Версия за печат

00530-2009-0106

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, ТД на НАП - София, ул. "Аксаков" № 21, За: Емил Минчев; Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593810; 02 98593766, E-mail: e.minchev@nra.bg; b.pesheva@nra.bg, Факс: 02 9862061

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономческа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка по заявка на Възложителя на касети с тонер, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на касети с тонер за Дирекция ОУИ - София; 2. Периодична доставка по заявка на касети с тонер за ТД на НАП - ГДО; 3. Периодична доставка по заявка на касети с тонер за ТД на НАП - София град; 4.Периодична доставка по заявка на касети с тонер за ТД на НАП - София област; 5. Периодична доставка по заявка на касети с тонер за ТД на НАП - Перник; 6. Периодична доставка по заявка на касети с тонер за ТД на НАП - Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на касети с тонер за ТД на НАП – Благоевград”;

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: София, Перник, Кюстендил, Благоевград
Код NUTS: BG41
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодична доставка по заявка на Възложителя на касети с тонер, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на касети с тонер за Дирекция ОУИ - София; 2. Периодична доставка по заявка на касети с тонер за ТД на НАП - ГДО; 3. Периодична доставка по заявка на касети с тонер за ТД на НАП - София град; 4.Периодична доставка по заявка на касети с тонер за ТД на НАП - София област; 5. Периодична доставка по заявка на касети с тонер за ТД на НАП - Перник; 6. Периодична доставка по заявка на касети с тонер за ТД на НАП - Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на касети с тонер за ТД на НАП – Благоевград”;

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
702423.11 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 037 - 054221 от 24.02.2009 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 198 - 284634 от 14.10.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка (Договор) №: 20 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на касети с тонер за нуждите на ДОУИ - София"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”, ЕИК 000885099, бул.”Цариградско шосе” № 139,, България 1784, гр. София,, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 20918.06 BGN без ДДС
В брой месеци: 10
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 21 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на касети с тонер за нуждите на ТД на НАП - София"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53,, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 508396.81 BGN без ДДС
В брой месеци: 10
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 22 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на касети с тонер за нуждите на ТД на НАП ГДО"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”,ЕИК 000885099, бул.”Цариградско шосе” № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 21415.55 BGN без ДДС
В брой месеци: 10
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 23 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на касети с тонер за нуждите на Офис - София област"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 42227.46 BGN без ДДС
В брой месеци: 10
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 24 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на касети с тонер за нуждите на офис - Перник"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”, ЕИК 000885099, бул.”Цариградско шосе” № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 39824.14 BGN без ДДС
В брой месеци: 10
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 25 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на касети с тонер за нуждите на офис - Кюстендил"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОНОС” ООД, ЕИК 831176328, ул.”Гюешево” № 83, Бизнес-център „Сердика”, сграда № 2, офис № 424, България 1330, София, Тел.: 02 9430566, Факс: 0700 17017

URL: www.ronos.bg.

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 33176.4 BGN без ДДС
В брой месеци: 10
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка (Договор) №: 26 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:"Доставка и разтоварване по периодични заявки на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на касети с тонер за нуждите на Офис - Благоевград"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.02.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„РОЕЛ – 98” ООД, ЕИК 121798467, бул.”Христо Смирненски” № 53, България 1421, София, Тел.: 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 0700 10377

V.4) Информация за стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 36464.69 BGN без ДДС
В брой месеци: 10
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите. Конкретната процедура е открита от упълномощено лице и за нуждите на ТД на Възложителя в обхвата на Дирекция ОУИ - София. Общата стойност на обществени поръчки за доставки с този обект в рамките на Възложителя НАП е в размер на 3060400.00 лв., което поражда задължението за публикуване.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Софийски градски съд, бул. "Витоша" № 2, България 1000, София, Тел.: 02 9219332

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.02.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ