консумативи и аксесоари за офис техника за нуждите на пловдивските общински заведения. Обществената поръчка има три обособени позиции:
Обособена позиция №1 - "Доставки на хартия и хартиени изделия за нуждите на пловдивските общински заведения";
Обособена позиция №2 - "Доставки на канцеларски материали /дребна канцелария, папки и класьори, пишещи средства, лепящи материали и други/ за нуждите на пловдивските общински заведения";
Обособена позиция №3 - "Доставки на консумативи и аксесоари за офис техника за нуждите на пловдивските общински заведения".
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
22000000, 22100000, 22800000, 30125000, 30125100, 30237320, 30237380, 30192000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
Печатни книги, брошури и диплянки
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Части и принадлежности за фотокопирни машини
Касети с тонер
Дискети
CD-ROM дискове
Принадлежности за офиса
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
539655.33 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: "Предлагана цена"; тежест: 60
Показател: "Срок за изпълнение на заявките"; тежест: 20
Показател: "Срок за разплащане"; тежест: 20
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 020 - 028061 от 29.01.2010 г.
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 120 - 181721 от 24.06.2010 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: 11ДГ-831 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Договор за доставки на канцеларски материали /дребна канцелария, папки и класьори, пишещи средства, лепящи материали и др./ за нуждите на пловдивските общински социални заведения.
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Офис - Комплект" ООД, ул. "Леденика" №3, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 677410, Факс: 032 677480
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 119938.1 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: 11ДГ830
/ Обособена позиция №:3 / Заглавие:Договор за доставки на консумативи и аксесоари за офис техника за нуждите на пловдивските общински заведения.
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"Нано Технологии" ЕООД, бул. "Христо Ботев" №47, ет. 2, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 631968, E-mail: nanobul@yahoo.com, Факс: 032 631968
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 419717.23 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.2)
Допълнителна информация
Поръчката е обжалвана пред КЗК. С Решение №399 от 31.03.2011 г. КЗК оставя без уважение подадената жалба. Решението на КЗК е обжалвано пред ВАС. С Решение №10197 от 07.07.2011 г. ВАС оставя в сила Решение №399 от 31.03.2011 г. на КЗК.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ