РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Извършване на услуга - Дърводобив - сеч, извоз и рампиране на временен склад на маркирана дървесина в обект 10103 на територията на Държавно горско стопанство - Елин Пелин във връзка с чл.87о, ал.14 от ППЗГ и чл.57а, ал.1 от Закона за горите.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Държавен горски фонд на Държавно горско стопанство - Елин Пелин
Код NUTS:
BG412
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Дърводобив - сеч, извоз и рампиране на временен склад на маркирана дървесина в обект 10103 на територията на Държавно горско стопанство - Елин Пелин.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
77200000
Описание:
Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
320878.32 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена на предложението; тежест: 60т.
Показател: Количество добита дървесина в ДГФ през последните 3 години; тежест: 20т.
Показател: Техническо обезпечение; тежест: 5т.
Показател: Обезпеченост с квалифицирани кадри за изпълнението на услугата; тежест: 6т.
Показател: Начин на плащане; тежест: 5т.
Показател: Членство в браншова организация; тежест: 1т.
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 65 - 097639 от 31.03.2010 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: 17 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за дърводобив в обект 10103
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"ВАЛ 77" ЕООД БУЛСТАТ 131330673, ул. "Люляк" № 1, България 2030, Костенец, Тел.: 0888 733230
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 320878.32 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
чл.120 от Закона за обществените поръчки
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ