Версия за печат

00530-2009-0156

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, ТД на НАП - София, ул. "Аксаков" № 21, За: Емил Минчев; Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593810; 02 98593766, E-mail: e.minchev@nra.bg; b.pesheva@nra.bg, Факс: 02 9862061

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка по заявка на Възложителя на принадлежности за офиса, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за Дирекция ОУИ - София; 2. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София град; 3. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София област; 5. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Перник; 6. Периодична доставка по заявка принадлежности за офиса за ТД на НАП - Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Благоевград”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: София, Перник, Кюстендил, Благоевград
Код NUTS: BG41
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодична доставка по заявка на Възложителя на принадлежности за офиса, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за Дирекция ОУИ - София; 2. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София град; 3. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София област; 5. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Перник; 6. Периодична доставка по заявка принадлежности за офиса за ТД на НАП - Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Благоевград”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 39263000

Описание:

Принадлежности за офиса
Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
157128.11 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 037 - 054221 от 24.02.2009 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 243 - 356320 от 24.12.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 33 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 1 към ценовото предложение за нуждите на ДОУИ София
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, гр. София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7737.9 BGN без ДДС
В брой месеци: 9
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 34 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - ТД на НАП София на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 2 към ценовото предложение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”, ЕИК 000885099, бул.”Цариградско шосе” № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 97327.3 BGN без ДДС
В брой месеци: 9
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 35 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП – „Големи данъкоплатци и осигурители” на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 3 към ценовото предложение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ – 98” ООД,ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 18108.36 BGN без ДДС
В брой месеци: 9
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 36 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след предварителна заявка , отправена от Офис – София област чрез ТД на НАП – София на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 4 към ценовото предложение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7918.3 BGN без ДДС
В брой месеци: 9
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 37 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след предварителна заявка , отправена от Офис – Перник чрез ТД на НАП – София на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 5 към ценовото предложение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5018.59 BGN без ДДС
В брой месеци: 9
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 38 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след предварителна заявка , отправена от Офис – Кюстендил чрез ТД на НАП – София на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 6 към ценовото предложение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 8259.84 BGN без ДДС
В брой месеци: 9
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 39 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след предварителна заявка , отправена от Офис – Благоевград чрез ТД на НАП – София на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 7 към ценовото предложение
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

09.04.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 12757.82 BGN без ДДС
В брой месеци: 9
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите. Конкретната процедура е открита от упълномощено лице и за нуждите на ТД на Възложителя в обхвата на Дирекция ОУИ - София. Общата стойност на обществени поръчки за доставки с този обект в рамките на Възложителя НАП е в размер на 877490,00 лв., което поражда задължението за публикуване.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Софийски градски съд, бул. "Витоша" № 2, България 1000, София, Тел.: 02 9219332

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ