Версия за печат

00012-2010-0007

BG-Попово: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Попово, пл. "Ал. Стамболийски" №1, За: Денница Тошева - гл. експерт, Р. България 7800, Попово, Тел.: 0608 40238 ; 0608 40274, E-mail: dtosheva@popovo.bg, Факс: 0608 40024

Място/места за контакт: Денница Тошева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.popovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Разработка и внедряване на софтуер за надграждане на съществуващата електронна деловодна система в единна автоматизирана деловодна информационна система, обхващаща дейността на общината и 10 пилотни кметства, свързани с договор № A-09-31-32-C/12.06.2009 г. по проект „ОБЩИНА ПОПОВО – модерна администрация в услуга на гражданите и бизнеса”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет” (ОП „АК”), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: община Попово
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на дейности по разработка и внедряване на софтуер за надграждане на съществуващата електронна деловодна система в единна автоматизирана деловодна информационна система, обхващаща дейността на общината и 10 пилотни кметства, и създаване на регистър на административните услуги и публикуването му на Интернет сайта на общината. Дейностите са свързани с договор № A-09-31-32-C/12.06.2009 г. по проект „ОБЩИНА ПОПОВО – модерна администрация в услуга на гражданите и бизнеса”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет” (ОП „АК”), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

48311100

Описание:

Система за управление на документи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
93939 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 75
Показател: Предложена цена; тежест: 25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 43 от 25.02.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 26 / Наименование:Разработка и внедряване на софтуер за надграждане на съществуващата електронна деловодна система в единна автоматизирана деловодна информационна система, обхващаща дейността на Община Попово и 10 пилотни кметства, съгласно Техническото задание
V.1) Дата на сключване на договора
09.07.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДАВИД Холдинг АД, ул. "Стара река" №2, Дом на културата "Арсенал", офис 417, Р. България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 55600, E-mail: info@david.bg, Факс: 0431 62253

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 93939 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

По проект „ОБЩИНА ПОПОВО – модерна администрация в услуга на гражданите и бизнеса”, финансиран от Оперативна програма „Административен капацитет”, чрез открита процедура за конкурентен подбор по Приоритетна ос III. “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Подприоритет 3.1 "Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.07.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор