I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежа Величкова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323322, E-mail: s_velitchкova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на канцеларски материали и на консумативи за офис техника по обособени позиции.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
Поделения на НК „ЖИ” на територията на страната, с посочени адреси в документацията за участие
Код NUTS:
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Договор, сключен въз основа на рамково споразумение № 3058/09.02.09 год. за доставка на канцеларски материали и на консумативи за офис техника, както следва:
1. Позиция 1. „Доставка на канцеларски материали”;
2. Позиция 2. „Доставка на консумативи за офис техника".
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30197620, 30197630, 30199230, 22820000, 22851000, 30125100, 30192000, 30192700
Описание:
Хартия за писане
Хартия за печатане
Пощенски пликове
Формуляри
Класьори
Касети с тонер
Принадлежности за офиса
Книжарски стоки
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
47254.42 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложена цена; тежест: 80
Показател: условия на разсрочено плащане; тежест: 20
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 197 - 260178 от 10.10.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 3345 / Заглавие:Договор сключен въз основа на рамково споразумение №3058/09.02.2009 год . за доставка на канцеларски материали и на консумативи за офис техника
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
Коопариция "Панда" (00885099), район "Искър", ул. "Илия Бешков" №12, България 1592, гр. София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 47254.42 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120 - 121 от ЗОП.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка