РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Периодична доставка по заявка на Възложителя на принадлежности за офиса, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за Дирекция ОУИ - София; 2. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София град; 3. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София област; 5. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Перник; 6. Периодична доставка по заявка принадлежности за офиса за ТД на НАП - Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Благоевград”.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София, Перник, Кюстендил, Благоевград
Код NUTS:
BG41
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
„Периодична доставка по заявка на Възложителя на принадлежности за офиса, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за Дирекция ОУИ - София; 2. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София град; 3. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - София област; 5. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Перник; 6. Периодична доставка по заявка принадлежности за офиса за ТД на НАП - Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на принадлежности за офиса за ТД на НАП - Благоевград”.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 39263000
Описание:
Принадлежности за офиса
Офис принадлежности
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
157128.11 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 037 - 054221 от 24.02.2009 г.
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 243 - 356320 от 24.12.2009 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: 33 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 1 към ценовото предложение за нуждите на ДОУИ София
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, гр. София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7737.9 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: 34 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ - ТД на НАП София на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 2 към ценовото предложение
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”, ЕИК 000885099, бул.”Цариградско шосе” № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 97327.3 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: 35 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ чрез ТД на НАП – „Големи данъкоплатци и осигурители” на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 3 към ценовото предложение
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„РОЕЛ – 98” ООД,ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 18108.36 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: 36 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след предварителна заявка , отправена от Офис – София област чрез ТД на НАП – София на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 4 към ценовото предложение
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 7918.3 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: 37 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след предварителна заявка , отправена от Офис – Перник чрез ТД на НАП – София на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 5 към ценовото предложение
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 5018.59 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: 38 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след предварителна заявка , отправена от Офис – Кюстендил чрез ТД на НАП – София на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 6 към ценовото предложение
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 8259.84 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка (Договор) №: 39 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:Доставка по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след предварителна заявка , отправена от Офис – Благоевград чрез ТД на НАП – София на принадлежности за офиса, посочени като вид, количества и цени в раздел „Технически спецификации по обособени позиции” от конкурсната документация и Приложение № 7 към ценовото предложение
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 12757.82 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.2)
Допълнителна информация
Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите. Конкретната процедура е открита от упълномощено лице и за нуждите на ТД на Възложителя в обхвата на Дирекция ОУИ - София. Общата стойност на обществени поръчки за доставки с този обект в рамките на Възложителя НАП е в размер на 877490,00 лв., което поражда задължението за публикуване.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Софийски градски съд, бул. "Витоша" № 2, България 1000, София, Тел.: 02 9219332
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ