Версия за печат

00254-2010-0018

BG-Рудозем: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА РУДОЗЕМ, ул. "България" №15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска; Мая Орманова, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 53135; 0306 53160; 0306 53222; 089 9911212, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 53149

Място/места за контакт: Община Рудозем

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Рехабилитация на вътрешна улица в с. Витина, община Рудозем”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: с. Витина, обшина Рудозем
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Рехабилитация на вътрешна улица в с. Витина, община Рудозем”

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45233252, 45233140, 45112500

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Пътни работи
Земни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно представена количествена сметка в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
345514 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на: 3 000 лв.(три хиляди) лева . Определеният изпълнител за следва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % от стойността на офертата без ДДС. Гаранциите се представят като банкова гаранция или се превеждат като парична сума по банков път по сметка на община Рудозем в ТБ "Инвестбанк" АД, IBAN: BG67IORT80193378364303, BIC: IORTBGSF. В случай, че участникът представи банкова гаранция за участие, срокът на валидност не може да бъде по-малък от срока на валидност на офертата, срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение не може да бъде по-кратък от срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Възложителят може да извърши авансовото плащане, в размер до 15% от стойността на договора за обществена поръчка и се осъществява до 10 дни от получаването на средства за реализацията на проекта. 2. Възложителят може да извършва междинни плащания по писмена заявка на изпълнителя, които се осъществяват при отчитане на изразходените средства от авансовото плащане, до 10 дни от представянето на фактура за междинно плащане от страна на Изпълнителя и при налични средства за реализацията на проекта. 23. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общата стойност на договора за обществената поръчка се приспаднат изплатените авансови и междинни плащания. Плащанията се извършват след одобрение на окончателния доклад за изпълнението на поръчката, до 10 дни след представяне на фактура за окончателно плащане от страна на Изпълнителя и при налични средства за реализацията на проекта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Пълномощно за представителство; 3. Удостоверение за актуално състояние, издадено с дата, предшестваща дата на подаване на офертата не повече от два месеца или единен идентификационен код - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 4. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 ЗОП; 4.1 Банкова атестация / банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент. 4.2 Копие от застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171 от ЗУТ; 4.3 Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2008 г. и 2009 г.; 4.4 Информация за общия оборот и за оборота на строителството, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 5. Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 ЗОП; 5.1 Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 5.2 Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството, както и доставката, когато включва услуги и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация; 5.3 Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги или строителство; 5.4 Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството. 6. Оригинален документ за гаранция за участие; 7. Декларация за запознаване с условията за участие в процедурата; 8. Административни сведения за участника; 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; 10. Копие от документ за закупена документация; 11. Декларация по чл. 13 ал.1 т.5 от НВМОП; 12. Декларация за запознаване с обекта; 13. Декларация по чл. 13 ал.1 т.8 от НВМОП; 14. Срок за изпълнение на поръчката; 15. Срок на валидност на офертата; 16. Техническо прделожение за изпълнение на поръчкта. 17. Предлагана цена; Други документи посочени в документацията. Договорът за възлагане на обществената поръчка ще бъде сключен с определения за изпълнител участник след като представи удостоверение от Централния професионален регистър на строителя за съответната категория на обекта (Обект: „Рехабилитация на вътрешна улица в с. Витина, община Рудозем” е втора група, четвърта категория съгласно чл.5, ал.6, т.2.4.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя във връзка с чл.137 от ЗУТ). При представянето на офертата да се спазват изискванията на чл.14 от НВМОП. Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване от участие в процедурата: 1. Участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл. 13 от НВМОП; 2. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал.2 и 5 ЗОП; 3. Участник, който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 14, ал. 2. от НВМОП;.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Банкова атестация / банково удостоверение от обслужващата банка, че участникът е коректен клиент. 2. Копие от застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171 от ЗУТ; 3. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2008 г. и 2009 г.; 4. Информация за общия оборот и за оборота на строителството, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството, както и доставката, когато включва услуги и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация; 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги или строителство; 4. Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 17.11.2010 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие е в размер на 30 лв. и без ДДС и може да се получи всеки работен ден в работното му време в стая №12 ОбА - гр. Рудозем след представяне на разписка за внесената сума в касата на общината стая №9 или по банков път IBAN: BG67IORT80198400500600, с код за плащане 448090, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
24.11.2010 г.  12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

180

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.11.2010 г.  Час: 14:00
Място

Заседателна залата в община Рудозем, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.38 ал.2 и ал.3 от НВМОП, както и при отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони за периода от 2007-2013 г., подкрепена от ЕЗФРСР Мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на Възложителя, а когато не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до Възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.10.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ