РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Възстановяване и обновяване на настилки и паркови елементи в "Южен парк ІІІ-та част" и парк „Гео Милев” по обособени позиции:
1. Обновяване подход на "Южен парк ІІІ-та част" откъм бул. „П.Ю. Тодоров” с два подобекта:
1.1. Възстановяване на езерото;
1.2. Обновяване на подхода;
2. Обновяване на парк „Гео Милев” – етап от част настилки.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
гр. София
Код NUTS:
BG412
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Възстановяване и обновяване на настилки и паркови елементи в "Южен парк ІІІ-та част" и парк „Гео Милев” по обособени позиции:
1. Обновяване подход на "Южен парк ІІІ-та част" откъм бул. „П.Ю. Тодоров” с два подобекта:
1.1. Възстановяване на езерото;
1.2. Обновяване на подхода;
2. Обновяване на парк „Гео Милев” – етап от част настилки.
ІІ.1.4)
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45236250
Описание:
Строителни работи на терени на паркове
ІІ.1.5)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Подробно описано в документацията за участие.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в открития конкурс по обособени позиции е съответно:
За първа обособена позиция: Обновяване подход на" Южен парк ІІІ-та част" откъм бул. „П.Ю. Тодоров” с два подобекта:
1.1. Възстановяване на езерото;
1.2. Обновяване на подхода, е 10 000.00 /десет хиляди/ лева.
За втора обособена позиция - Обновяване на парк „Гео Милев” – етап от част настилки е 5 000.00 /пет/ хиляди лева, представена в една от следните форми:
- парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”;
или
банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/.
Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора, представена в една от следните форми:
- парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или
- банкова гаранция валидна за срока на договора.
Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансиране от СУСОПФ. Плащане - съгласно клаузите на Проекта за договор, приложен към документацията за участие.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Участник се отстранява от процедурата, когато не отговаря на законовите изисквания или условията на Възложителя в т.ч.
Липса на декларация или наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
Наличие на обстоятелства по чл.21, ал.1 от Наредба за възлагане на малки обществени поръчки.
Непредставяне на документи по чл.13 от Наредба за възлагане на малки обществени поръчки.
Непредставяне на документи по чл.50, ал.1, т.т. 1, 2, 3 от ЗОП.
Непредставяне на документи по чл.51, ал.1,т.т. 2, 6 и 7 от ЗОП.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, трябва да се представи заверено копие от договора за учредяване, с който се доказва създаването на обединението. Документите по чл.13, ал. 1, т. 1 – 4 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл.13, ал.1, т.1 от НВМОП се представя в легализиран превод, а документите по чл.13. ал.1, т. 2 – 4 от НВМОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В случай, че участника участва като обединение, изброените изисквания в раздел ІІІ. т. 2.2. и раздер ІІІ, т.2.3 от обявлението ще се прилагат комулативно за обединението като цяло, а не за всеки негов член поотделно.
В случай, че Участника участва като обединение, тогава участниците в обединението трябва да сключат писмено споразумение. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че:
- всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора;
- водещият член на обединението е упълномощен да получава указания за и от името на всеки член на обединението;
-всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.
Споразумението за създаване на обединение задължително се прилага към офертата на участника, както и регистрацията на обединението по БУЛСТАТ ( ако то е регистрирано преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка)
Участниците в процедурата трябва да представят:1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК (съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър) участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени(извлечение от търговския регистър или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличността на закония/те представител/и на участника,като документът бъде преведен на български език.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения документа по чл. 13 ал.1 т. 1 от НВМОП се представя в легализиран превод. 2. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката вида на работата и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 13, ал. 3 от НВМОП се представят за всеки от тях. 3. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи 3-та категория и да притежава удостоверение за четвърта група строежи, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр. 65/10.08.2007г. В случай, че участникът участва като обединение достатъчно е един член на обединението да има такава регистрация.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50, ал.1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП:
1. Участникът трябва да представи валидна застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ, като лице изпълняващо строителна дейност за строежи IIІ категория, издадена на името на участника. Представя се копие заверено с гриф - "Вярно с оригинала" .
2. Отчет за приходите и разходите и баланс за 2007, 2008 и 2009г.
3.Информация за оборота от СМР, за последните три години.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има издадена на негово име валидна застраховка за професионална на отговорност по чл.171 от ЗУТ, като лице изпълняващо строителна дейност за строежи IIІ категория.
2. Участникът трябва да е реализирал общо
(кумулативно) нетна печалба (т.е. положително число различно от нула) за последните 3 (три) финансови години, а именно през 2007, 2008 и 2009 година.
3. Участникът да има оборот от изпълнение на СМР не по-малко от 2 000 000 лв. за последните 3 години /2007, 2008, 2009г./;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.51 , ал.1,т.т. 2, 6 и 7 от ЗОП в т.ч.:
1. Списък на всички договори за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; Прилагат се копия на три договора и 3 референции към тях от Възложителя на съответния договор, за които са приложили документи/доказателства. В тези препоръки се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
2. Представят копие на валиден към датата на провеждане на процедурата сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008г., издаден на името на участника. В случай че участникът е обединение - представя се копие на сертификат на един от участниците в обединението.
3. Прилага се списък- декларация за техническите лица, отговарящи за изпълнението на поръчката. Прилагат се документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на техническите лица на участника. Представят се копия на дипломи за завършено образование в съответствие с минималното изискване на съответната обособена позиция.
Минимални изисквания: 1.Участниците в процедурата (за всяка от обособените позиции), трябва да имат опит в извършването на строително-монтажни работи. Да са изпълнили не по-малко от 3 обекта през последните 5 години, придружени с 3 референции от Възложителя на съответния договор.
2. Участниците да имат внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008. В случай че участникът е обединение поне един от участниците в обединението трябва да има издаден на негово име, валиден към датата на провеждане на процедурата сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008.
3. Техническият персонал на участниците трябва да притежава опит и квалификация, съответстваща на предмета на поръчката. Участниците трябва да докажат, че за нуждите на изпълнението на поръчката ще разполагат с:
-За обособена позиция 1 – четири технически лица - дипломирани строителни инженери – конструктор, инженер ВиК, инженер пътно строителство и електроинженер.
- За обособена позиция 2 – най-малко един технически ръководител - дипломиран строителен инженер- пътно строителство.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 11 от 28.01.2010 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 11.11.2010 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 1 ст.№3, след заплащането й в касата на ул."Париж" № 1 ет.3 ст. №207. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00ч. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да се намери и в сайта на Столична община - www.sofia.bg, раздел Обществени поръчки.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти
18.11.2010 г. 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.11.2010 г. Час: 14:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл. 38, ал.2 и 3 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите оферти.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
1.Срок за изпълнение:1.1.За позиция 1 - не повече от 120 календарни дни от подписване на протокол за откриване на строителна площадка;
1.2. За позиция 2 - не повече от 100 календарни дни от подписване на протокол за откриване на строителна площадка.
2.Възложителят обявява в сайта на Столична община – www.sofia.bg - датата, часът и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, най-малко два дни преди тяхното отваряне. При отварянето на плика с предлаганата цена имат право да присъстват учстниците в процедурата или техни упълномощени представители.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба се подава едновременно до КЗК и до Възложителя, чието решение се обжалва.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление