Версия за печат

00087-2009-0116

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Даниела Миткова, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: dmitkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи по обособени позиции: 1) за нуждите на Столична община и Столичен общински съвет 2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на канцеларски материали и консумативи по обособени позиции: 1) за нуждите на Столична община и Столичен общински съвет 2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55900000

Описание:

Търговски услуги по продажби на дребно


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 24 от 17.02.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: РД-55-16 / Наименование:Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Столична община и Столичен общински съвет
V.1) Дата на сключване договора

08.01.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„РОЕЛ-98” ООД ЕИК 121798467, бул. „Христо Смирненски” 53, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Договор №: РД-55-18 / Наименование:Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”
V.1) Дата на сключване договора

11.01.2010 г. 

V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

РОЕЛ-98” ООД ЕИК 121798467, бул. „Христо Смирненски” 53, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

12.01.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор