Версия за печат

00589-2009-0022

BG-Перник: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл."Св.Иван Рилски" №1А, За: По въпроси свързани с техническата част - инж. Михаил Михайлов, инж. Лилия Пънтова. По въпроси от административен характер -инж. Надежда Евгениева, ю.к. Йоана Донкова., Р България 2300, Перник, Тел.: 076 684272; 076 684275; 076 684273, E-mail: evgenievan@abv.bg, Факс: 076 603890

Място/места за контакт: По въпроси свързани с техническата част - инж. Михаил Михайлов, инж.Лилия Пънтова. По въпроси от административен характер - инж. Надежда Евгениева, ю.к. Йоана Донкова.

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Инженеринг - изготвяне на работен проект и изпълнение на рехабилитация и реконструкция на път ІV-80211 Дивотино-Люлин-Големо Бучино”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: път ІV-80211 Дивотино-Люлин-Големо Бучино, разположен на територията на Община Перник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на поръчката обхваща инженеринг - изготвяне на работен проект и изпълнение на рехабилитация и реконструкция на Път ІV - 80211 Дивотино - Люлин - Големо Бучино. Поръчката включва земни работи, пътни работи, отводнителни съоръжения, хоризонтална и вертикална маркировка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000, 45233200, 45233140, 45112500

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти
Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
Пътни работи
Земни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествената сметка приложена в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
3350979 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в откритата процедура в размер на 30 000.00/тридесет хиляди/ лева представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник или - банкова гаранция за срока на валидност на офертите /оригинал/. Гаранцията за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Община Перник: IBAN: BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BG SF при “ЦКБ” АД, клон Перник или - банкова гаранция /оригинал/. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на договора. Гаранциите се представят в една от двете форми, съгласно чл.60, ал.1 от Закона за обществените поръчки по преценка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява от Община Перник със средства предоставени от Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013г. Начин на плащане: съгласно клаузите в проекта на договора, приложен в документацията за участие.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, същите следва да се регистрират като юридическо лице за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата - подписан и подпечатан от участника; 2. Административни сведения за участника (по образец) - подписан и подпечатан от участника; 3. Пълномощно на лицата подписали офертата, в случай че нямат представителни функции (оригинал) - подписан и подпечатан от участника; 4.Документ за регистрация на участника (нотариално заверено копие) или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участника е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност; 5. Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен съд (оригинал или нотариално заверено копие) или актуално удостоверение за вписване в търговския регистър по реда на Закона за търговския регистър (оригинал или нотариално заверено копие) или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство (в легализиран превод); 6. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал); 7. Документ за закупена документация за участие (оригинал); 8. Декларация от управителя/членовете на управителния орган на участника, относно липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП (по образец) - подписани и подпечатани от участника; 9. Декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите (по образец) - подписан и подпечатан от участника; 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (по образец) - подписана и подпечатана от управителя (пълномощника) на подизпълнителя; 11. Декларация за запознаване с обекта - подписана и подпечатана от участника; 12. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда (по образец) - подписана и подпечатана от участника; 13. Документ за регистрация в Централния професионален регистър на строителите за 3 категория, 2 група строежи - нотариално заверено копие; Участниците в процедурата - чуждестранни физически или юридически лица, следва да докажат наличието на разрешение/регистрация еквивалентно на регистрацията в Централния професионален регистър на строителите за 3 категория, 2 група строежи, съобразно законодателството на държавата, в коята са установени. Възложителя отстранява от участие в процедурата участниците, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 и чл.69, ал.1 от ЗОП. Ако участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава съгласно изискванията на чл.56, ал.4 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Баланса и Отчета за приходите и разходите за 2008 год. - за юридически лица регистрирани съобразно законодателството на Р България: заверени копия от НАП, а за чуждестранни юридически лица еквивалентен документ съобразно законодателството на държавата, в която са установени; 2. Банкова референция за изряден клиент - оригинал или нотариално заверено копие; 3. Декларация съдържаща информация за общия оборот от строителството за последните три години - в зависимост от датата на учредяване на дейността на участника (по образец от документацията за участие) - подписан и подпечатан от участника; 4. Декларация съдържаща информация за оборота от от строителство с предмет подобен на обекта на поръчката - изпълнение на рехабилитация и реконструкция на пътища, за последните три години (по образец от документацията за участие) - подписан и подпечатан от участника; 5.Валидна застрахователна полица, съгласно изискванията на чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) - за юридически лица регистрирани съобразно законодателството на Р България, а за чуждестранни юридически лица еквивалентен документ съобразно законодателството на държавата, в която са установени. Документа се представя под формата на нотариално заверено копие за юридическите лица регистрирани съобразно законодателството на Р България, а за чуждестранни юридически лица под формата на легализиран превод; 6. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице документите посочени от т.1 до т.5 се представят от всеки един от участниците в обединението. 7. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнител/и, последният представя документите по т.1, до т.5 - в зависимост от обхвата на дейността, която ще изпълнява.
Минимални изисквания: 1.Участникът не трябва да има отрицателен финансов резултат за 2008 год.; 2. Участникът трябва да притежава валидна застрахователна полица, съгласно изискванията на чл.171, ал.1 от ЗУТ за юридически лица регистрирани съобразно законодателството на Р България, а за чуждестранни юридически лица еквивалентен документ съобразно законодателството на държавата, в която са установени. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по т.1 и т.2 се прилага за всеки един от участниците в обединението. 4. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнител/и: - изискването по т.1 се прилага; - документа по т.2 трябва да е с обхват съответен на дейността, която подизпълнителя ще изпълнява.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за изпълнени договори за строителство на обекти от подобен тип - изготвяне на работен проект и изпълнение на рехабилитация и реконструкция на пътища, въведени в експлоатация през последните 5 години - , придружени от препоръки за добро изпълнение за най-важните от тях (по образец от документацията за участие) - подписан и подпечатан от участника; 2. Декларация съдържаща данни за собствената или наета техника, която участникът ще използва за извършване на строителството (по образец) - подписана и подпечатана от участника; 3. Документ за регистрация в Централния професионален регистър на строителите за 3 категория, 2 група строежи - за юридически лица регистрирани съобразно законодателството на Р България, а за чуждестранни юридически лица еквивалентен документ съобразно законодателството на държавата, в която са установени. Документа се представя под формата на нотариално заверено копие за български юридически лица, а за чуждестранни юридически лица - под формата на легализиран превод.; 4. Списък на ръководните служители и техническите лица, които отговарят за извършване на строителството и/или подготовката и въвеждането на обекта в експлоатация, вкл. на тези отговарящи за контрола на качеството (по образец) - подписан и подпечатан от участника; 5. Доказателства, че ръководителя на строежа отговаря на условията на чл.163а от ЗУТ и има минимум 5 години общ трудов стаж; 6. Сертификат за внедрена система за управление на качеството в областта на строителството в съответствие с изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001:2001 или еквивалентно, както и сертификат за въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд (СУЗБУТ) OHSAS 18001:1999 или еквивалентно - нотариално заверени копия; 7. Описание на мерките за опазване на околната среда, които участника ще приложи при изпълнение на поръчката. 8. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице документите посочени в т.1, 3 и 6 се представят от всеки един от участниците в обединението. 9. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнител/и, последният представя документите по т.1, 2, 3 и 6 - в зависимост от обхвата на дейността, която ще изпълнява.
Минимални изисквания: 1. Участника трябва да има опит в изграждането на минимум пет обекта от подобен тип -изготвяне на работен проект и изпълнение на рехабилитация и реконструкция на пътища, изпълнени през последните пет години; 2. Участника трябва да разполага с налична техника /собствена или наета/ за извършване на строителството, вкл.: - асфалтова база с капацитет по-голям от 160 т/ч; - кариерно стопанство. 3.Участника трябва да притежава документ за регистрация в Централния професионален регистър на строителите за 3 категория, 2 група строежи - за юридически лица регистрирани съобразно законодателството на Р България, а за чуждестранни юридически лица еквивалентен документ съобразно законодателството на държавата, в която са установени. 4. Ръководителя на строежа трябва да отговаря на условията на чл.163а от ЗУТ и да има минимум 5 години общ трудов стаж. 5. Участника трябва да притежава Сертификат за внедрена система за управление на качеството в областта на строителството в съответствие с изискванията на стандарт БДС EN ISO 9001:2001 или еквивалентно, както и сертификат за въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд (СУЗБУТ) OHSAS 18001:1999 или еквивалентно. 6. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по т.1, 3 и 5 се прилага за всеки един от участниците в обединението. 7. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнител/и: - изискването за изпълнени минимум обекти по т.1 не се прилага, като подизпълнителя трябва да опише изпълнени договори съответни на дейността, която ще изпълнява; - изискването за налична техника описана в т.2 не се прилага, като подизпълнителя трябва да опише техниката, която ще използва в зависимост на дейността, която ще извършва при изпълнението на поръчката; - изискването по т.3 се прилага, в случай че подизпълнителя ще извършва строителна дейност; - изискването по т.6 се прилога, като сертификатите трябва да са с обхват съответен на дейността, която подизпълнителя ще изпълнява.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: срок за изпълнение; тежест: 50
Показател: цена за изпълнение; тежест: 30
Показател: гаранционен срок; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 30 от 18.08.2009г. на Кмета на Община Перник за откриване на процедурата.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.09.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупи до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите или заявленията. Получаване на документацията: участниците е необходимо да направят предварителна заявка за закупуване на документацията на тел. 076/ 684273 - инж. Надежда Евгениева, ю.к. Йоана Донкова., всеки работен ден от 09.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 16.00ч. Документацията се получава след представяне на документ за платена такса в ст.3, ет.13 - Община Перник. Начин на плащане: на касата в отдел "ЦИАО"/партер/ при Община Перник от 09.00 ч. до 16.00ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.10.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.10.2009 г.  Час: 10:00
Място

Община Перник, заседателна зала - ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При провеждане на действията на комисията по реда на чл.68, ал.3 от ЗОП имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители притежаващи нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013г., договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег.№ BG 161 PO 001/2.1-02/2007/022, проект ”Рехабилитация и реконструкция на път PER 1105 Дивотино-Люлин-Големо Бучино, община Перник”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение, действие или бездействие на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

отдел "Правно-нормативно обслужване и човешки ресурси", пл. Св.Иван Рилски №1А, Р България 2300, Перник, Тел.: 076 684216; 076 684273, E-mail: evgenievan@abv.bg, Факс: 076 603890

Интернет адрес/и:

URL: www.pernik.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.08.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ