Версия за печат

00530-2010-0029

BG-гр. София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Красимир Даскалов, България 1000, гр. София, Тел.: 02 98593134, E-mail: k.daskalov@nra.bg

Място/места за контакт: Централно управление на НАп, дирекция "Сигурност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.portal.nap.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно сервизно поддържане, текущ и авариен ремонт на автоматизирана система за контрол на достъпа в административната сграда на Териториална дирекция „Големи данъкоплатци и осигурители” на НАП, гр. София, ул. “Аксаков” № 31”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Териториална дирекция „Големи данъкоплатци и осигурители” на НАП, гр. София, ул. “Аксаков” № 31”
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката „Абонаментно сервизно поддържане, текущ и авариен ремонт на автоматизирана система за контрол на достъпа в административната сграда на Териториална дирекция „Големи данъкоплатци и осигурители” на НАП, гр. София, ул. “Аксаков” № 31”, включва: 1. Абонаментното сервизно поддържане, което следва да се провежда до 30–то число на месеца и да включва: А/ Извършване на месечен профилактичен преглед, контрол и тестване на контролерите, безконтактните четци, захранващите блокове; Б/ Външен оглед на възлите и инсталациите; В/ Проверка работата на системата в буферен режим или аварийно захранване; Г/ Наблюдение на базовия и на приложния софтуер, системата за издаване на електронни карти и системата на за генериране на справки; Д/ Задаване на параметри и настройка на елементи на системата за инсталиране на базов и приложен софтуер; Е/ Отстраняване на регистрационни софтуерни грешки в приложения софтуер. 2. Ремонт на системата за отстраняване на неоткрити неизправности и аварии, след профилактика /текущ ремонт/ или по сигнал на възложителя /авариен ремонт/, включително и подмяна на дефектирали части. 3. Осигуряване на всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системата и поемане на гаранция за извършените ремонтни работи и вложените елементи, извършване в течение на гаранционния срок, за сметка на изпълнителя на некачествено извършена работа, подмяна на некачествени компоненти, отстраняване за сметка на изпълнителя на повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

72253200

Описание:

Поддържане на системи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 105 от 09.03.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 93 / Наименование:Абонаментно сервизно поддържане, текущ и авариен ремонт на автоматизирана система за контрол на достъпа в административната сграда на Териториална дирекция „Големи данъкоплатци и осигурители” на НАП, гр. София, ул. “Аксаков” № 31.
V.1) Дата на сключване на договора
12.11.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Полимекс холдинг" ЕООД, ЕИК: 175432830, бул. Димитър Петков № 128А, България 1309, София, Тел.: 02 9208666

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, София, България 1000, бул. Витоша № 18, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.11.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор