Версия за печат

00195-2009-0004

BG-Айтос: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Айтос, ул."Цар Освободител" №3, За: Катя Василева, България 8500, Айтос, Тел.: 0558 27745, E-mail: aetos@infotel.bg, Факс: 0558 22133

Място/места за контакт: Център за услуги и информация на гражданите

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на специализиран превоз на ученици до 16 годишна възраст през учебната 2008/2009 година по маршрути ,както следва:1/гр.Айтос-с.Малка поляна - гр.Айтос- 34ученика 2/ гр.Айтос - с.Съдиево - гр.Айтос- 9 ученика ;3/гр.Айтос - с.Пещерско - гр.Айтос - 54 ученика;4/ гр.Айтос- -с.Зетъово - гр.Айтос- 18 ученика; 5/ гр.Айтос - с.Дрянковец - гр.Айтос--17ученика ;6/ гр.Айтос- с.Лясково -гр.Айтос-3 ученика;7/гр.Айтос - с.Черна могила -с.Мъглен-гр.Айтос - 27 ученика; 8/гр.Айтос- с.Поляново - с.Пирне - гр.Айтос -34ученика ;9/ гр.Айтос- с.Чукарка - с.Пирне - гр.Айтос-65 ученика ;10/ гр.Айтос- с.Черноград - с.Тополица - гр.Айтос-53ученика ;11/гр.Айтос - с.Раклиново - с.Тополица- гр.Айтос-12 ученика ."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: Средищни училища
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Извършване на специализиран превоз на ученици до 16 годишна възраст през 2009/2010 учебна година"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на специализиран превоз на ученици до 16 годишна възраст по всичките 11 маршрута, всеки учебен ден през 2009/2010 учебна година.

Прогнозна стойност без ДДС
142000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

15.09.2009 г. 

Завършване

15.06.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Парична гаранция зя учястие в размер на 1400 лв. Парична гаранция зя изпълнение на договора в размер на 3 %от достигнатата цена по договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащане ежемесечно, ,разсрочено по банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Кандидата да притежава лицензия за превоз,издадена от МТ.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50 от ЗОП: *Удостоверение за актуално състояние-заверено от кандидата копие; *Документ за съдебна регистрация-заверено от кандидата копие; *Удостоверение за данъчна регистрация по Булстат и ДДС/ако е приложимо/- заверени откандидата копия; * Документи доказващи икономическото и финансово състояние,съгласно чл.50 от ЗОП - заверено копие на годишен фансов отчет и баланс за приходите и разходите за 2008 година; * Декларация по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП; * Декларация за подизпълнители и/или липса на такива;
Минимални изисквания: Документи по чл. 50 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи доказващи техническите възможности по чл.51,ал.1 от ЗОП: * Лицензия за извършване на специализиран превоз,издадена от МТ; * Списък на автобусите и копия на свидетелствата за регистрация на автобусите,с които ще се извършват превозите; * Осигурени резервни автобуси- 5 броя за ежедневно изпълнение на превозите по всички ученически автолинии; * Протоколи за периодичен преглед за техническа изправност и карти за допълнителен преглед на автобусите , с които се извършва поръчката; * Списък на техническите лица,които отговарят за поддръжката на автобусите; * Описание на техническото оборудване за осигуряване на качествено обслужване на превозните средства; * Списък на наличния брой правосопособни водачи на автобуси, с които ще се извършват превозите-придружен с копие на трудов и/или граждански договор;; * Договор за медицинско обслужване на водачите на автобусите за предпътен медицински преглед.
Минимални изисквания: Документи по чл.51,ал.1 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Чл.6 от Наредба № 33/03.11.1999 година на Министерство на транспорта.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОП-09- 4

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.07.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

В брой на касата в ЦУИГ на Община Айтос.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.08.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.08.2009 г.  Час: 10:00
Място

Община Айтос,Заседателна зала- бивш ЦУИГ.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидатите за изпълнител,подали документи за участие или техни пълномощници.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9404070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Айтос, ул."Цар Освободител"№3, България 8500, Айтос, Тел.: 0558 27745

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.06.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ