Версия за печат

00530-2009-0094

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите /Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението " - Велико Търново, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението " - В.Търново, пл."Център" № 2, ет.4, стая 403, За: Мария Ковачева, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141 ; 062 617142, E-mail: oui_velikotarnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: В.Търново, пл."Център" № 2, ет.4, стая 403

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на тонер касети за нуждите на Дирекция "ОУИ" - В.Търново, ТД на НАП – Видин, ТД на НАП – Враца, ТД на НАП – Габрово, ТД на НАП – Ловеч, ТД на НАП – Монтана и ТД на НАП - Плевен"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Дирекция „ОУИ”-В.Търново, пл. „Център” № 2, ет. 4; ТД на НАП–Видин, ул. „Шести септември” № 12; ТД на НАП–Враца, ул. „В.Кънчов” № 86; ТД на НАП–Габрово, ул. „Априловска” № 7 и ул.”Радецка” № 11; ТД на НАП–Ловеч, ул. „Търговска” № 43; ТД на НАП–Монтана, ул. „Л. Каравелов” № 11; ТД на НАП–Плевен, ул. „Дойран” № 43 и ул.”В. Левски” № 15
Код NUTS: BG3
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на тонер касети за нуждите на Дирекция "ОУИ" - В.Търново, ТД на НАП – Видин, ТД на НАП – Враца, ТД на НАП – Габрово, ТД на НАП – Ловеч, ТД на НАП – Монтана и ТД на НАП - Плевен по вид и количества описани в Приложение № 1 „Спецификация на консумативи - тонер касети” и конкретизирани за съответните дирекции в Приложения от № 1.1 до № 1.7.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
128560.29 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00530-2009-0094

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 037 - 054221 от 24.02.2009 г. 
Опростено обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 190 - 273530 от 02.10.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 29 / Заглавие:Доставка на тонер касети за нуждите на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново, ТД на НАП – Видин, ТД на НАП – Враца, ТД на НАП – Габрово, ТД на НАП – Ловеч, ТД на НАП – Монтана и ТД на НАП - Плевен
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

07.12.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Кооперация "Панда" - гр. София, ЕИК 000885099, гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766875, E-mail: rahnev@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 128560.29 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

1. В случай на законодателна и/или административна и/или структурно-организационна промяна в НАП, в резултат на която се променя структурната организация на възложителя НАП, изпълнението на договора от страна на възложителя продължава чрез ръководителя на съответната териториална структура на НАП, в чиято териториална компетентност преминава дейността на настоящото структурно звено и който ще бъде упълномощен да осъществява функциите на възложител за реализиране на обекта на обществената поръчка, за което изпълнителят ще бъде своевременно уведомен. Всички действия по изпълнението на договора извършени от страните до момента на промяната, запазват валидността си. 2.Със Заповед № ЗЦУ-853/04.09.2009 г. на Изпълнителния директор на НАП, Симеонка Калчева Стойнова e упълномощена да изпълнява функциите на възложител за необходимости възникнали в рамките на Дирекция „ОУИ” – Велико Търново и ТД на НАП попадащи в обхвата на териториалната и компетентност при отсъствие на титуляра /в случаите на законоустановен отпуск, командировка и др./.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120a от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.12.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка